1971-ųjų Turino automobilių parodoje „Maserati“ parodė italo dizainerio Giorgetto Giugiaro kūrinį, kuriam abejingų neliko. „Boomerang“ modelis išsiskyrė iš kitų parodos dalyvių ne tik savo aštria išore – atrodo, kad gatvėje kliudęs stulpą automobilis jį ne sulenktų, o tiesiog perkirstų. Įsiminė ir automobilio vidus – vairas keturiose vietose sujungtas su priekine konsole ir yra apskritimo formos be jokių sujungimų viduryje.

Parodytas Turine, „Maserati Boomerang“ buvo tik konceptas, kuris gatvėse važiuoti negalėtų, tačiau pastebėję milžinišką susidomėjimą, italai 1972-ųjų Ženevos automobilių parodoje parodė pilnai funkcionuojantį automobilį.

„Boomerang“ dizaino linijos tapo įkvėpimu vėlesniems G. Giugiaro projektams. „Maserati“ koncepto linijas galima įžvelgti pirmosios kartos „Volkswagen Golf“, „VW Passat“, „Lancia Delta“, trečios kartos „Maserati Quattroporte“, „Lotus Esprit“ ar „De Lorean DMC-12“.

Aštriabriaunis konceptas turėjo 310 AG išvystantį 4,7 l V8 variklį, kurio galia mechaninės penkių pavarų transmisijos pagalba perduodama į galinius ratus.

„Boomerang“ po Ženevos parodos buvo įregistruotas kaip eilinis automobilis, tačiau gaminti daugiau tokių modelių italai nedrįso – išskirtinis bumerangas liko vieninteliu, naudojamu parodose. Po 1974-ųjų Barselonos automobilių parodos „Maserati Boomerang“ buvo parduotas vienam automobilių kolekcionieriui ir kitą kartą viešumoje pasirodė tik 1990-aisiais Paryžiuje. Vėliau automobilis buvo perduotas kitam kolekcionieriui, kuris į parodas jį tampė dažniau, o paskutinį kartą „Boomerang“ pasirodė 2013-aisiais Belgijoje.