Ką pagalvotumėt, jeigu einant iš parduotuvės prie jūsų tiesiog privažiuotų automobilis be vairuotojo? O po to prieitų dėdė su cilindru ir pareikštų, kad čia magija? Tikintys stebuklais ir nelabai besidomintys automobiliais gal ir patikėtų. Tačiau tai jokia magija. Tai vieno automobilio rakto (o gal jau reikėtų sakyti pulto?) ir korėjietiškų technologijų kombinacija.
Spauskite čia ir užsiregistruokite nemokamam bandomajam važiavimui.

Būtent toks ir yra naujasis “Hyundai Tucson”. Toks modernus, koks dar niekada nebuvo. Tai - technologiškai pažangiausias “Hyundai” koks tik yra pagamintas iki šiol.

“Tucson” kūrėjai lyginant su ankstesniąja karta pakeitė viską. Salone neliko fizinių klimato kontrolės mygtukų. Vietoje jų atsirado jautrūs lietimui. 10 colių dydžio multimedijos ekranas ne tik turi puikią raišką, bet ir dirba be trukdžių bei greitai reaguoja į komandas. Neliko bėgių perjungimo svirties. Vietoje jos - 4 mygtukai. Taip sutaupoma vietos. Įprastų oro pūtimo angų neliko. Jas pakeitė daugybė skylučių, esančių centrinėje konsolėje. Taip bandoma pučiamą orą geriau paskirstyti salone.

Šis modelis net šiek tiek kvepia prabanga. Ekonomines klasės automobilyje retai rasite šildomą vairą bei visas 4 sėdynės, priekines vėsinamas sėdynes ir galiniams keleiviams patogioje vietoje įmontuotus priekinės sėdynės valdymo mygtukus.

Jeigu interjeras atrodo moderniai - kėbulas tikrai neatsilieka. Akivaizdu, kad dizaineriai stengėsi automobilį padaryti išskirtiniu ir stilingu. Priekiniai LED žibintai išsidėstę grotelių šonuose, tačiau juos išjungus, žibintai susilieja su grotelėmis, taip lyg pranykdami. Galiniai žibintai unikalūs ir futuristiniai, o kėbulas išraiškingų bei drąsių linijų. Apžiūrėjus automobilį, iš visų pusių galima rasti “rombo” stiliaus detalių.

Galiniams keleiviams taip pat nestokota dėmesio. Antroje eilėje rasime atskirą klimato kontrolės valdymą, dvi USB jungtis, jau minėtas šildomas sėdynes ir langų užuolaidas. O norintys įsitaisyti patogiau, dar galės ir šiek tiek atsilenkti galines sėdynes.

Daug dėmesio skirta saugumui. Jeigu įvyktų avarija - išsiskleis papildoma oro pagalvė, esanti tarp vairuotojo ir keleivio tam, kad pastarieji neatsitrenktų vienas į kitą. O rodant posūkį, vairuotojo ekrane matysite vaizdą iš kameros, kuri filmuoja nematomumo zoną. Patogu. Ypač daug juostų turinčiame kelyje.

“Tucson” gavo ir adaptyvią pakabą. Jos darbas pasikeičia jei perjungiame važiavimo režimą. Pavyzdžiui įjungus “sport” pakaba taps kietesnė. Tačiau minkštumas keičiasi ir automatiškai, priklausomai nuo jūsų greičio, stabdymo intensyvumo, kelio dangos bei daugybės kitų faktorių.

Gamintojai šiuo metu pirkėjams siūlo ir labai platų variklių pasirinkimą. Naujos kartos “Hyundai Tucson” galėtų būti benzininis, dyzelinis, benzininis su “mild hybrid” sistema, dyzelinis su “mild hybrid” sistema, arba įkraunamas hibridas, dar vadinamas “Plug-In”. Kiekvienam pagal poreikį.

Jeigu norėtumėte išbandyti naująjį “Hyundai Tucson”, <span style="color:#3a7fbb; text-decoration:underline;" onclick="showTestDriveDialog(281, 15029)">registruokitės nemokamam bandomajam važiavimui</span>.