Daugelio mūsų pirmieji automobiliai būdavo paprastos, mažalitražės kelių blusos. „Honda Civic“ būdavo vienas populiaresnių pasirinkimų. Augant vairuotojams keitėsi ir jų poreikiai. „Honda“ taip pat tobulino savo automobilius. Pažvelgus į jau dešimtos kartos „Civic“ akivaizdu, kad naujasis modelis stipriai skiriasi nuo ankstesnių kartų.

Naujasis „Civic“ yra ilgesnis, platesnis ir žemesnis nei jo pirmtakas. Žemesnis svorio centras – geresnis automobilio valdymas. 10-osios kartos „Civic“ gavo galinę daugiasvirtę pakabą, kurių dėka automobilis ne tik geriau sugeria kelio nelygumus, bet ir tampa geriau valdomas.

„Civic“ – smagus vairuoti. Stipresniems potyriams rekomenduojama rinktis mechaninę pavarų dėžę. Bandytas modelis buvo su bepakope CVT pavarų dėže, kuri, nors ir yra patogi, bet atima malonumą pačiam jungti pavaras. „Honda“ gaminamos mechaninės pavarų dėžės visada jungdavosi tvirtai ir užtikrintai, todėl tai – geresnis pasirinkimas vairavimo entuziastams.

Gerą įspūdį naujasis „Civic“ palieka ir iš ergonominės pusės. Viduje panaudotas plastikas gal ir yra pigus, tačiau nesudaro tokio įspūdžio. Visur jaučiamas tvirtas surinkimas. Sėdėjimo pozicija žema ir sportiška, bet sėdynėms trūksta šoninio palaikymo. Žinoma, tam „Honda“ turi „Type-R“. „Civic“ medžiaginis salonas kiek nuobodokas.

Tai – praktiškas automobilis ir jame apstu vietos įvairių dydžių daiktams pasidėti. Dešimtos kartos „Civic“ yra erdvesnis už savo pirmtaką, tačiau gale sėdinčių aukštesnių keleivių galvos gali remtis į lubas.

Bagažinė ne tik patogi, bet ir viena talpiausių savo klasėje. Kai kuriuos automobiliuose viena ranka suskleisti bagažinės uždangalą nepatogu, tačiau šios problemos „Honda Civic“ neturi. Automobilyje erdvės jausmą sukuria stoglangis, nors norėtųsi, kad jis atsidarytų plačiau. Centrinėje konsolėje esantis planšetinis ekranas – patogus bei paprastas naudotis, o į lietuvių kalbą išverstas meniu viską palengvina.

Pradėjus važiuoti nesegint saugos diržų apie tai jus įspės lietuviškai kalbanti moteris. Tai – įdomus ypatumas, pirmą kartą galintis nustebinti arba net išgąsdinti. Prie vairo įsitaisęs vienas vairuotojas tikrai nesitiki išgirsti nepažįstamos moters balso. Garso aparatūra groja švariai.

Naujas modelis – nauja ir variklių gama. Jei jūsų kelionės apsiriboja miestu, verta rinktis 1,0 litro „turbo“ benzininį variklį išvystantį 129 AG. Šis trijų cilindrų variklis turėtų simpatizuoti dyzelinių variklių gerbėjams dėl savo mažų degalų sąnaudų. Kitas variklis, turintis puikų galios ir ekonomijos santykį – 1,5 litro benzininis su turbokompresoriumi. Pastarasis generuoja solidžias 182 arklio galias. Bandytas modelis turėjo pastarąjį variklį, kuriam galios užtenka su kaupu.

Įdomu tai, kad ankstesni „Honda“ modeliai pasižymėdavo aukštasūkiais varikliais, bet pradėjus montuoti turbinas apsukų rodyklė taip aukštai nebekyla. Gamintojas iškeitė sportinius motociklus primenančius variklius į stipriai padidėjusį sukimo momentą, kuris labai praverčia atlikti greitus lenkimus.

Automobilio garso izoliacija – padori, nors šiek tiek girdisi padangų triukšmas. „Honda Civic“ aprūpintas saugumo technologijomis, kurios praverčia kasdienybėje. Juostų bei atstumo palaikymas, kelio ženklų atpažinimo sistema ir dar daug kitų, kurios įeina į bazinę automobilio kainą. Tikrai patogi funkcija – galinės kameros matymo kampo keitimas. Tai praverčia parkuojantis prie aukštų bordiūrų.

Norintiems ekonomiškesnio važiavimo „Civic“ tam turi „Eco“ režimą, norintiems sportiškesnio – vieno mygtuko paspaudimu galima sustandinti pakabą ir automobilio kėbulas greičiau reaguoja į komandas vairu – taip posūkiai įveikiami aštriau.

Dešimtosios kartos „Civic“ įgavo ryškių išvaizdos pokyčių. Jo sportiškas dizainas puikiai dera su tiksliomis valdymo savybėmis. Šis hečbekas patogus kelionėms mieste ir smagus vingiuotuose užmiesčio keliukuose. Variklių pasirinkimas, nors ir nėra didelis, tačiau jie puikiai išlaiko balansą tarp ekonomiškumo ir galingumo. Praktiškumas ir gausi bazinė įranga paverčia jį vienu patraukliausių šeimyninių hečbekų savo klasėje.