Apvalių formų, švelnių bruožų, ekologijai prijaučiantis visureigis „Lexus RX“ sukurdavo mandagaus, gerai besimokančio vaikino įvaizdį. Prieš metus pristatytas ketvirtos kartos visureigis grįžo stipriai pakeitęs išvaizdą. Naujasis Lexus visureigis tai tas pats technologijas mėgstantis, ekologija besirūpinantis vaikinas,bet dėl jo aštrių linijų bei masyvių priekinių grotelių „RX“ įgijo blogo vaikino įvaizdį.

Tai Lexus, todėl natūralu tikėtis kokybės. Viduje daug odos, visi mygtukai ir svirtelės spaudžiasi bei jungiasi solidžiai. Sėdynės ne tik sportiškos bet ir labai patogios, maloniai prilaikančios iš šonų. Lyginant su ankstesnėmis kartomis, naujasis „RX“ tapo platesnis, bei ilgesnis ir ta erdvė yra juntama.

Variklių gama nėra plati. Galima rinktis 2.0l turbo benzininį variklį arba Autoplius.lt bandytą „450h“ versiją su V6 formos, 3.5l benzininiu varikliu kuriam akomponuoja elektrinis variklis. „RX 450h“ galia siekia 313 AG bei 335 Nm sukimo momentą. Nors variklis galios tikrai turi, bet sėdint 2,2 tonos visureigyje jos labai nepajusite. Dėl to paties didelio svorio „Lexus RX“ nėra visureigis, kuris pasižymėtų sportišku važiavimu. „RX“ turi įvairius važiavimo režimus, kurie skirti skirtingiems važiavimo stiliams. Nuo ekonomiško iki „Sport S+“, kurį pasirinkus pakaba tampa standesnė, o akseleratoriaus pedalas aštresnis. Tačiau „RX“ maloniausia vairuoti pasirinkus „Normal“ režimą.

Paspaudus užvedimo mygtuką natūralu tikėtis variklio skleidžiamo garso, bet „Lexus RX 450h“ girdisi kitokie garsai. Tai pavažiuojančių į priekį elektrinių sėdynių bei link jūsų artėjančio vairo garsai. Ši maža smulkmena leidžia patogiau įlipti ir išlipti. Dėka elektrinio variklio esant mažiems greičiams naudojamos baterijos stipriai sumažina kuro sąnaudas kelionėse mieste. Tai didelis visureigis, todėl „RX“ aprūpintas tokiomis technologijomis kaip 360 laipsnių kamera, dideliais šoniniais veidrodėliais su aklųjų zonų stebėjimu, parkavimo jutikliais, kurie palengvina vairavimą mieste.

Važiuojant „RX“ visureigiu vyrauja tyla, kurią pertraukia maloniai dirbantis V6 variklio garsas, tylūs keleivių pašnekesiai bei savitas elektrinio variklio garsas. Jei mėgstate kelionės metu klausytis muzikos, garso aparatūra jus tikrai sužavės. Lexus kartu bendradarbiaujant su garso sistemas kuriančia „Mark Levinson“ kompanija, visureigį pavertė maža koncertų sale turinčia 15 garsiakalbių.

Abiejų variklių darbą galima stebėti vairuotojui skirtame ekranėlyje arba centrinėje konsolėje esančiame ekrane, kuriame taip pat rasite navigaciją, kuro sąnaudas, klimato kontrolės, radijo bei muzikos valdymą. Viską galima valdyti su specialiu ratuku arba vaire integruotais mygtukais. „Lexus RX“ taip pat turi projekcinį ekraną ant stiklo informuodamas vairuotoją apie greitį ar momentines kuro sąnaudas. Visa tai leidžia sutelkti dėmesį į kelią.

Tikras komfortas juntamas važiuojant užmiesčio keliais bei greitkeliais. „Lexus RX“ aprūpintas tokiomis technologijomis, kurios palaiko pastovų atstumą tarp priekyje esančio automobilio. Važiavimo krypties ir kontrolės sistema stebi kelio juostas ir jei visureigis nukrypsta nuo kelio sistema apie tai perspėja bei pati pakoreguoja vairą.Komfortu galės mėgautis ir keleiviai sėdintys gale. Elektrinės galinės sėdynės atsilošia, didelis panoraminis stogas ne tik leidžia mėgautis gražiais vaizdas, bet ir suteikia erdvės pojūtį, o „Mark Levinson“ garso sistema leis mėgautis aukšta muzikos kokybe.

„Lexus RX“ bagažinės talpa-453l. Nors ketvirtos kartos modelyje ji padidėjo, bet tai nėra talpiausias visureigis tarp konkurentų dėl gale sumontuotų baterijų. „RX“ taip pat rasite įvairių dydžių dėtuvių iš kurių viena skirta bevieliam telefono krovimui. Deja, bet elektrinių bagažinės durų veikimas galėtų būti greitesnis.

Naujasis „Lexus RX“ tapo visapusiškai įdomesnis. Į jį ne tik malonu žiūrėti, bet ir važiuoti. Variklių gama skurdoka, o lyginant su kitais visureigiais „RX“ nėra talpiausias. Taip pat tai nėra visureigis skirtas rimtiems bekelės iššūkiams. Tačiau tai komfortiškas, prabangus bei saugus visureigis aprūpintas įvairiomis technologijomis. Reiktų nepamiršti, kad tai Lexus. Gamintojas, kurio kuriami automobiliai yra vieni iš patikimiausių ir geriausiai išlaikančių savo vertę.