Šio skelbimo galiojimo laikas yra pasibaigęs. Greičiausiai šis automobilis jau parduotas, peržiūrėkite kitus Honda Civic skelbimus.

Naujausi Honda Civic skelbimai

Daugiau panašių skelbimų

Honda Civic, 2.4 l., sedanas

Pagrindinė informacija


Kaina Lietuvoje4 000
Pagaminimo data1995
Variklis2400 cm³, 217 AG (160kW)
Kuro tipasBenzinas
Kėbulo tipasSedanas
Durų skaičius4/5
Varantieji rataiVisi varantys (4х4)
Pavarų dėžėMechaninė
SpalvaPilka / sidabrinė
DefektaiBe defektų
Vairo padėtisKairėje
Tech. apžiūra iki2017-03
Pirmosios registracijos šalisAustrija
VIN patikraPatikrink šį automobilį

Komentarai


Gamyklinė 4wd sistema (RTSi modelis)

Po kapotu:
K24A3 su 50deg VTC, EP3 įsiurbimo koliku/sklende. ECU k-pro3. P/S siurblys nukeltas į A/C vietą, pašalinant originalų įtempėją.
Pagalvės darytos iš 80 kietumo poly. Variklis stovi max aukštai kad nereiktų dar skylės kapote ir pusašių kampai labai OK.
Dėžė CRV perdaryta į 6 bėgių su akordo poromis ir 5.0 FD. Yra razdatkės sustiprinimas.
Pusašiai DC5
ATR shifteris
K20A2 sankaba su smagračiu
sumuštinis su vdo gaugėmis
Išmetimas 60mm su rezonatorium ir MB CLK 60mm bakeliu.
Intake nuimtas ir panaudotas kitam projektui, tai tiesiog uždėtas neržos tinklelis tam kartui.
Šiuo metu radiatorius stock vti, bet yra ir ep3 atsargoj.
Pastatytas kuro atstoinikas su Audi išoriniu siurbliu.
Variklis veikia gerai, neturi jokių defektų, tik būtų ne pro šalį paprograminti ant cruizo (ant WOT mišiniai geri).
Turėtų būti apie 160kW.
0-100km/h iki 5s

4wd setupas:
Custom kardanas su pakeistom kryžmėm ir puikiai veikiančia viskoze.
Galinis diffas shuttle open'as. Bet turiu dar vieną užvirintą ir vieną su pagedusia obx lsd. Diffas pastatytas visiškai standžiai į kėbulą.
Pusašiai custom: storesnės štangos, didesnės granatos. Didesni ir ratų guoliai.
Traversas ir didžiosios šakės neliestos.
Yra papildomai kitas kardanas (irgi restauruotas) jei norima paleisti dirbti RWD rėžimu.
Šie mazgai veikia puikiai, jokių laužimų ar vibracijų. Galinė dalis laiko daug Nm. Tik natūralu, jog dėl kietai pakabinto diffo yra jo ūžimas.

Stabdžiai:
Priekyje 282mm 4x100 su ATE diskais ir kažkokiom kaladėm. Gale 260mm 4x100 su analogiškais diskais kaladėm. Suportai gyvi, tik nepajungtas rankinis (reikia laikiklius prisiburt prie šakės)

Pakaba:
Koni Yellow2 su kažkokiom AP spyruoklėm. Daug kur sudėtas poly. Gale reguliuojamos suvedimo traukės. Priekyje priburtas casteris iki ~5deg ir išvirtimas iki ~2.5deg

Salone nieko ypatingo, apart HP4 centrinės konsolės kurios viena dalis neužsideda (bet yra sveika).

Kėbulas turi trūkumų: palankstymai, pabraižymai, yra rūdžių židinių (bet ant keltuvo drąsiai kelti galima). Daug detalių apklijuotos plėvele.

TA iki pavasario, bet kadangi mašina 4wd gamykliškai, tai pridėjus rankų imanoma praeiti vėl.

Priedu yra daug atsarginių 4wd dalių (šakės, pusašiai, diffai, guoliai ir pan.)

Galimas pardavimas be variklio komplekto arba tik kėbulas už stipriai mažesnę kainą. Tokiu atveju galiu pridėt kitą 4wd dėžę tinkančią B serijos varikliui.

!!! Я не понимаю русских !!!
Can speak English