„Prasikošė audinė per plentą, plyšo perpus medį pasivijus“ - iš liaudies išminties lobyno.

Lietuvoje „Audi“ markės įvaizdis šiek tiek kitoks ‒ jais važinėja ir vyresnio amžiaus žmonių, todėl automobilis tapęs universaliu.

„Audi“ siūlo ne iššaukiantį, o racionalesnį sprendimą ir akcentuoja techninę pažangą. Tik Lietuvoje tai negalioja, mat čia dominuoja seni automobiliai. O senas „Audi“ modelis niekuo nesiskiria nuo seno „Volkswagen“ – juos žmonės perka tam, kad turėtų kuo važiuoti.

„Audi“ vairuotojai pagal naudojamo signalo dažnumą užima 4-tą vietą (39 proc.) po BMW, „Jaguar“ ir „Fiat“.

Apklausos duomenimis, kasdieniam naudojimui vairuotojai labiausiai norėtų:

1. „Audi“ (20 proc)

2. „Volkswagen“ (17 proc.)

3. „Toyota“

4. BMW

5. „Mercedez-Benz“

Dažniausiai į eismo įvykius patenkantys automobiliai (draudikų duomenys):

1. „Volkswagen“ (1 764 avarijos), vidutinė padaroma žala - 2 500 Lt

2. „Audi“ (1 242 avarijos), vidutinė padaroma žala - 2 600 Lt

3. „Renault“ (764 avarijos), vidutinė padaroma žala - 2 800 Lt

4. BMW (735 avarijos), vidutinė padaroma žala - 3 200 Lt