Lietuvos automobilių pirkėjai vis dažniau iš ekonominės klasės transporto priemonių persėda į prestižinius, arba kitaip vadinamus „Premium“ segmento automobilius. Nesunku paaiškinti tokį pasirinkimą.

Malonesnės važiavimo savybės bei galimybė po kelių metų lengviau už didesnę kainą parduoti savo automobilį yra bene pagrindinės priežastys, dėl kurių vairuotojai populiariausius Lietuvoje „Volkswagen Passat“ ar panašios klasės modelius keičia į „Audi“, BMW, „Mercedes-Benz“ arba „Volvo“ automobilius.

IMAGE ALT TEXT HERE

Tarp populiariųjų Vokietijos gamintojų Lietuvoje vis dažniau galima pastebėti švediškuosius „Volvo“ automobilius. Pats populiariausias šios markės modelis šalyje – naudotas V70 universalas.

Pakeitęs savo pirmtaką 850, V70 tapo didesniu, erdvesniu, o svarbiausia – saugesniu automobiliu. Saugumas yra bene stipriausias švedų gamintojo koziris – „Volvo“ ne kartą automobilių saugumo standartuose nubrėžė naujas ribas.

Naujausia ir paskutinė trečioji V70 karta už saugumą įvertinta 5 žvaigždutėmis. Nuo 2007 iki 2016 metų gamintų modelių plačiai atsiveriančios durys leidžia lengvai įlipti bei išlipti, o erdvi bagažinė sutalpins visų keleivių krovinius. Automobilio salone panaudotos kokybiškos medžiagos, vidus gerai izoliuotas nuo išorinio pasaulio.

„Volvo V70“ buvo gaminami su daugybe skirtingų variklių, tačiau Autoplius.lt duomenimis Lietuvoje populiariausi modeliai su dyzeliniais agregatais. Dauguma jų – 5 cilindrų eilėje, turintys savotiškai žavų garsą.

Tačiau perkant tokį dyzelinį modelį reikia kruopščiai jį patikrinti servise. Mat, neretai pasitaiko pavarų dėžių, kuro purkštukų, įsiurbimo kolektoriaus sklendžių valdymo gedimai. Negana to, svarbu patikrinti priekinių šakių sailenblokų būklę.