Privalumai
- Talpumas
- Kompaktiškumas
- Puikios valdymo savybės
- Nedidelės kuro sąnaudos
- Protingai ir atsakingai eksploatuojant variklį, šis ypač patvarus ir ilgaamžis.
Trūkumai
- Ypač žema prošvaisa tarp automobilio dugno ir kelio dangos.
- Brangus aptarnavimas.
- Brangios detalės.
- Automatinės pavarų dėžės defektai.
- Silpnos spyruoklės.
- Brangi DPF eksploatacija.
- Žema išliekamoji vertė (skaičiuojant pradinę naudoto automobilio kainą ir sumas, kurias teks išleisti jo remontui bei priežiūrai).
- Ypač žema prošvaisa tarp automobilio dugno ir kelio dangos.
- Šalia pr. rato esantis generatorius nuolat kenčia nuo perteklinės drėgmės, todėl dažnai oksiduojasi ir genda.
- Automatinės pavarų dėžės defektai - dažniausiai pasitaikantis antrinėje rinkoje pardavinėjamų automobilių trūkumas. Pavarų dėžė ir elektroninės jos dalys - neremontuojamos, arba tiksliau pasakius tik apremontuojamos. Elektroninė dalis iš viso neremontuojama (kaina 1300 € ir programavimas). Sugedus bet kuriam iš šių elementų - būtina jį keisti.
- Mechaninės transmisijos (sankabos, diskatoriaus ir kt.) remontas - prasideda nuo 1000 €.
- Silpnos spyruoklės. Dažnai lūžta. Pakeitus replikomis, šios netrukus susėsta.
- Nuimant elektrinę vairo kolonėlę - 99 iš 100 atvejų, ji sugadinama. Tačiau naudoti galima.
- Kas 200000 km teks keisti brangų (250 € su darbu) variklio tepalo daviklį.
- DPF-as naudojant lietuvišką kurą pakankamai greitai užsikemša - padidėja kuro sąnaudos, kaista variklis. DPF remontas, keitimas arba šalinimas kainuoja brangiai +-600 Eur
- Sugedus elektroindukciniam automobilio užvedimo raktui, teks jį vežti į dirbtuves, jokių kitų užvedimo būdų nėra. Naujo rakto užsakymas ir suderinimas - brangus malonumas.
- Variklio įpurškimo sistemos 1 purkštuko kaina - 400 Eur... (4x400=1600€)
- Norint pakeisti dabartinę priekinę lemputę (Xenon žibinto) - būtina nuimti priekinį bamperį...
- Keičiant gen. dirželį dažniausiai tenka keisti visą, brangiai kainuojantį įtempimo mechanizmą.
- Dyzelinio variklio šilimo problemos - ypač lėtai įšyla. Tuo metu pačios didžiausios kuro sąnaudos.
Iš esmės automobiliukas paskaičiuotas 200-250 t. km. ridai. Po jos prasideda vienas po kito agregatų griuvimas. Galiu drąsiai teigti (nes teko eksploatuoti ne vieną W169 MB automobilį), kad antrinėje rinkoje įsigijus šio modelio ir tų metų gamybos automobilį su 200-300 t. km. rida už 1500 - 3000 € kainą, minimaliai teks antra tiek investuoti į jo reanimaciją. Patikėkite - stebuklų nebūna. Ar tai apsimoka, kiekvienam spręsti personaliai.
Rodyti visą