Karolis Raišys ir Vytautas Černiauskas šiandien padėjo parašus ant dalyvių dokumentų, jų MGB automobilis sėkmingai praėjo techninę inspekciją – vadinasi, dokumentacijos dalis baigta ir jau rytoj „Flameris Racing“ komandos laukia iškilmingas startas iš Bad Homburg miesto lenktynių sostinės Monte Karlo link. Komandai jau prasideda „Rallye Monte Carlo Historique“.

IMAGE ALT TEXT HERE

Pasiruošimas baigtas, prasideda lenktynės

Ralio organizatorių sugalvotas formatas, kai dalyviai startuoja iš įvairių Europos miestų, labai pagyvina lenktynių formatą. Visiems dalyviams lenktynės prasideda kamerinėje aplinkoje, susitinkant su keliomis dešimtimis kitų dalyvių. „Flameris Racing“ komandos lenktynininkų Karolio Raišio ir Vytauto Černiausko atveju lenktynės prasidėjo su trimis dešimtimis dalyvių Vokietijos kurorte Bad Homburg.

Čia komanda sėkmingai įvykdė visus formalumus – užsiregistravo lenktynėms, atsiėmė licencijas ir gavo „MGB Roadster Works“ automobilio techninės patikros dokumentus.

„Fantastiška aplinka mus pasitiko Bad Homburge. Greitai ir linksmai susitvarkėme dokumentinius formalumus ir gavome leidimus startuoti. Vieną vertus, tai tik formalumas. Bet tai tapo švente mūsų komandai, nes tie parašai tapo simboliu – tūkstančių valandų pasiruošimo dalis baigta. Dabar laukia – „Rallye Monte Carlo Historique“ lenktynės“, – sako lenktynininkas Karolis Raišys.

Beje, abu lenktynininkai iš Lietuvos šiose lenktynėse dalyvaus su Monako Karališkojo automobilių klubo licencijomis. Šis klubas, be šių lenktynių dar organizuoja prestižiškiausią „Formulės-1“ etapą Monake ir Pasaulio ralio čempionato WRC etapą. Viena mažiausių valstybių pasaulyje rengia vienas ryškiausių lenktynių planetoje.

Techninės komisijos antspaudas

Tuo tarpu kita komandos dalis rūpinosi paskutiniais potėpiais komandos „MGB Roadster Works“ automobiliu. Sumontavo „Trippy“ palydovinę sekimo įrangą, užklijavo privalomuosius lipdukus, dar kartą patikrino visas technines smulkmenas ir atidavė 1965 metų automobilį į komisarų rankas.

„Patikra buvo paprasta, sklandi, bet – galiu pasakyti – taikli. Ties smulkmenomis komisarai neužtruko, o daugiausia tikrino apšvietimo įrangą, saugumo įrangą, gesintuvus, „Trippy“ sekimo įrangos pajungimą. Labai greitai gavome reikalingą antspaudą ir nakčiai pastatėme automobilį kauptis lenktynėms“, – pasakoja Feliksas Pavlovas, technine projekto dalimi besirūpinantis komandos narys.

Paskutinė rami diena

Bad Homburg miesto meras visus lenktynių dalyvius vakare pakvietė vakarienei. Po miesto svečius sveikinančių kalbų, dalyviai turėjo gerą progą susipažinti. „Flameris Racing“ komandai tai pirmosios klasikinės lenktynės Monte Karle ir kiekvieno dalyvio patarimas labai svarbus.

„Visi mielai dalinasi įspūdžiais ir patarimais. Ir visi lyg susitarę sako, jog pirmoji lenktynių dalis – kelionė iki Monte Karlo – yra išgyvenimo dalis. Ilgi kilometrai, didelis tempas, naktinis vairavimas – viskas tampa dar sudėtingiau, turint galvoje, kad keliausime 1965 metų automobiliu“, – sako šturmanas Vytautas Černiauskas.

Po iškilmingo starto Bad Homburg mieste lenktynininkai įveiks 1240 kilometrų iki Monte Karlo.

„Ši lenktynių dalis yra lyg maratonas – daug kilometrų automobilyje ir ne tiek daug sportinės veiklos, vos vienas greičio ruožas prieš pat atvykstant į Monte Karlą. O nuo oficialaus starto Monake jau laukia sprintas – po keletą greičio ruožų kasdien, serpantinai, sudėtingi keliai, mažiau kilometrų kelionės, daugiau kilometrų sportinio vairavimo“, – sako lenktynininkas Karolis Raišys.