Mercedes-Benz CL500, 5.0 l., kupė (coupe)

Įsiminė 42 lankytojai Atnaujintas prieš 5 val.
Kaina
5 000
per mėnesį
Privatus pardavėjas
Vilnius, Lietuva
Pagaminimo data
2000-07
Rida
184 222 km Patikrinti
Variklis
4966 cm³, 305 AG (225kW)
Kuro tipas
Benzinas / dujos
Varantieji ratai
Galiniai
Pavarų dėžė
Automatinė
Klimato valdymas
Oro kondicionierius
Vairo padėtis
Kairėje
Tech. apžiūra iki
2021-09
Ratlankių skersmuo
R16
Nuosava masė, kg
1865
Sėdimų vietų skaičius
4
Pirmosios registracijos šalis
Vokietija
Kėbulo numeris (VIN)
Automobilis išsimokėtinai

Kaip pirkti su paskola? Įvertinkite, kiek galite pasiskolinti, užpildykite paraišką ir gaukite atsakymą per 1 min. Jei atsakymas teigiamas - pinigus pervesime į jūsų sąskaitą, o jūs turėsite 60 dienų automobiliui išsirinkti ir įsigyti pas bet kurį pardavėją. Nereikia pradinio įnašo, įkeitimo ar KASKO, o paskolos dydis gali siekti 25 000 €.

Mėnesio įmoka:
Kuro suvartojimas l/100 km
Mieste
19,40
Užmiestyje
9,40
Vidutinės
12,80
Ypatumai / įranga
Salonas
Šildomos sėdynės Odinis salonas
Elektronika
Autopilotas Navigacija/GPS
Eksterjeras
Lengvojo lydinio ratlankiai
Komentarai
Sveiki, parduodu mercedes cl500 2000 metų, 5L benzinas/dujos.

Kad taupyti jūsų ir mano laiką ir, kad neklausinėti paskambinus kas blogai su mašina viską surašysiu žemiau.

Kėbulas/ išorė:
kėbulas visumoje tikrai geros būklės, gal būt labai mažai įbrėžimai ar duobutės ant priekinio bamperio nuo akmenukų ir šiaip nuo amžiaus. Visumoje vaizdas tikrai geras, nėra jokių įlenkimų ar pan. Mašina neturiu nė menkiausios rūdelės, kadangi ir negali rūdyt, nes kėbulas aliuminis.
Būt didelė rekomendacija nuvešti nupoliruoti lempas nes trumpos blogai šviečia, ilgos visai neblogai.
Tikras amg galinis bamperis, taip pat tikri amg slenksčiai.
žodžiu išorė/kėbulas 8/10.

Vidus mašinos:
vidus labai gerai išlaikytas, sėdynės neįplyšusios, vairas nesudrožtas (apart mygtukų), alcantara lubos, panelė apsiųta iš odos, visi parktronicai veikia nepriekaištingai, ir galo ir priekio, kiekvienos pusės atskirai.
Durų pritraukėjai veikia tik vairuotojo pusės, keleivio neprisitraukia. Kodėl? nežinau. Bagažinė prisitraukia normaliai.
pripučiamos, šildomos, ventiliuojamos, masažuojamos (labiau pulsuojančios), memory viskas veikia nepriekaištingai.
Visi langai veikia, taip pat ir liūkas. Pro niekur nesisunkia vanduo ir niekur nešvilpia vėjas.
langai ant CL ėjo dvigubi, yra ir pliusas ir minusas. Pliusas tas, kad nieko nesigirdi, minusas tas, kad yra kondensatas užsidėjęs labai nežymus ant keleivio pusės.
Vertinčiau, 8/10, apart mygtukų ant vairo, kuriuos pats per klaidą nutryniau ir šiaip minimalių dalykų, tikrai gerai išlaikytas vidus.

Važiuoklė:
Vietoj ABC (hidraulinės) važiuoklės yra sudėta paprasta važiuoklė. Visą šitą darbą dariau ne pats, o praeitas savininkas. Pliusas tas, kad sugedus važiuoklei nereikės parduot namą ar žmoną, minusas tas, kad neis mašinos kelnot ar nuleist mygtuko paspaudimu. Mašina vistiek plaukia kaip laivas ir posūkiuose laikos stabiliai.
Važiuoklės dalių per pastaruosius mėnesius labai daug pakeičiau, nuo šarnyrų iki stabilizatorių ir t.t.
Priekyje kairėje pusėje, kažkas labai tyliai girdisi girgždėjimas, dar nespėjau pažiūrėt kas tai galėtų būt, galbūt tiesiog šarnyras.
Daug važiuoklės detalių tinka nuo W220 S klasės.
taip pat gale kaladėlės (kažkodėl dega brake pad klaida ant skydelio nors ir pakeičiau) ir stabdžių šlangutės pilnai pakeistos.
Reiktų taip pat suvedimą pasidaryt, vien dėl vairo, nes nuo centro stovi, važiuojant nemeta į jokį šoną, čia turbūt dėl to, jog keičiau daug važiuoklės dalių.

Variklis/dujų įranga:
Šiame cl500 stovi labai patikimas 5,0 m113 variklis. 225kw/305ag, galios per akis užtenka ir mieste ir užmiestyje.
Iš duslintuvo sklinda labai gražus griaustinis.
Vienintelė problema su varikliu, būna labai retai (paminėsiu labai retai) gal kartą per dieną, 5 sec, važiuojant lėtai atrodo lyg nesudirbtų cilindras, tačiau paspaudus truputį gazo vėl atsigauna viskas ir važiuoja be priekaištų.
Su šia menka problema jau 6 mėn važinėju, man diskomforto nesukėlė.

BRC dujos, sudėtos Vilniuje, 2014 metais, yra čekis.
Dujų bakas bagažinėje, apie ~70 litrų.
Kiek ryja? Vilniuje užsipyliau pilna dujų baką, nuvažiavau iki Kauno ir atgal, ir vėl nuvažiavau iki degalinės, sumokėjau 9 Eur. Jums spręsti tai daug ar ne.
Komp. rodo jog vidurkis 12,8l/ 100km per 1400 km.
paspaudus per tapkę, kad ir iki dugno, dujos į benziną nepersijungia, trauka tokia pati ant benzo ir ant dujų.
Taip pat kuro rodyklė nukrenta iki dugno, nors yra benzino, kai ištisai važiuoji ant dujų. Tačiau pradėjus važiuoti vėl ant benzino, atsigauna.

Pavarų dėžė:
722,6 modelis. Veikia be priekaištų. Perjungimai labai švelnūs, nesmūgiuoja ir pan. Yra galimybė mechaniškai perjungti pavaras (+-). 5 greičių, labai stipri ir neužmušama dėžė, tačiau pavaros ilgos, Autostradoje ant 130km/h apie 2,3k apsukų.
Tepalus keičiau prieš 2 mėn tai galėsit nesukt galvos.

Tech. apžiūra iki 2021 rugsėjo.

Rida 184k km, ar tikra nežinau, nieko nesukiojau, pagal dokumentus kurie buvo su mašina manau lyg tikra, yra dokai technikinių (dar Vokietijoje) kur matosi žemesnė rida. Per carvertical bandžiau pasitikrinti, bet nieko gero neparodė.
Galit pasitikrint patys WDB2153751A007575

R16, su gerom žieminėm padangom.

Visumoje, yra kur įdėt darbo, bet tikrai nereikalauja daug investicijų. Jeigu kažką praleidau klauskit. Jeigu nekelsiu, parašykit sms, perskambinsiu.

Keitimai nedomina!!

Pardavėjas
Mercedes-Benz CL500 Automobilių kainų kitimas
Lyginamos 2000 metais pagamintų Mercedes-Benz CL500 automobilių kainos ir jų kitimas, neatsižvelgiant į automobilių komplektaciją ir būklę.
  • Didžiausia kaina
  • Vidutinė kaina
  • Mažiausia kaina
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su autoplius.lt slapukų politika. Daugiau apie slapukus.
Sutinku