Seimo narys, buvęs lenktynininkas Stasys Brundza kaip patį sėkmingiausią pastarojo meto Vilniaus transporto infrastruktūros projektą įvardija dar nebaigtą statyti vakarinį aplinkkelį. 56-58 tūkst. automobilių šiuo keliu pravažiuoja kasdien, o paskutinė jo atkarpa nuo Justiniškių iki Ukmergės g. bus baigta 2017-aisiais. Nenuvertindamas aplinkkelio naudos, S. Brundza įžvelgia ne vieną šio kelio trūkumą.

„Aplinkkelis gerokai išlaisvino nuo eismo spūsčių Laisvės pr., daugelį Lazdynų, Karoliniškių, Viršuliškių gatvių, tačiau labai apsunkino eismą Justiniškių gatve, nuo 2-ojo troleibusų parko iki pat šios gatvės pabaigos, jai įsiliejant į Gabijos gatvės atkarpą“, – teigė S.Brundza.

 

Jo manymu, tą buvo galima numanyti – juk 56–58 tūkst. automobilių aplinkkelyje kelionės baigti negali ir jie kažkur važiuoja. Seimo narys stebėjosi, kaip tą žinodami eismo organizatoriai nieko nepadarė, kad Justiniškių gatvės pralaidumas būtų padidintas?

S. Brundzos teigimu, didelių investicijų čia nereikia – pakaktų iš naujo perasfaltuoti kai kuriuos labai duobėtus šios gatvės ruožus bei uždrausti joje statyti automobilius. Įdiegus šias priemones, eismo specialisto teigimu, padidėtų gatvių pralaidumas, mažiau tektų gaišti laiką spūstyse ir nuodyti išmetamosiomis dujomis šių mikrorajonų gyventojus.

Kitas dalykas, kuris aplinkkeliu važiuojantiems žmonėms gyvenimą padarytų lengvesnį – leistino greičio padidinimas.

„Ten šešios eismo juostos, visas kelias apšviestas, iš šonų – didžiuliai šlaitai, tad ir pėsčiųjų čia nėra. Kodėl leidžiama važiuoti tik 80 km/val.?“ – retoriškai klausė S.Brundza.

Jo manymu, leistinas greitis Vakarinio aplinkkelio atkarpoje nuo Lazdynų iki Justiniškių galėtų būti 100 km/val. Pavyzdžiui, Geležinio Vilko g. ties Jeruzalės ir Baltupių mikrorajonais, kur gyvenamųjų namų daug ir pėsčiųjų srautas čia esančiose perėjose yra didelis, leistinas greitis yra toks pat kaip ir aplinkkelyje – 80 km/val.