Iš šešių žodžių automobilio pavadinimas sudaromas retai. Dažniausiai užtenka 2 arba 3 žodžių, tačiau visureigių specialistai iš Didžiosios Britanijos sukūrė neįprastą tokio tipo automobilį, todėl toks ir jo pavadinimas – neįprastas.

Kas tai? Visureigis ar kabrioletas? Teoriškai – visureigis. „Range Rover Evoque Convertible“ nuo įprastų mažųjų „Range Rover“ visureigių išsiskiria sulankstomo stogo ypatumu. Rinkoje nėra daug tokio tipo automobilių, todėl natūralu, kad šis savo keistuoliškumu taip traukia akį – tiek moterų, tiek vyrų.

Tačiau praktikoje „Evoque Convertible“ galima vadinti tiesiog kabrioletu. Sunku įsivaizduoti tokį automobilį kitoje aplinkoje nei pajūryje esančio kurortinio miestelio gatvėje. Arba didmiesčio centre.

Tai – lyg iš minios išsiskiriantis miesto hipsteris. Su stilingais batais, plėšytais bei draskytais, aptemptais džinsais, naujausios mados švarkeliu ir iššaukiančia, žinomo dizainerio paruošta šukuosena. Aukšta prošvaisa, didelių arkų apsupti ratai ir stilinga, aukštu balu vertinama vidaus ergonomika – esminiai šio automobilio bruožai. Visa tai papildo ir padori komforto įrangos dozė.

Tamsoje stovintį automobilį supa iš veidrodėlių ant žemės šviečiančios „Evoque“ silueto projekcijos, o viduje apšviestos durų atidarymo rankenėlės bei galimybė pasirinktis apšvietimo spalvą pagal nuotaiką siūlo galimybę susikurti sau malonią aplinką.

Kalbant apie „Evoque Convertible“ saloną būtina pagirti britus už rafinuotus sprendimus. Puikiai priderinta oda, ryškios siūlės, labai maloniai spaudžiami mygtukai ir magiškai pasislepianti arba išlendanti pavarų pasirinkimo svirtis (greičiau tai – ratukas, o ne svirtis) prideda šiam unikaliam automobiliui dar daugiau šarmo.

Iš ergonominės pusės, „Range Rover“ gali drąsiai stoti šalia šios srities pionieriais vadinamų „Audi“ modelių. Vien posūkių arba valytuvų valdymo rankenėlės suprojektuotos nepagailint aliuminio. Ne kiekvienas „Premium“ segmento atstovas leidžia sau tokius sprendimus masinėje gamyboje. Ir nors tai yra smulki detalė, smulkmenų visuma sudaro gerą įspūdį ieškantiems išskirtinumo.

Malonią aplinką sudaro ir minkštas sulankstomas stogas. Vieno mygtuko paspaudimas, keliolikos sekundžių pauzė ir galima mėgautis grynu oru, plaukus draikančiu vėjeliu – aišku tai, kad joks kitas visureigis nepriartins vairuotojo prie išorinio pasaulio taip, kaip tai daro „Evoque Convertible“. Sulankstomas bei už gale sėdinčių keleivių pasislepiantis stogas sukuria tokį matymo lauką, kuriam prilygtų nebent motociklo šalmas – kur beapsidairysite, viską pamatysite. Parkuojantis atbulomis vaizdo neužstoja nė vienas statramstis, o negana to, kelią diktuoja ir itin platų kampą aprėpianti galinio vaizdo kamera, nors ir prie jos teks priprasti.

Pagal važiavimo savybes hipsteriškasis „Evoque“ prilygsta miesto krosoveriams. Aukšta sėdėsena, savo balso neslepiantis 4 cilindrų dyzelinis agregatas, klasikinė automatinė pavarų dėžė dirba nesukeldama jokių didesnių emocijų. Iš tokio automobilio būtų galima tikėtis kiek rafinuočiau dirbančio bent jau 6 cilindrų motoro, nes turbodyzelinis 150 AG variklis šiek tiek atsilieka nuo savo agresyvokų kėbulo linijų.

Mieste britišką visureigį vairuoti malonu. Vairas gana tikslus, o iki 80 km/h „Evoque Convertible“ pagreitėja su entuziazmu. Tačiau ilgesnėje kelionėje gali pritrūkti ramybės – šį automobilį kamuoja visiems kabrioletams su minkštu stogu būdinga problema ir tai, jokia paslaptis, yra garso izoliacijos trūkumas. Sulankstoma stogo dalis nesulaiko viso į saloną keliaujančio triukšmo, tačiau kurortiniuose miesteliuose ar senamiesčiuose tai – toli gražu ne pirmojo pasaulio problema.

Aukšto profilio padangos šio visureigio šoniniam svyravimui suteikia truputį laisvės, todėl atliekant griežtesnes korekcijas vairu kėbulas šiek tiek sulinguoja. Tačiau mažas apsisukimo skersmuo bei sąlyginai kompaktiški „Evoque Convertible“ gabaritai suteikia jam judrumo.

Tai nėra pats racionaliausias pirkinys žemėje ir toli gražu ne pats praktiškiausias. Pagal talpumą nedaug nuo orkaitės besiskirianti bagažinė, ilgos durelės ir sulankstomas stogas nepatenka tarp taupančiųjų prioritetų.

Tačiau joks kitas automobilis rinkoje nepasiūlys inteligentiškos visų varančiųjų ratų važiuoklės, aukštos prošvaisos su dar aukštesne sėdėjimo pozicija bei galimybe naktį stebėti krintančias žvaigždes, tuo pačiu metu besimėgaujant kelių tipų nugaros masažu. Gal tai ir neprilygs tailandietiško masažo salonui, tačiau joks masažo salonas jų nenuveš iš Vilniaus į Klaipėdą.

„Land Rover Range Rover Evoque Convertible“ yra šešių žodžių kombinacija, rinkoje neturinti realaus konkurento. Ir artimiausiu metu jo, panašu, neturės.