Hečbekai yra praktiški bei patogus miesto automobiliai, tačiau toli gražu ne visi yra išvaizdūs ar įdomūs. Pietų Korėjos gamintoja „Hyundai“ sukūrė praktišką bei stilingą miestietį – „Hyundai i30 Fastback“.

„i30“ modelių šeimą sudaro trys nariai: praktiškasis hečbekas, talpusis universalas bei naujasis, sportiškų kupė kėbulo linijų nudailintas „Fastback“. Išvaizda – tai pirmas dalykas kuo sužavi naujasis „i30“. Galima sakyti, kad tai – pagrindinis šios versijos tūzas. Negana to, skirtumai tarp įprasto hečbeko nėra tik kosmetiniai.

„Fastback“ yra 5mm žemesnis bei 115mm ilgesnis. Pokyčiai yra ir pakaboje, kuri yra 15% standesnė. Tai suteikia tikslesnio valdymo, bet kartu išlaiko ir komfortą. Tai aukso viduriukas tarp ramaus būdo „i30“ ir karštakošiško „i30N“. Patogus ir ramus, bet prireikus, tampa gyvybingas ir judrus.

Mygtuko paspaudimu galima nustatyti „i30 Fastback“ charakterį iš ramaus, ekonomiškam važiavimui skirto į sportinį. Susidaro įspūdis, kad automobilis įtempia savo raumenis, tampa visokeriopai aštresnis.

Renkantis automobilį reikėtų įvertinti, kokiais tikslais juo keliausite. Jei didžiąją dalį kelionių sudarys miesto gatvės verta rinktis trijų cilindrų, 1,0 litro „Turbo“ benzininį variklį, išvystantį 120 AG. Bet jei norite, kad jūsų „Fastback“ būtų greitesnis, komplektuodami automobilį turėtumėte uždėti varnelę ant 1,4 „Turbo“ benzininio variklio pasirinkimo su 140 AG bei maksimaliu 242 Nm sukimo momentu.

Pridėkime dar greitą bei efektyvią 7 laipsnių automatinę pavarų dėžę ir turėsime patogų, bet kartu ir smagų automobilį. Yra galimybė rinktis ir 6 pavarų mechaninę transmisiją, bet 7 pavarų automatas tiesiog efektyviau išnaudoja mažą variklio darbinį tūrį.

Įsėdus į vidų apima abipusis jausmas. Tokios išraiškingos išvaizdos automobiliui norėtųsi jam derančio salono, tačiau žiūrint iš kitos pusės, visi mygtukai yra aiškūs ir lengvai suprantami, kaip kokiame konservatyviame, vokiškame „Golf“ klasės modelyje. Medžiagų kokybė, kaip ekonominės klasės modelyje – tikrai aukšta. Sėdėjimo pozicija patogi, su maloniai iš šonų prilaikančiomis sėdynėmis.

Dėl išraiškingos galinės stogo linijos, galinis matymas nėra pats geriausias. Nors stogo linija yra žemesnė nei įprasto hečbeko, vidutinio ūgio keleivis nesiskųs vietos trūkumu. Taip pat, lyginant su įprastu hečbeku „i30 Fastback“ bagažinė talpesnė 55 litrais ir iš viso siūlo 450 litrų erdvę. Be talpios bagažinės rasite ir patogias dėtuves įvairiems jūsų daiktams.

Pažvelgus į įrangos sąrašą „Hyundai“ nustebins gausia standartine įranga. Dviejų zonų klimato kontrolė, puikiai grojanti garso sistema, šildomos priekinės sėdynės bei vairas, galinė vaizdo kamera su galiniais parkavimo jutikliais – visa tai turi kiekvienas „Fastback“.

Negana to, visi modeliai surenkami su lietimui jautriu ekranu, kuris yra ne tik informatyvus bei patogus naudotis, bet ir veikiantis be jokio uždelsimo. Visa tai suteikia komforto kelionės metu, o žinojimas, kad „i30“ yra pelnęs aukščiausią 5 žvaigždučių „Euro NCAP“ įvertinimą – saugumą. Visi modeliai aprūpinti tokiomis saugumo sistemos, kaip priekinio susidūrimo perspėjimas, eismo juostos palaikymas, vairuotojo dėmesio stebėjimas.

Rinkoje yra nemažai hečbekų ir išsirinkti iš jų nėra lengva. Tačiau kol kai kurie kiti gamintojai ir toliau siūlo konservatyvią išvaizdą, „Hyundai“ ant padėklo atneša skulptūriškas kėbulo linijas, energingą charakterį bei praktiškumą, kuris galėtų nudžiuginti gausia standartine įranga, geromis vairavimo savybėmis bei pasiūlyti 7 metų garantiją be ridos apribojimų. Akivaizdu, kad korėjiečiai stengėsi įtikti kuo didesniam pirkėjų ratui – ir tiems, kuriems svarbu išvaizda, ir tiems, kurie prioritetą kelia patogumams.