Balandžio 27 dieną, Akademijos miestelyje vyks Auto-Moto sporto paroda, o kartu su ja startuos ir oficialus „Autoplius Lietuvos drifto čempionatas“. Likus kiek mažiau nei savaitei iki pirmojo etapo, nemaža dalis sportininkų dar tik baigia tvarkyti ar bando savo techniką, tačiau žada, jog savaitgalį Akademijos miestelyje užkurs tikrą lietuviško drifto pirtį.

Dalyvių sąraše jau puikuojasi visiems gerai žinomos stipriausių lietuvių pavardės – dvejus metus iš eilės Lietuvos drifto karaliaus vardą pelnęs Andrius Vasiliauskas buvo pirmasis užsiregistravęs į sekmadienio etapą, tad galima spėti, jog šiemet jis nusiteikęs taip pat kovingai.

Nauju dizainu padabinęs savo bolidą Andrius kolkas keikiasi, nes nespėjo patobulinti savo technikos – kiek daugiau nei 400 arklio galių turintį Andriaus BMW M3 variklį turėjo praturtinti mechaninis kompresorius, tačiau dėl tiekėjų uždelsimo, iki pirmojo etapo Andriui teks pasitenkinti „tik“ tais pačiais 400 arklio galių.

Antru numeriu užsiregistravo kitas buvęs Lietuvos šoninio slydimo karalius Andrius Čibirka. Praeitais metais pažadėjęs atnaujinti savo techniką, „Čipas“ laikosi savo pažadų.

Visiems gerai žinomas jo BMW sutvirtintas saugos lankais, o po kapotu atsiradęs naujas, šešių cilindrų agregatas bus šiek tiek patobulintas turbina – 400-500 arklių – būtent toks vieno stipriausių ir labiausiai patyrusių Lietuvos šoninio slydimo meistrų tikslas. 

Dar neaišku ar Andrius spės surinkti techniką iki savaitės galo, tačiau varžybose jis tikrai bus, nes kieme jau stovi atsarginis automobilis, tad finalo poroje sutikti du „drifto“ karalius šansų tikrai yra. Beja – Andriaus kieme atsinaujina netik technika, bet ir komanda – šiemet jis atstovaus naujai „Promaksa Racing“ komandai.

Dalyvių sąraše jau galima rasti ir Drifter.lt komandos atstovų – tai Timas Simniška ir Ronaldas Ramoška. Timas startuoti ketina visiems gerai pažįstamu „Lexus SC300“, o Ronaldas šiemet važiuoti ketina su Lietuvoje dar nenaudota technika – jo „Nissan S14“ šiemet riaumos amerikietišku V8 iš „Corvette“.

525 arklio galios ir 700 Nm sukimo momentas ir visa tai be jokių turbinų ar kompresorių. Automobilio važiuoklė taip pat sulaukė patobulinimų – sumontuota visa, šiuo metu tinkamiausia driftui tituluojama „WiseFab“ pakaba.

Ronaldas šias dienas leidžia važinėdamas į Klaipėdą ir taip darydamas naujo variklio pritrynimo darbus, tačiau į savaitės pabaigą jis jau ketina pradėti treniruotis ir bandyti kuo greičiau priprasti prie naujos technikos galimybių. 

Sekmadienį, Akademijos miestelyje vyksiančiame čempionato etape tikimasi sulaukti apie 30 stipriausių Lietuvos šoninio slydimo pilotų, kurie turės labai ribotą laiką priprasti prie kiek ankštokos trasos. Joje vietos klaidoms nebus – dalyviai turės važiuoti centimetrų tikslumu.

Šis etapas taps pirmuoju iš keturių – antrasis etapas vyks Rygoje, trečiasis Klaipėdoje, o finalas vėl grįš į Kauną.