2011 metais „Lexus“ pasibeldė į prabangių automobilių C segmento duris. Jas atidarė senbuviai „Audi A3“, 1 serijos BMW, A klasės Mercedes-Benz. Kiek vėliau tą kategoriją papildė ir „Volvo V40“.

Visi šie automobiliai – prestižinės klasės, surinkti kokybiškai ir patrauklūs. Jie vairuotojus traukia ne tik rafinuotais salonais, bet ir elegantiška išvaizda. Tačiau „Lexus“ šiame segmente demonstruoja šaltą protą ir vairuotojus vilioja ne galingumu ar žvėries charakteriu, o tokiais atpalaiduojančiais žodžiais, kaip ekologija, ekonomiškumas, patikimumas.

„Lexus CT200h“ yra pats mažiausias ir pigiausias šios markės automobilis, o jį įsigyti galima tik su iš „Toyota Prius“ hibridų atkeliavusiais agregatais. Praėjo nemažai laiko nuo vienintelio ir nelabai sėkmingo dyzelinio „Lexus“ gamybos ir panašu, kad gamintojas neketina kartoti šių žingsnių – dyzeliniams modeliams ateities po „Lexus“ saule vietos nėra. Negana to, jos mažėja ir benzininiams modeliams.

Taigi CT200h parduodamas tik su 1,8 litro benzininio motoro ir elektros variklio tandemu, „Toyota“ arba „Lexus“ šeimoje dar vadinamu kodiniu HSD pavadinimu. Bendra variklių galia siekia 136 AG ir iki 100 km/h nedidelį hečbeką išjudina per kiek daugiau nei 10 sekundžių.

Panašu, kad gamintojas su CT serija netaikė į entuziastais save laikančius vairuotojus. Nedidelis šeimyninis automobilis, savyje slepiantis daugiau nei 1,6 tonos su kuklaus benzininio bei elektros motorų tandemu tikrai nepretenduoja tarp greičiausių savo segmente, nors ir valdymo savybės kuria geros dinamikos lūkestį.

Tačiau nereikia būti genijumi, norint suprasti, kad tikėtis geros dinamikos iš 84 AG tonai turinčio automobilio būtų kiek optimistiška. Todėl net ir su „F-Sport“ įranga šis modelis kiek nutolsta nuo žodžio „Sport“ reikšmės.

Bet čia reikia prisiminti „Lexus“ vizitines korteles. Tai – kokybė, ilgaamžiškumas ir laiko patikrintos inžinerijos žinios. Bendroje visumoje tai sudaro puikaus automobilio įspūdį. Ir išties – atidarius automobilio duris vairuotoją bei keleivius pasitinka maloniai įrengtas kokpitas, kokybiškos medžiagos bei švarioji „Mark Levinson“ garso aparatūra.

CT200h izoliuotas nuo išorinio pasaulio tiesiog puikiai. Garso izoliacija kruopščiai sugeria didžiąją dalį triukšmų – bent jau miesto ribose. Padidinus važiavimo greitį iki maksimalaus leistino greitkelyje viduje sėdinčiųjų ausis visgi pasiekia 4 cilindrų variklio burzgimas.

Vingiuotame užmiesčio kelyje šis hečbekas valdosi puikiai ir sunku būtų surasti kokių priekaištų, jeigu ne prasta Lietuvos kelių būklė. Panašu, kad kokiuose Austrijos Alpių keliuose važiuoti šiuo automobiliu būtų gerokai maloniau – vien dėl lygesnio kelio paviršiaus.

„Lexus“ skirtingai nuo daugumos kitų gamintojų nenaudoja liečiamų ekranų. Gamintojo nuomone, visa tai blaško vairuotojus ir daug geriau jiems pasiūlyti naudotis nešiojamo kompiuterio pelę primenančiu pulteliu, kuriuo valdomos beveik visos funkcijos.

Iš „Toyota Prius“ atkeliavę mechaniniai mazgai šiam automobiliui suteikia pavydėtinas ekonomiškumo savybes. Net ir su taupiu važiavimu nesusipažinęs vairuotojas savyje pažadins ekonomiško vairavimo įgūdžius. To naudą vairuotojai pajus ne tik išleisdami mažiau pinigų degalams ar kitoms eksploatacinėms reikmėms, bet ir rinkdamiesi automobilius ateityje.

„Lexus“ yra vienas iš tų prekinių ženklų, kurie kuria vairuotojų prisirišimą prie markės. CT200h yra puikus startas, norintiems pamiršti kasdienius rūpesčius ir net po varginančios dienos atsisėsti už malonaus, prie rankų tiesiog limpančio vairo bei kelionės metu padedančio atsipalaiduoti važiavimo.