Šio skelbimo galiojimo laikas yra pasibaigęs Greičiausiai šis automobilis jau parduotas, peržiūrėkite kitus Mercedes-Benz E220 skelbimus

Naujausi Mercedes-Benz E220 skelbimai

Daugiau panašių skelbimų

Mercedes-Benz E220, 2.2 l., sedanas

Pagrindinė informacija


Kaina Lietuvoje990
Pagaminimo data1998-11
Rida350 690 km
Variklis2151 cm³, 125 AG (92kW)
Kuro tipasDyzelinas
Kėbulo tipasSedanas
Durų skaičius4/5
Varantieji rataiGaliniai
Pavarų dėžės tipasAutomatinė
Klimato valdymasOro kondicionierius
SpalvaPilka / sidabrinė
DefektaiDaužtas
Vairo padėtisKairėje
Tech. apžiūra iki2015-10
Ratlankių skersmuoR17
Nuosava masė, kg1470
Sėdimų vietų skaičius5
Kėbulo numeris (VIN)WDB2100061A773472
VIN patikraPatikrink šį automobilį

Kuro suvartojimas l/100 km


Mieste8.20
Užmiestyje5.00
Vidutinės6.20

Komentarai


Avantgarde, Lietuvoje nuo 2007 m. vidurio. Vienas iš tvarkingesnių, kad ir po avarijos, likusių W210 iki facelift modelių. Po avarijos įvykusios 2015 10 09 draudimo nurašytas, 2015 10 18 pasibaigusi TA, pasibaigęs privalamojo draudimo galiojimas. Norint vėl naudotis reikėtų susiremontuoti ir praeiti ekspertizę, TA, apsidrausti. Visą laiką po įvykio buvo laikomas garaže, lengvai kuriasi ir gali važiuoti. Po įvykio savo eiga grįžo ~50 km. problemų su nei su pakaba, nei su valdomumu nėra.
Keisti realiai reikėtų priekinį buferį ir sparną, priekinį stiklą, bei tvarkyti arba keisti "stoikę". Durelės ir kapotas pažeistos minimaliai, durelių moldingas yra, vidinė "stoikės" apdaila taip pat yra.
Įdėta našesnė turbina Garret GT2256v nuo c270cdi, pakeisti nauji priekiniai KONI, 26-1602SPORT reguliuojamo kietumo amortizatoriai, su kuriais pravažiuota apie tik 10 000 km (už papildomą kainą yra ir visiškai nauji galiniai KONI, 26-1603SPORT, kurių nebespėta pasikeisti iki avarijos). Restauruota vairo kolonėlė, sutvarkytas starteris, pakeistas vandens siurblys SKF, supiltas originalus MB 180 mėn. longlife antifrizas. Pakeisti tepalai automatinėje pavarų dėžėje (taip pat ir el. jungtis), sutvarkyta pakaba (įdėtas didesnės apimties stabilizatorius, naujos stabilizatoriaus traukės ir įvorės, viršutinės priekio svirtys/šarnyrai ir t.t. ), viskas kas keista dėta kokybiškų firmų (Lemforder, TRW) yra išlikusios dauguma tai įrodančių sąskaitų.
Iš papildomų privalumų yra peižderinė signalazija Sheriff (veikia apie 800 m.), slapukas, veikianti Webasta Thermo Top Z (be laikmačio, užvedus žiemą automobilis sušyla beveik kaip ir vasarą), įmontuotas neoriginalus galinis atstumų jutiklis (parktronikas).
Trūkumai, neskaitant avarijos padarinių - minimaliai galima rasti rūdžių židinių, išimtas išorės temp. jutiklis (rodo -38 laipsnius), naujas ~10 EUR, reikėtų susitvarkyti priešrūkinių žibintų laidus. Ratlankius reikėtų persidažyti.
Tinkamas ir ardyti dalimis, bet parduodamas visas. Esant abipusiam susitarimui galima būtų pirkti be KONI amortizatorių, su originaliais (amortizatoriaus įvorės turi laisvumo, todėl bilda), be ratlankių ir pan.
Parduodamas, nes turimas kitas Mercedes-Benz, šį tvarkyti trūksta laiko.