Garsus itališkų automobilių gamintojas FIAT 1957 m. pristatė liaudžiai skirtą automobilį – „FIAT 500“. Pigus miesto mažylis greitai užkariavo italų širdis. Tarptautinio pripažinimo „FIAT 500” susilaukė 2007 m., kai naujas šios markės modelis vainikavo itališkų miesto automobilių simbolio 50-ąsias metines.

Per daugiau nei pusę amžiaus daug kas pasikeitė: miestai tapo didesni, kelionės automobiliu tolimesnės ir ilgesnės. Rinkoje atsirado miesto visureigių poreikis. FIAT atsakas – „FIAT 500X“ tai tas pats stilingas miesto mažylis, tik pasportavęs ir apsiavęs visureigiams skirtus batus.

Įsėdus į „Fiat 500X“ akį traukia gera medžiagų kokybė. Nors plastiko nemažai, jis tvirtas. Sėdynės patogios, tačiau dar yra ką tobulinti – šoninis palaikymas galėtų būti didesnis. Maloniausia „500X“ vieta, kurią tikrai norėsite liesti – oda aptrauktas vairas. Šaltuoju metų laiku su pirštinėmis vairuoti neteks, nes šildomas vairas įšyla itin greitai.

„FIAT 500X“ salono erdvė juntama tiek priekyje, tiek gale. Bagažinėje sutalpinsite krūva pirkinių, nes jos talpa 350l, be to, prireikus galima nulenkti galines sėdynes. Salone taip pat rasite įvairių, itališkai dvasiai pritaikytų dėtuvių: šaldomą daiktadėžę mažam buteliui putojančio vyno bei vietą dviem puodeliams skanaus cappuccino.

Šį stilingąjį miesto visureigį malonu ir lengva vairuoti. Automobilyje sėdima aukštai, o priekinis bei šoniniai langai, vairuotojui ir keleiviams suteikia puikų matomumą. Deja, to nepasakysi apie galinį langą, nors jo platūs statramsčiai atrodo gražiai, tačiau matomumą jie blogina. Kad parkavimas atbulomis netaptų kančia „500X“ turi didelius šoninius veidrodėlius bei galinius parkavimo jutiklius.

„FIAT 500X“ viduje esančių mygtukų valdymas nesudėtingas, jie aiškūs ir lengvai surandami. Vis dėlto, keletą jų italai paslėpė, tai – garso, muzikos bei radijo stočių valdymo mygtukai, kuriuos rasite galinėje vairo pusėje. Šis sprendimas minėtus veiksmus leidžia atlikti neatitraukiant rankų nuo vairo

Vaire integruotais mygtukais galite klajoti po galybę funkcijų, o visa informacija pateikiama vairuotojui skirtame ekrane. Čia rasite informaciją apie nuvažiuotus kilometrus bei vairavimo ekonomiją, o pasirinkę vieną iš trijų skirtingų vairavimo režimų, matysite konkrečiam režimui taikomus automobilio nustatymus.

„Auto“ režimas skirtas įprastam važiavimui. Vairas sukasi lengvai, variklis dirba ekonomiškai, o visų varančiųjų ratų sistema įsijungia tik esant būtinybei. Nors „FIAT 500X“ – miestui pritaikytas visureigis, jis nebijo išsipurvinti. Pasirinkus „Traction“ režimą greičio pedalo paspaudimai tampa vangesni, o visų ratų varančioji sistema paskirsto galią ieškodama geriausio sukibimo. „Sport“ režimas paaštrina pojūčius: vairas apsunksta, greičio pedalo paspaudimai tampa jautresni, o pavaros perjungiamos ties aukštesniais variklio sūkiais.

„FIAT 500X“ važiuoja stabiliai ir užtikrintai. Jis neprimena tų visureigių, kurie kaip kempinė sugeria kelyje pasitaikančias duobes, o posūkyje važiuojant greičiau pasvyra kaip „Pizos“ bokštas. „500X“ tai itališkos dvasios visureigis, skirtas tiems, kurie labiau vertina vairavimo malonumą ir tikslų valdymą.

Autoplius.lt komandos bandytas „FIAT 500X“ turi 1.4l turbo benzininį variklį su 170 itališkų arklių kaimene, kurių galia perduodama per 9 laipsnių automatinę pavarų dėžę, todėl 100 km/h greitis pasiekiamas per 8,6 sekundes. Dėl pavarų gausos automobilis važiuoja tyliau ir yra ekonomiškesnis, tačiau jis, kaip tikras italas, neskuba jų perjungti. Vairuotojai, kurie mėgsta pavaras junginėti patys, gali išbandyti modelį su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže.

Naujasis „FIAT 500X“ – stilingas, akį traukiantis miesto visureigis, kuris puikiai susidoros su kasdieniniais iššūkiais mieste bei leis patirti vairavimo malonumą bekelėje. „FIAT 500X“ pirkimas – itin malonus procesas, nes pirkėjas gali rinktis iš daugybės skirtingų spalvų, salono apdailų, išorės detalių – kurių visuma sudaro išskirtinį individualiam skoniui pritaikytą „FIAT 500X“.