Prie starto linijos išsirikiuos lietuviams gerai žinomi sportininkai: „Renault Clio“ bei kartingą vairuos vienas geriausių Europos jaunųjų lenktynininkų Ignas Gelžinis, LADA – universalusis Dovilas Čiutelė, ralistus atstovaus Vytautas Švedas bei Ramūnas Čapkauskas, o „drifterius“ – Andrius Vasiliauskas.

Pergalę prognozuoti sunku

„Kas laimės? Prognozuoti sunku, visi vairuotojai geri. Nemažai priklausys nuo to, kuriam automobiliui sąlygos bus tinkamiausios – sukibimas, trasos konfigūracija“, - aiškino automobilių sporto komandos „Juta Racing“ vadovas Audrius Gelžinis, komentuosiantis keturkovę kartu su Džiugu Siaurusaičiu.

Buvęs lenktynininkas teigė, kad lėtoje trasoje atsiskleistų kartingo bei žiedinėms lenktynėms skirto lengvo „Renault Clio“ privalumai. Greitesnė trasa būtų palankesnė galingiems, daugiau nei 300 AG išvystantiems ir keturiais ratais varomiems „Mitsubishi Lancer Evo“.

„Trasos konfigūracija – tik nedidelis niuansas, įtakojantis varžybų rezultatą. Automobilio reguliavimas, padangų pasirinkimas, prisitaikymas prie sukibimo – geriausiai šiuos dalykus padaręs sportininkas turi daugiausia šansų nugalėti“, - neįprastų varžybų sėkmės formulę atskleidė A. Gelžinis. 

Jis pridūrė, kad bet kokio lygio pasiruošimą gali sužlugdyti vienintelė klaida pačiose varžybose, tad tinkamas nusiteikimas joms – būtinas.

„Galbūt nugalės važiavęs racionaliausiai, galbūt – gražiausiai. Ar „drifteris“ gali laimėti? A. Vasiliauskas tikrai turi šansų – juk jo BMW M3 galingesnis nei kitų dalyvių transporto priemonės“, - mintimis dalijosi automobilių sporto ekspertas.

Čempionų iš Kauno kova

Kaunas ne veltui vadinamas Lietuvos automobilių sporto sostine – visi keturkovėje dalyvausiantys garsūs lenktynininkai yra būtent kauniečiai.

V. Švedas, R. Čapkauskas bei D. Čiutelė yra gerai žinomi ralio trasose, ne kartą nugalėję įvairiuose etapuose ar Lietuvos čempionatuose. Pastarieji du nepraleidžia ir 1000 km lenktynių Palangoje bei kitų žiedinių varžybų, o R. Čapkauskas 2007-aisiais yra nugalėjęs bendroje 1000 km lenktynių įskaitoje.

A. Vasiliauskas kol kas geriausiai žinomas šoninio slydimo gerbėjams. Jis – pastarųjų dviejų metų Lietuvos „Drifto karalius“, o pernai metais „Žalgirio“ arenoje vykusiose „drifto“ varžybose jis liko antras, pralaimėjęs lenkui Jakubui Tatarai.

Vienas perspektyviausių Lietuvos jaunųjų lenktynininkų I. Gelžinis karjerą pradėjo važiuodamas kartu, o pastaraisiais metais varžosi „Renault Clio Cup“ serijoje Didžiojoje Britanijoje. Jis buvo pakviestas ir į „Porsche Carrera Cup GB“ atranką. I. Gelžinis šiemet taip pat dalyvauja FIA Jaunųjų lenktynininkų akademijoje, kur semiasi žinių iš geriausių Europos automobilių sporto trenerių.

Keturkovė – tik viena iš naujovių

Balandžio 13-ąją didžiausioje Baltijos šalių arenoje žiūrovai išvys ne tik keturkovės dalyvius. Kita visame pasaulyje dar neregėta rungtis – galiūno Žydrūno Savicko ir „drifto“ automobilio kova. Stipriausias pasaulio žmogus bus virve surištas su Timo Simniškos vairuojamu „Lexus SC“ ir, kaip tradicinėje virvės traukimo rungtyje, abu bandys patraukti priešininką į savo pusę.

„Kita renginio dalis – stipriausių Rytų Europoje šoninio slydimo sportininkų varžybos. „Drifterius“ čia vilioja ne tik didelis prizinis fondas, bet ir galimybė kai kuriems pirmą kartą gyvenime pasivažinėti uždaroje arenoje“, - pasakojo „Arena Motor Show“ organizatorius Antanas Kyguolis.

„Žalgirio“ arenoje pasirodys praėjusių metų „Drift Allstars“ serijos, vadinamos neoficialiu Europos čempionatu, nugalėtojas suomis Juha Rintanenas, vienas geriausių Lenkijos „drifterių“ J. Tatara, daugkartinis Ukrainos čempionas Aleksandras Grinchiukas, o lietuvių garbę gins dukart šalies „Drifto Karalius“ A. Vasiliauskas bei Mantas Kulvinskas.