„Šeimyniniai automobiliai laimintys lenktynėse“, „automobilis, kurį vairuoji į darbą yra čempionas“, „lenktynėse nuo 1911-ųjų“ – tai tik keletas šūkių naudotų apibūdinti „Alfa Romeo“. Itališkų automobilių gamintojas ilgą laiką buvo pamirštas ir praradęs gerą vardą pasaulinėje rinkoje. Tačiau šiais metais pristatytas „Giulia“ modelis privertė prisiminti tai, kuo daugelį „Alfa Romeo“ taip žavėjo.

„Alfa Romeo“ kuriami automobiliai yra kitokie nei kiti. Savyje jie turi emociją, aikštingą charakterį, kuris įtiks tikrai ne kiekvienam. Ne išimtis ir naujoji „Giulia“. Einat link jos tu matai tas masyvias, piktas groteles su siaurais primerktais žibintais, kurie tarsi tave stebi ir vertina ar išdrįsi sėsti už vairo. Beraktė sistema leidžia atidaryti duris ir sėsti už vairo, tačiau raktelis taip maloniai jaučiasi rankose, kad dažnai norisi automobilį atrakinti su juo. Atsisėdus į vidų ir uždarius duris greičio ir variklio apsukų rodyklės keliskart sužybsi tarsi širdies dūžiai.

„Alfa Romeo Giulia“ graži ne tik iš išorės, viduje ji taip pat turi kuo patraukti akį. Nors bandyto modelio salonas buvo tamsus, bet sidabriniai apvadai suteikia gyvumo. „Giulia“ skirta mėgautis vairavimu, todėl čia daug dėmesio skirta vairuotojui. Sportiškas vairas maloniai ir lengvai slysta tarp delnų. Žiemą pirštinių neprireiks, nes vairas įšyla itin greitai. Prietaisų skydelis aiškus ir ryškus.

„Giulia“ sėdynės yra patogios ir maloniai prilaikančios iš šonų, dėl žemos sėdėjimo pozicijos jautiesi kaip sportiniame automobilyje, bet jei jums labiau patinka viską matyti iš aukščiau, visada galima jas pakelti. Vienas iš malonių siurprizų – užvedus variklį vairuotojo sėdynė pavažiuoja į priekį. 2016 metais tai nėra išskirtinumas, bet malonu, kad „Giulia“ turi tokią funkciją, kuri suteikia papildomo patogumo. Visi mygtukai yra aiškūs ir lengvai surandami, nors kai kurie gali sukelti déjà vu jausmą, kad juos jau esate matę kitų markių modeliuose. Centrinėje konsolėje esanti multimedija lengvai suprantama ir greitai veikianti.

Autoplius.lt bandyta „Giulia“ turėjo 2.2l darbinio tūrio dyzelį variklį išvystantį 180 arklio galių. Tik užvedus automobilį variklis dirba gana garsiai, bet važiuojant jis nutyla. Galios šiam modeliui tikrai užtenka. Nuspaudus akceleratoriaus pedalą, būsite maloniai prispausti prie sėdynių. „Alfa Romeo Giulia“ rasite „DNA“ programą – 3 skirtingus vairavimo režimus, kurie skirti ekonomiškam, įprastam bei sportiškam vairavimui.

Nors „Giulia“ vertas daugybės komplimentų, bet yra keletas vietų, kurias dar reiktų tobulinti. Viena iš jų- kartais rasojantys šoniniai langai esant įjungtam kondicionieriui. Taip pat apipurškus priekinį stiklą langų skysčiu valytuvai galėtų geriau valyti. Tarp vairuotojo ir keleivio esanti daiktadėžė yra talpi, bet pilnai atidaryti nėra patogu, o uždarant reikia šiek tiek jėgos. „Hi-Fi“ 10-ies garsiakalbių garso sistema skamba gerai, bet tokiame automobilyje jos norėtųsi geresnės. Gale esantys keleiviai vietos trūkumu neturėtų skųstis, tačiau įlipimas ir išlipimas dėl siaurai atsidarančių durų nėra pats patogiausias.

Tai tėra mažos smulkmenos, kurios ištirpsta vairuojant „Giulia“. Automobilis labai maloniai sugeria kelio nelygumus, o posūkius įveikia tvirtai į juos įsikibęs. Jeigu kiti automobiliai sukurti važiuoti iš taško A į tašką B, tai su „Giulia“ norisi tiesiog sėsti ir važiuoti. Tikslūs ir lengvi vairo pasukimai, geras stabdžio pedalo jausmas, galingas bei gyvas variklis, galiniai varomieji ratai ir „Alfa Romeo“ logotipas prieš jūsų akis. Visa tai automobilį padaro charakteringą ir įtraukiantį vairuoti.

Žvelgiant į kainą „Giulia“ orientuojasi į tokius konkurentus kaip „Audi A4“ „BMW“ 3 serija ar „Mercedes-Benz“ C klasė. Modeliai, kurie gaminami jau ilgus metus ir yra visapusiškai išdirbti. Nors „Giulia“ interjero medžiagų kokybė nėra tokia gera kaip vokiškų konkurentų, tačiau italų dama yra labiau akį traukianti bei suteikianti sportiškumo ir išskirtinumo pojūtį. Ne tik galime, bet ir privalome pasidžiaugti, kad „Alfa Romeo“ sugrįžo su konkurencingu automobiliu, kuriuo susidomės ne tik simpatiją šiam gamintojui jaunčiantys vairuotojai.