Privalumai
Tinkamas ilgesnėms kelionėms. Važiuoklė gan minkšta. Kuro naudoja (dyzelinas) nedaug. Nemažai komforto aksesuarų, tai bluetooth telefonui, muzikai, lempos pasisuka posūkiuose. Japoniška automatinė pavarų dėžė. Netriukšmingas variklis. Gan patogios sėdynės. Kas liečia rūdis, tai variklio kapotas aliumininis, galinis dangtis plastmasinis, kas manau yra labai svarbu.
Trūkumai
Per visus mano turėjimo metus (6) buvo tik vienas gedimas, kurio pilnai ne sutvarkiau. Tai lempų aukščio reguliatorius. Jį tvarkė Klaipėdos ARMI, bet taip iki galo ir nepabaigė.
Problema buvo tas vienas gedimas, kurio iki pabaigos ir nesutvarkiau. Bet geltona lempelė prietaisų skydelyje užsidegdavo tik esant drėgnam orui, lyjant lietui. Kažkas buvo negerai kontaktuose.
Rodyti visą
Opel Insignia OPC 2.8 V6 (325 HP) AWD Turbo EcoTec
Atstumą palaikanti adaptyvioji pastovaus greičio sistema (distronikas)
Nukrypimo nuo eismo juostos perspėjimo sistema
Aklosios zonos stebėjimo sistema
Priekyje ir gale atstumo jutiklių sistema
Galinio vaizdo kamera
Elektrinis bagažinės dangtis
Tamsinti langai
Galinių langų užuolaidėlės
Pusiau elektrinis prietaisų skydelis
Šildomas vairas, šildomos sėdynės
Recaro SUPERSPORT sėdynės
BOSE audio aparatūra
Navigacija
Kelio ženklų atpažinimo sistema
Padangų slėgio davikliai
Multifunkcinis vairas
Laisvų rankų įranga
Automatinės ilgos šviesos
Panoraminis stogas
Brembo stabdžiai
R20 ratlankiai su geromis Pirelli padangomis
4H-TECH Short Shift
Galimas keitimas LT / ENG / RUS