Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasa, nors ir apleista ir neatitinka kai kurių tarptautinių saugumo reikalavimų, turi įspūdingą istoriją. Kone kiekvienas čia važiavęs žmogus gali pasakoti apie tai, kaip teisingai įveikti „makuškę“, kelinta pavara pradėti „stadiono“ posūkį ar kaip jam nuslydo automobilio užpakalis ties „ąžuolu“. Būtent apie šį posūkį plačiau papasakos „Autoplius Fast Lap“ organizatorius Kristijonas Vaičys.

Viso 3 350 metrų ilgio trasoje yra 9 posūkiai, o „Ąžuolas“ yra ketvirtasis. Jeigu posūkius vertintume pagal populiarumą, jis laimėtų be konkurencijos. Čia įrengtos didžiausios žiūrovų zonos, iš kurių matoma didžioji dalis trasos, o incidentų kiekis – didesnis nei kitose dalyse.

„Čia susirenka minios žmonių, kad pamatytų įspūdingus lenkimus. Arba – lenktimų bandymus“, – sako K. Vaičys.

Važiuojant trasoje vienam, lenktynininė trajektorija yra žinoma, tačiau lenktyniaujant su varžovais, būtent „Ąžuolo“ posūkyje ir kreivėse už jo galima rasti ne vieną teisingą trajektoriją. Tiesa, kiek ji yra „teisinga“, įrodyti gali tik rezultatas – ar pavyko varžovą aplenkti. Jeigu posūkio vidinėje dalyje neaugtų šimtametis ąžuolas, šis posūkis greičiausiai gautų „Lenkimų“ vardą.