Gegužės 6 dieną Latvijose sostinėje Rygoje iš „Bikernieki“ žiedinės trasos kilo dūmų kamuoliai. Ten vyko Baltijos drifto čempionato pirmasis šių metų etapas.

Didelę dalį dūmų pakėlė ir lietuviai, kurių trasoje susirinko daugiau nei tuzinas. Gediminas Levickas, Evaldas Kovalenka, Benediktas Čirba, Andrius Čibirka bei kitos puikiai „drifto“ padangėje žinomos pavardės – tik dalis iš visų trasoje susirinkusių atstovų iš Lietuvos. Tačiau geriausiai iš visų sekėsi Mantui Kulvinskui su kelių dešimčių metų senumo 3 serijos BMW.

Jau keletą metų iš eilės puikiai veikiantį automobilį Mantas su komanda paruošė aukščiausio lygio varžyboms. Anot M.Kulvinsko, sunku surasti vietą, kuri jo automobilyje nebūtų modifikuota. Visa galinė dalis perdaryta iš stiklo pluošto, o neskaitant sportui paruoštos važiuoklės bei salono, automobilis išpjaustytas tiek, kiek leidžia reglamentas.

Po 3 serijos E30 variklio gaubtu slypintis „Toyota“ 2JZ 3,0 litrų motoras su dideliu turbokompresoriumi į galinius ratus siunčia net 720 AG ir 850 Nm. Galią efektyviai perduoda sekvencinė „Samsonas Motorsport“ pavarų dėžė.

BMW pilotuojantis vilnietis puikiai pasirodė visų porinių važiavimų metu. M.Kulvinskas sėkmingai kopė į turnyrinės lentelės viršų ir tik finale, važiuodamas poroje su Latvijos sportininku Janiu Eglite nusileido pastarajam dėl pirmame važiavime padarytos klaidos.

Kartu su Baltijos drifto čempionatu lietuviai varžėsi ir Autoplius.lt Lietuvos drifto čempionato įskaitoje, todėl puikus Rygoje užfiksuotas Manto Kulvinsko rezultatas – stiprus pareiškimas net 2 skirtingose lygose.