Šeštos kartos BMW 3 serija debiutavo 2012 metais. Tai – labai reikšmingus pokyčius „trečiuko“ istorijoje atnešęs modelis. Pirmiausia – dėl gamintojo sprendimo nišą tarp 3 ir 5 serijų užpildyti naujuoju 4 serijos modeliu, kuris padarė didelę įtaką „trečiukų“ kėbulo tipo pasirinkimui.

Jeigu iki 2012-ųjų 3 serijos BMW buvo galima įsigyti su sedano, universalo, kupė bei kabrioleto (o kai kuriais metais – ir trijų durų hečbeko) kėbulais, tai nuo 6-osios kartos modelio šie automobiliai buvo surenkami tik su sedano ir universalo kėbulais. Kupė bei kabrioletus gamintojas atskyrė nuo trečios serijos ir priskyrė prie 4 serijos BMW. O nuo 2013 buvo gaminamos ir penkiadurės „Gran Turismo“ versijos. Tai – pirmieji tokio tipo hečbekai, atsiradę 3 serijos gamoje.

Taip pat, pirmą kartą istorijoje 3 serijos BMW gavo kodinius F30 arba F31 kėbulo žymėjimus. Anksčiau gamintų BMW kėbulai buvo žymimi raide E bei atitinkamai skaitmenimis. Trečios serijos hečbekai identifikuojami pagal kodinį F34 pavadinimą.

3 serijos BMW yra vienas geidžiamiausių modelių Lietuvos naudotų automobilių rinkoje. Plati galingų arba ekonomiškų variklių gama, puikus valdymas, kokybiškos medžiagos bei puiki garso izoliacija šį automobilį paverčia puikiu pasirinkimu ieškantiems kompaktiško, vikraus ir lėtai nuvertėjančio „Premium“ klasės atstovo.

Būtent tikslus valdymas 3 seriją išskiria iš konkurentų. Rinkoje šie F serijos „trečiukai“ yra patys atletiškiausi. Jie neužtikrina tokio komfortiško važiavimo, kaip C klasės „Mercedes-Benz“, tačiau BMW daug geriau subalansuoti entuziastams.

Ypač gerai valdosi modeliai su galiniais varančiaisiais ratais, kurių vairas perduoda labai daug informacijos apie sukibimą. Greičiau įvažiuojant į aštrius posūkius automobilio kėbulas tik simboliškai svyruoja į šonus, o išvažiuojant iš vingio bei stipriau nuspaudus akceleratorių galinė ašis nuosekliai seka pageidaujama trajektoriją.

6 kartos „trečiuko“ interjere dominuoja tvarka, nors ir mygtukų išdėstymas bei dizainas yra kiek chaotiškesnis nei „Audi A4“. Centrinis prietaisų skydas pasuktas į vairuotoją - panašu, kad gamintojas suprato, jog su E90 arba tiesiog penkta karta atsisakė ilgai trukusio tęstinumo. Ir vien dėl labiau į vairuotoją orientuoto prietaisų skydo šis automobilis kuria daug malonesnę vairavimo patirtį.

F kartos 3 serijos BMW siūlo ir puikų akustinį komfortą. Vokiečiai puikiai supranta, kad tarpmiestinės kelių valandų kelionės vargina, todėl daug dėmesio skyrė gerai garso izoliacijai. Net ir važiuojant maksimaliu Lietuvoje leistinu greičiu salone išlieka tylu ir ramu. Vienintelis erzinti galintis garsas – 4 cilindrų dyzelinio motoro caksėjimas.

2012-2018 metų 3 serijos BMW privalumai:

  • Tikslus ir sportiškas valdymas
  • Plati galingų arba ekonomiškų variklių gama
  • Patogus salonas, talpi bagažinė
  • Puikios automatinės pavarų dėžės

Automobilio trūkumai:

  • Nepatikimi 1,6 bei 2,0 litrų benzininiai varikliai
  • Dažni vairo kolonėlės gedimai
  • Rūdija priekinių sėdynių tvirtinimai bei laikikliai
  • Ne toks komfortiškas, kaip C klasės „Mercedes-Benz“

Svarbu:

  • Gera išliekamoji vertė
  • Labai geidžiamas automobilis Lietuvoje
  • Gale patogiai įsitaisys 2 keleiviai
  • 3 serija dėl vagysčių patenka į aukštesnės rizikos grupę