2010 metais Vokietijos automobilių pramonės gigantė „Audi“ pristatė naują modelių liniją – „A7“. Sportiškų kėbulo linijų modelis buvo tarsi šviežias oro gūsis šios markės modelių gamoje, įnešęs šiam gamintojui įdomumo, kurio, daugelio kritikų nuomone, labai trūko. Atėjus 2018 metams pagaliau galime išvysti ir antrąją kartą.

Veržlus, energingas, spinduliuojantis ramybę ir pasitikėjimą savimi. Eidami gatvėje jūs šį automobilį tikrai pastebėsite. Naujoji „A7“ jūsų žvilgsnį prikaustys ilgiau nei dera. Net ir praėjus, norėsis atsisukti ir dar kartą žvilgtelėti. Remiantis Autoplius.lt bandomojo važiavimo metu atlikta statistika vyrai linkę atsigręžti du-tris kartus dažniau nei moterys.

Tai visapusiškai gražus automobilis. Galima įsivaizduoti, kaip vėjas plaukia aštriomis kėbulo linijomis virš išpūstų ratų arkų ir pakyla virš galinio spoilerio. „Audi“ visada pasižymėdavo savo išraiškingais žibintais.

Vairuojant naująją „A7“ ieškosite progų juos naudoti. Žiūrėti į šviesų šou tikrai neatsibos – naujieji „Audi“ modeliai aprūpinti lazerinėmis šviesomis, kurios naktį, tiesiogine šių žodžių prasme, paverčia diena.

Grožis slypi detalėse, o viduje jų apstu. Salonas futuristinis bei minimalistinis. Jis nėra nukrautas mygtukų jūra, bet tai nereiškia, kad jis nėra išmanus. Prireiks šiek tiek laiko kol išsiaiškinsite visas ypatybes.

Automobilio nustatymams valdyti skirti du dideli ekranai. Reiktų paminėti, kad „A7“ esantys ekranai yra vieni geriausių rinkoje. Vaizdas itin ryškus ir detalus, o paspaudus ekraną jis suvibruoja. Šios planšetės veikia itin greitai, o naudojimas yra ne tik malonus ir lengvai suprantamas, bet ir ergonomiškas.

Jei retai naudojate navigaciją, „A7“ žemėlapį norėsis įjungti vien dėl gražaus vaizdo. Vairuotojo prietaisų skydelyje sumontuotas „Audi Virtual Cockpit“ – didelis bei ryškus ekranas, kuris pateiks reikalingiausią informaciją. Vienoje vietoje esantis žemėlapis, techniniai parametrai bei naktinio matymo vaizdas leidžia nesiblaškyti tarp skirtingų ekranų, o projekcinis vaizdas ant stiklo – padės išlaikyti dėmesį kelyje.

Vairuoti naująjį „A7“ yra taip pat malonu kaip ir į jį žiūrėti. Nors antroji karta ir yra lengvesnė nei jos pirmtakas, tai didelis ir gana sunkus automobilis. Su juo žymiai maloniau plaukti gatvėmis, nei agresyviai imti posūkius.

Pneumatinė pakaba puikiai sugeria kelio nelygumus ir duobėtų Vilniaus gatvių tarsi nebūta, tačiau jas greitai galima prisiminti pasirinkus „Dynamic“ režimą, kuris sustandina bei pažemina važiuoklę. Akimirksniu automobilis tampa gyvesnis ir aštresnis. Nors „Audi A7“ yra stambių gabaritų modelis, dėka visų vairuojančių ratų sistemos kelionės siauromis miesto gatvėmis tampa žymiai lengvesnės.

Šiuo metu galima rinktis iš dviejų variklių: dyzelinio ir benzininio, abu yra 3,0 litrų ir abu turi dalines hibridines sistemas, kurių dėka sutaupoma degalų. Bandytas modelis buvo dyzelinis su 286 AG. Turėdamas 620 Nm sukimo momentą, 1880 kg masę motoras iki 100km/h išjudina per 5,7 sekundes. Ir nėra svarbu ar lyja ar sausa, dėka „quattro“ sistemos sukibimas buvo, yra ir bus.

Nors „A7“ yra su berėmėmis durimis, garso izoliacija yra labai gera, tačiau norėtųsi kiek tylesnio dyzelinio variklio darbo esant laisviems sūkiams. Keliaujant greitkeliu variklis dirba tyliai ir ilgos kelionės neprailgsta.

Jei mėgstate klausytis muzikos „Bang & Olufsen” garso sistema su 19 garsiakalbių jums tikrai patiks. Garsas ryškus ir aiškus su maloniais žemų dažnių virpesiais, kuriuos tikrai pajusite visu savo kūnu. Akustinis komfortas – aukščiausio lygio. Saloną garso aparatūra užpildo taip pat, kaip simfoninis orkestras Vienos kongresų rūmus.

Šiais laikais juostų palaikymai nieko nebestebina, tačiau „Audi“ į saugų važiavimą žiūri atsakingai ir leidžia jums pasirinkti iš 39 vairuotojo asistavimo sistemų. Penki radarai, lazerinis skeneris, keturios 360 laipsnių kameros ir dvylika ultragarsinių sensorių. Visa tai nuolatos stebi aplinką ir keliones paverčia saugesnėmis.

„Audi“ dar kartą parodo, kad stipriau stengtis turi ne tik vokišką trijulę per padidinimo stiklą stebintys japonai, bet ir pagrindiniai jų varžovai – tiek „BMW“, tiek „Mercedes-Benz“.

Antros kartos „A7“ – labai rafinuotas automobilis. Su šiuo modeliu gamintojas idealiai sujungė pažangiausias technologijas su prabanga bei komfortu. Tai stilinga kelių jachta su kuria norėsis plaukti ilgas jūrmyles (arba tiesiog kilometrus) tiek banguotu, tiek lygiu asfaltu bet kokiu oru bei bet kuriuo paros metu.