Pagal Lietuvoje galiojančius teisės aktus, pavienis savavališkas važinėjimas ledu yra traktuojamas kaip chuliganiškas elgesys, tačiau organizuoti renginius ant užšalusių vandens telkinių įstatymai nedraudžia.  

„Ne bauda ar įspėjimas turėtų sustabdyti vairuotojus nuo noro gerai „pasidraskyti“ automobiliu ant ledo. Neįvertinus gamtos sąlygų ir pervertinus savo vairavimo gebėjimus, tokie pasilinksminimai, kaip žinia, baigiasi tragedijomis. Dideliu greičiu nevaldomai palakstę ant ledo vairuotojai gauna adrenalino, užsiaugina sparnus ir taip pat beprotiškai lekia gatvėmis, sukeldami pavojų kitiems eismo dalyviams,” – sako BMW vairavimo akademijos vadovas bei instruktorius Darius Jonušis. 

Jau 14 metų kitus saugiai vairuoti mokantis lenktynininkas mano, jog savavališko ir organizuoto vairavimo ant ledo net negalima lyginti: „Renginys, ar tai būtų lenktynės, ar vairavimo pamokos, yra atskira tema, neturinti nieko bendro su taip intensyviai kritikuojamu begalvišku lakstymu ant ledo. Pavyzdžiui, mūsų vairavimo sesijose viskas vyksta suderinus su atitinkamomis tarnybomis, vadovaujant profesionaliems instruktoriams vairuotojai ne tik įgyja žinių kaip elgtis automobiliui slystant ir kaip nesutrikti kritinėje situacijoje. Jie taip pat  supranta savo galimybių ribas kasdieniniame vairavime, dėl ko tampa saugesniais eismo dalyviais.” 

Dariaus Jonušio teigimu, jokiomis kitomis sąlygomis vairuotojai neturi galimybės pajusti automobilio stabdymo kelio bei suprasti kokiam greičiui ir išcentrinėms jėgoms esant prasideda automobilio šoninis slydimas nesukeliant pavojaus kitiems eismo dalyviams ar pėstiesiems.

Pasak BMW vairavimo akademijos vadovo, visiškai uždrausti važinėjimą ledu būtų nesąmonė: „Net ir estai ar suomiai užšalus jūrai naudojasi ledo keliais, tad vien dėl aplinkosaugos ir pavienių chuliganų atimti iš vairuotojų galimybę išmokti vairuoti saugiau ir tobulinti įgūdžius būtų trumparegiška.“