Lietuviai gana retai turi progą pasilepinti saulės spinduliais ar šiltomis dienomis, o šaltuoju bei tamsiuoju laikotarpiu atmosfera tiesiog prisotinta melancholijos. Todėl naujasis, tamsiai oranžinis visureigis iš saulėtosios Ispanijos, Lietuvos keliuose tikrai neliks nepastebėtas. „SEAT“ savo naująjį kompaktišką visureigį pakrikštijo vieno Ispanijos miestelio - „Ateca“, vardu.

Pažvelgus į automobilių gamintojų kuriamus naujus modelius gali susidaryti įspūdis, kad šiuo metu populiaru lankstyti origamius: dizainerių sukurtuose automobiliuose dominuoja aštrios linijos, primenančios iš popieriaus išlankstytas figūras. Naujosios „SEAT Ateca“ dizainas nėra apkrautas neaiškiomis detalėmis, šio visureigio išvaizda veržli ir akį traukianti, tačiau ne agresyvi. Su „Ateca“ gerai atrodysite tiek apsirengę kostiumą tiek darbinius drabužius.

„Ateca“ modelio salonas taip pat turi kuo patraukti akį. Sportiškos, alkantara apvilktos sėdynės nėra elektrinės, bet patogios ir maloniai prilaikančios iš šonų. Sportiškas, odinis vairas neperkrautas mygtukų gausos. Visi mygtukai aiškūs ir lengvai surandami, o lietuviškas centrinės konsolės valdymas viską tik palengvina. Per integruotą multimediją galima: stebėti kuro sąnaudų istoriją, valdyti klimato kontrolę bei kitus automobilio nustatytmus, o pajungus telefoną klausytis muzikos. Išbandyta „SEAT Ateca“ turėjo greitai įšylančias priekines sėdynes, šildomą priekinį stiklą, kuris puikiai pasitarnauja šaltuoju metų laiku, tačiau pasigedome šildomo vairo. Kita vieta, kurią „SEAT“ galėtų patobulinti- geresnė garso sistema.

„SEAT Ateca“ - visureigis, kurį lengva vairuoti. Sėdėjimo pozicija - aukšta ir patogi su puikiu matomumu iš visų pusių. Tokios technologijos kaip aklųjų zonų stebėjimas, eismo juostų palaikymas, atstumo palaikymas, priekiniai ir galiniai parkavimo davikliai palengvina vairavimą. „SEAT Ateca“ verta rinktis ir tiems, kuriems labai svarbu saugumas, nes „Ateca“ buvo įvertina penkiomis žvaigždutėmis iš penkių „Euro NCAP“ saugumo teste.

Visureigio salone lengvai rasite kur pasidėti kavos puodelį, telefoną ar kitus didesnius daiktus. Bagažinė taip pat talpi, o prireikus galines sėdynes galima nulenkti vos kelių svirtelių patraukimu. Sėdint „Ateca“ jaučiama erdvė ir vietos trūkumu tikrai neturėtų skųstis nei sėdintys priekyje, nei gale. Keleiviai nebus varginami triukšmo, nes šio visureigio garso izoliacija pagirtina, tačiau dėl to jaučiamas durų svoris, kai reikia jas atidaryti ar uždaryti.

„SEAT Ateca“ turi įvairius važiavimo režimus, kurie akimirksniu pakeičia automobilio charakterį nuo ekonomiško iki sportiško. Taip pat galima pasirinkti režimą pritaikytą esamam kelio paviršiui. Visų varančiųjų ratų sistema suteikia papildomą sukibimą su kelio danga ir saugumą, o į ledu padengtą įkalnę įvažiuojama be jokios dramos. „Autoplius.lt“ bandytas modelis turėjo 2.0l darbinio tūrio turbo dyzelinį variklį išvystantį 190 AG bei visų varančiųjų ratų sistemą. Nors visureigis sveria 1600 kg, nuspaudus akseleratoriaus pedalą būsite maloniai prispausti prie sportiškų sėdynių. Automobilio dyzelinis variklis dirba pakankamai gražiai ir tyliai. Važiuojant 120 km/h momentinės kuro sąnaudos svyravo nuo 6 iki 7 l/100km.

Tai visureigis, kuris traukia savo išvaizda, praktiškumu, geromis dinaminėmis savybėmis bei turtinga įranga. Tačiau perkant naują automobilį galų gale viskas atsiremia į kainą. Štai čia „SEAT Ateca“ užsideda dar vieną pliusą ir tampa patrauklesniu pirkiniu prieš konkurentus, kurie yra brangesni arba kurių komplektacijos skurdesnės. „SEAT Ateca“ verta išbandyti tiems, kurie neišaukština prekinių ženklų, o vertina gerą kainos ir gaunamos vertės santykį.