Neseniai interneto platybėse pasklido vaizdo įrašas, kuriame amerikietis Nickas Murray`us peikia „Porsche 911“ automobilį. Vos įsigijus šį modelį prasidėjo gedimų lavina. Dabar vaizdo įrašo autorius pranešė, kad jo nusiskundimai pasiekė „Porsche“ ausis.

Nors „Porsche“ nėra tas automobilis, kurio savininkai „gyvena“ autoservisuose, tačiau išimčių pasitaiko ir čia. Jungtinėse Amerikos Valstijose gyvenantis vyras įsigijo „Porsche 911“. Kaip vaizdo įraše pasakojo vyras, jis svajonių automobiliui ilgai taupė, tačiau nusipirko ne tai, ko tikėjosi.

Kurį laiką pavažinėjęs naujuoju pirkiniu Nickas Murray`us pradėjo fiksuoti įvairiausius gedimus. Galiausiai po pusės metų automobilio gedimų sąrašas buvo toks ilgas, kad pats savininkas jau sunkiai pamena, ką ir kada remontavo.

Per pusmetį sugedo automobilio parkavimo davikliai, iš keleivio pusės durelių rūkdavo dūmai, pro langus švilpdavo vėjas, per nesandarų dugną šlapdavo kilimėliai, dingo garso signalas, išsikraudavo akumuliatorius, automobilio kompiuteris rodydavo klaidas.

Pirkėjo kantrybės taurę perpildė atvejis, kai pervažiavus per greitį mažinantį kalnelį automobilis tiesiog užgeso.

Nors daugumai galėjo atrodyti, kad amerikiečio raudos ir liks tik jo asmenine nuoskauda, tačiau „Porsche“ gamintojai nusprendė pirkėjo problemą išspręsti.

Vaizdo įrašo autorius pranešė, kad su juo susisiekė gamintojo atstovai ir patvirtino, kad vyro automobilis bus pakeistas nauju arba sugrąžinti pinigai.