Dideli, tvirti ir saugūs – taip yra vaizduojami „Land Rover“ visureigiai veiksmo filmuose. Šis britų gamintojas yra vienas iš keleto, kurie išskirtinai kuria tik visureigius. Pažvelgus į gaminamų modelių gamą, galima rasti nuo mažų, labiau miesto gatvėms iki ekspedicijoms į atšiauriausius gamtos kampelius skirtų visureigių.

Naujos kartos „Discovery“ dizainas tapo apvalesnis ir sportiškesnis. Tai platus ir aukštas visureigis, kuris ramybės būsenoje tupi pritūpęs, o pradedant kelionę pakyla į viršų. Aukštį reguliuojanti pakaba leidžia lengviau įlipti ir išlipti. Taip pat orinė pakaba puikiai sugeria kelio nelygumus. Sportiško vairavimo čia neverta tikėtis, staigesnius posūkius „Discovery“ įveikia pasvirdamas.

Naujasis „Land Rover Discovery“ pasikeitė ne tik iš išorės bet ir iš vidaus. Naudojant aliuminio konstrukciją visureigis sukūdo beveik puse tonos – net 480 kilogramų. Mažesnis svoris leidžia efektyviau važiuoti. Aptakesnės kėbulo linijos gerina aerodinamiką, kuri kartu sumažina vėjo skleidžiamą triukšmą.

Įsėdus į erdvųjį visureigį aplanko jausmas, lyg sėdėtumėte apžvalgos aikštelėje. Viskas matosi, kaip ant delno. Užvedus variklį išraiškingai pakyla pavarų valdymo ratukas. Pirmą kartą pažvelgus į gana minimalistinį „Discovery“ dizainą reikia šiek tiek laiko apsiprasti su mygtukų ir jungiklių išdėstymu, bet jie aiškūs ir nėra sunku suprasti jų funkcionalumo.

Viduje jaučiama tvyranti prabanga ir komfortas. Medžiagos kokybiškos: oda minkšta ir maloni liesti, o gyvumo suteikia medžio apdaila. Gerą muzikos skambėjimą užtikrina „Meridian“ garso sistema. Garsiau grojant kojomis galima justi žemų dažnių garsiakalbių virpinamą orą. Centrinėje konsolėje esantis 10 colių skersmens lietimui jautrus ekranas veikia tarsi kasdien naudojama planšetė – greitai ir intuityviai. Sistema lengvai suprantama ir staigiai reaguojanti į prisilietimus. Sistemos įsijungimas įvyksta ne akimirksniu – pareikalauja penkiolikos sekundžių.

Jei ruošiatės išvykai ir mąstote, ar visureigyje rasite vietos savo daiktams, nerimauti nėra ko, nes įvairių dydžių dėtuvių čia apstu. Keleiviai, sėdintys priekyje ir gale ras nemažai USB jungčių savo išmaniesiems įrenginiams.

Erdvė jaučiama visur. Gale sėdintys jausis itin patogiai, nors per vidurį einantis transmisijos tunelis tik šiek tiek iškilęs, tačiau vietos pėdoms čia ras ir trys sėdintieji. Naująjį „Discovery“ galima rinktis ir su 7 vietų modifikacija. Dažniausiai paskutinė eilė yra skirta vaikams, bet šiame visureigyje patogiai jausis ir suaugusieji. Antrojo eilėje esančias sėdynes galima ne tik stumdyti, bet ir atlenkti. Prireikus vežti itin didelį krovinį visos sėdynės lengvai nusilenkia ir sukuria lygias grindis. Patogesniam daiktų pakrovimui visureigio galą galima ir nuleisti.

Bandytas modelis turėjo 2,0 litrų turbodyzelinį variklį, kurio galia siekia nuo 180 iki 240 AG. Nors ir tokie skaičiai iš dalies – solidūs, šiam varikliui kartais gali pritrūkti galios, nes „Discovery“ sveria 2100 kg. Verta išbandyti modelį su 3,0 litrų V6 turbodyzeliniu varikliu, išvystančiu 258 AG bei 600 Nm sukimo momentą. Ne tik garsas, bet ir akivaizdžiai didesnis pastarojo agregato sukimo momentas lengviau išjudina 2 tonų „baržą“.

Su „Discovery“ galima važiuoti ten, kur retai sutiksi automobilių. Visureigis turi paviršiaus atpažinimo sistemą, kuri automatiškai sureguliuoja „Discovery“ pakabos darbą, akceleratoriaus jautrumą, pavarų dėžės darbą. Tačiau ratuko pasukimu galima pačiam pasirinkti norimą važiavimo režimą. Dėl didelių liūčių atsiradusių potvynių nerimauti neverta, nes „Discovery“ įveiks iki 90 cm gylio balas.

Naujasis „Discovery“ tapo ne tik techniškai pažangesnis ir modernesnis, tačiau ir toliau išlaikė savo stipriąsias savybes – praktiškumą, talpumą bei galimybę įveikti sunkiausius kelius. Tai puikus visureigis šeimoms, kurios daug laiko skiria naujų žemės kampelių atradimui.