Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K)



1. Koks skirtumas tarp skelbimų talpinimo REGISTRUOTIEMS vartotojams (prisijungus) ir NEREGISTRUOTIEMS vartotojams (neprisijungus)?

Registruotas vartotojas, talpinantis skelbimus, gali naudotis papildomomis paslaugomis:

  • Laikinas skelbimo padarymas nematomu kitiems vartotojams;
  • Gauti informaciją ir kontaktinius duomenis kitų vartotojų, kurie susidomėjo skelbimu;
  • Dedant kitus skelbimus jūsų kontaktiniai duomenys įtraukiami automatiškai;
  • Sutaupyti pinigų pildant sąskaitą pliusais;
  • tuo pačiu prisijungimu dėti daug skelbimų ir patogiai juos administruoti.

Neregistruotas vartotojas gali:

  • Redaguoti skelbimą ir jį ištrinti.

2. Kaip prisiregistruoti Autoplius.lt ir tapti nauju vartotoju?

Pagrindinio puslapio dešinėje pusėje esančiame skyrelyje „Prisijungti“ nuspauskite mygtuką „Registruotis“. Atsidariusiame registracijos lauke (registracija) pasirinkite registracijos būdą: el. paštu arba mobiliuoju telefonu. Suveskite prašomus duomenis, patvirtinkite, kad susipažinote ir sutinkate su taisyklėmis. Spauskite mygtuką „Registruotis“.


3. Kaip patvirtinti (aktyvuoti) telefono numerį arba/ir el. paštą?

Patvirtinkite savo kontaktus:

a) Jei registravotės mobiliuoju telefonu, netrukus jį gausite tekstine SMS žinute. Suveskite gautą aktyvacijos kodą.

b) Jei registravotės el. paštu, netrukus gausite el.laišką su jūsų kontaktų patvirtinimo nuoroda. Paspauskite nuorodą

Primename, kad aktyvacijos kodas galioja tik 3 valandas nuo jo išsiuntimo. Praėjus šiam laikotarpiui aktyvacijos kodą turėsite atsisiųsti dar kartą.


4. Ką daryti, jei prisijungiant atsirado pranešimas „neteisingas prisijungimo vardas arba slaptažodis“?

Jeigu jau esate registruotas vartotojas ir bandote prisijungti prie sistemos, patikrinkite, ar prisijungdami nurodėte teisingus duomenis:

  • pirmame laukelyje turite nurodyti tą el.pašto adresą arba mobilaus telefono numerį, kurį naudojote registracijos sistemoje metu;
  • antrame laukelyje įveskite registracijos sistemoje metu paties sugalvotą slaptažodį. Primename, kad mūsų atsiųstas aktyvacijos kodas nėra Jūsų slaptažodis.

Jeigu jau esate neregistruotas vartotojas ir bandote prisijungti prie sistemos, patikrinkite ar teisingai suvedėte skelbimo redagavimo kodą, kurį gavote el.paštu įdėjus skelbimą.


5. Ką daryti, jei pamiršau slaptažodį arba skelbimo redagavimo kodą?

Pagrindinio puslapio dešinėje pusėje esančiame skyrelyje „Prisijungti“ spauskite nuorodą „Pamiršote savo slaptažodį ar redagavimo kodą?“ ir pasirinkite tinkamą slaptažodžio priminimo būdą.


6. Ar galima pakeisti slaptažodį?

Taip, galima. Slaptažodį galite pakeisti prisijungę kaip registruotas vartotojas. Skyrelyje „Vartotojo nustatymai“ rasite nuorodą „Keisti slaptažodį“.


7. Kas yra Pliusas ir kiek jis kainuoja?

Pliusas - tai virtuali portalo Autoplius.lt valiuta, kuria galite atsiskaityti už čia teikiamas mokamas reklamos paslaugas. Vieno Pliuso įsigijimo kaina priklauso nuo to, kokiu būdu pildoma Pliusų sąskaita:

  • mobiliuoju telefonu siunčiant trumpąsias žinutes 1 Pliusas kainuoja nuo 1.25 € iki 1.49 €, priklausomai nuo pildomų Pliusų skaičiaus;
  • atsiskaitant mokėjimo pavedimu per banką internete ir mokant banko kortele - 1 Pliusas kainuoja 1.00 € . Išsamesnę informaciją apie Pliusų įsigijimo būdus ir konkrečių paslaugų kainas rasite:
  • Prisiregistravusiems vartotojams: prisijungę kaip registruotas vartotojas prie Autoplius.lt Mano Plius aplinkoje nuspaudę nuorodą Pildyti sąskaitą;

8. Noriu įsigyti Pliusų trumpąja žinute. Kokiu numeriu reikia siųsti SMS?

Registruotiems vartotojams. Jei Jūsų mobilaus telefono numeris Autoplius.lt yra aktyvuotas, siųskite iš jo SMS trumpuoju numeriu 1615, įrašę žodį:

  • PLIUS1 (kaina - 1.49 € už 1 Pliusą) arba
  • PLIUS2 (kaina - 2.99 € už 2 Pliusus) arba
  • PLIUS5 (kaina - 6.49 € už 5 Pliusus) arba
  • PLIUS10 (kaina – 12.49 € už 10 Pliusų).

9. Kodėl mano Pliusų sąskaita nepasipildo, nors išsiunčiau SMS?

Papildyti sąskaitą SMS žinute galite tik jeigu Jūsų mobilaus telefono numeris, iš kurio siunčiate SMS, yra aktyvuotas Autoplius.lt. Kaip aktyvuoti savo mobiliojo telefono numerį skaitykyte trečiame punkte.


10. Ką daryti jei išsiuntus SMS negaunu atsakymo, patvirtinančio apmokėjimą?

Patikrinkite, ar tikrai SMS žinutėje parašėte teisingą raktažodį ir ar išsiuntėte teisingu trumpuoju numeriu. Palaukite keletą minučių ir, jeigu negausite atsakymo, susisiekite su Klientų aptarnavimo skyriumi kontaktais, nurodytais interneto puslapio apačioje.


11. Ar galima atlikti apmokėjimą už įsigyjamus Pliusus ne iš to mobilaus telefono numerio, kuris Autoplius.lt yra aktyvuotas?

Ne. Apmokėkimas nebus atliktas ir Jūsų Pliusų sąskaita nepasipildys. Tačiau paslaugų užsakymo žingsnyje Jūs galite pasirinkti norimas paslaugas ir pasirinkę apmokėjimo būdą jas apmokėti iš bet kokio mobiliaus telefono numerio.


12. Kiek kainuoja skelbimo talpinimas Autoplius.lt portale?

Skelbimo talpinimas Autoplius.lt portale kainuoja nuo 1.49€. Kaina kinta priklausomai nuo pasirinktos skelbimo kategorijos (pvz. naudoti automobiliai, automobilių dalys, krovininis transportas ir kt.), pasirinktos skelbimo galiojimo trukmės, parduodamo automobilio kainos. Tikslią Jūsų skelbimo talpinimui taikomą kainą matysite užpildę skelbimo duomenis. Dažnai dedant daugiau skelbimų naudinga pasinaudoti verslui skirtais skelbimų talpinimo planais (žr. Pasiūlymai verslui).

13. Ar galima pakeisti registracijos metu naudotą ir prisijungiant Autoplius.lt sistemoje nurodomą telefono numerį?

Taip, galima. Tai padaryti galite prisijungę senuoju telefono numeriu kaip registruotas vartotojas, „Mano Plius“ aplinkos skyrelyje „Vartotojo nustatymai“.


14. Kaip registruotam vartotojui aktyvuoti jau suformuotą skelbimą, kai sąskaitoje yra pakankamai Pliusų?

Toje pačioje eilutėje, kur yra nurodyta, kad „Skelbimas nėra aktyvus“, paspauskite mygtuką „Aktyvuoti skelbimą“ pasirinkite apmokėjimo būdą „Apmokėti Plius’ais“ ir paspauskite „Apmokėti“.


15. Kaip pratęsti skelbimo galiojimą?

Paredagavus skelbimą, atsidarius paslaugų užsakymo puslapiui, paspauskite mygtuką „Pratęsti“ ir pasirinkite norimą skelbimo talpinimo planą.


16. Esu registruotas vartotojas ir, išsiuntus SMS, gavau patvirtinimą, kad sąskaita papildyta. Tačiau „Mano Plius“ aplinkoje rašo, kad sąskaitoje yra 0 Pliusų.

Siūlome išbandyti vieną iš šių variantų:

  • Naršyklėje paspauskite mygtuką „Atnaujinti“ (Refresh);
  • Paspauskite nuorodą „Pildyti sąskaitą“. Po aprašymu apie sąskaitos papildymo būdą „Sąskaitos papildymas trumpąja žinute” yra mygtukas „Atnaujinti“, kurį paspaudus sąskaita atsinaujina;

17. Papildžiau sąskaitą „Sąskaitos papildymas per banką internete”, tačiau „Mano Plius“ aplinkoje rašo, kad sąskaitoje yra 0 Pliusų.

Paspauskite nuorodą „Pildyti sąskaitą“. Po aprašymu apie sąskaitos papildymo būdą „Sąskaitos papildymas per banką internete” yra mygtukas „Atnaujinti“. Atlikę apmokėjimą spauskite šį mygtuką ir patikrinkite, ar buvo papildyta jūsų Pliusų sąskaita.


18. Kaip redaguoti skelbimą?

Registruotiems vartotojams. Įprastu būdu prisijungę prie Autoplius.lt tarp savo skelbimų suraskite tą, kurį norite redaguoti. Šalia skelbimo nuotraukų rasite mygtuką „Redaguoti“.

Neregistruotiems vartotojams. Skelbimo talpinimo metu Jums suteikiamas redagavimo kodas. Jį matysite ne tik skelbimo talpinimo metu: redagavimo kodas bus atsiųstas skelbimo formavimo metu Jūsų nurodytu el.pašto adresu. Atkreipiame dėmesį, kad šis kodas galioja tik vienam konkrečiam skelbimui. Autoplius.lt aplinkoje spauskite mėlynam meniu punkte dešinėje esantį mygtuką PRISIJUNGTI ir Redaguoti skelbimą laukelyje suveskite turimą kodą.


19. Esu neregistruotas vartotojas. Ką daryti, jei pamiršau arba ištryniau el.laišką su savo skelbimo redagavimo kodu?

Pagrindiniame puslapyje paspauskite mygtuką "Prisijungti" ir paspauskite aktyvią nuorodą "Pamiršote savo slaptažodį ar redagavimo kodą?". Atsidariusiame lauke įveskite elektroninio pašto adresą, kuris yra nurodytas skelbime ir sistema Jums atsiųs priminimą. Elektroniniame laiške gausite skelbimo ID ir redagavimo kodą.


20. Kaip ištrinti skelbimą?

Registruotiems vartotojams. Įprastu būdu prisijunkite prie Autoplius.lt. „Mano Plius“ aplinkoje suraskite nuorodą „Mano skelbimai“. Tarp savo skelbimų suraskite tą, kurį norite ištrinti. Nuspauskite skelbime esantį skelbimo administravimo mygtuką „Trinti“. Paspauskite šį mygtuką ir patvirtinkite pasirinkimą.

Neregistruotiems vartotojams. Svetainės viršuje, dešiniąjame kampe paspauskite mygtuką "Prisijungti" ir įveskite redagavimo kodą į lauką „Redaguoti skelbimą“. Patekę į savo skelbimą lango apačioje spauskite mygtuką „Trinti“.


21. Ar galima surasti jau ištrintą skelbimą?

Ne, negalima. Ištrinti skelbimai nėra saugomi.


22. Kiek laiko galios mano patalpintas skelbimas?

Skelbimas yra aktyvus 15-90 dienų, priklausomai nuo pasirinkto skelbimo talpinimo plano. Tikslus skelbimo galiojimo laikas nurodomas aktyvavus skelbimą.
Registruotiems vartotojams: „Mano Plius“ aplinkoje šalia kiekvieno patalpinto skelbimo užrašo „Skelbimas aktyvus“ nurodoma ir data, iki kurios jis bus aktyvus.

Neregistruotiems vartotojams: galiojimo laikas nurodomas sukūrus ir aktyvavus skelbimą.


23. Talpinau nuotraukas, tačiau prie skelbimo jų nėra. Kodėl?

Patikrinkite talpinamos nuotraukos formatą: jis turi būti .JPG arba .GIF formato ir ne didesnis, kaip 5 Mb.


24. Kaip sumažinti nuotraukas?

Tai galite padaryti savo fotoaparato nustatymuose arba atitinkamomis kompiuterio programomis.


25. Kaip sužinoti savo skelbimo ID numerį?

Registruotiems vartotojams. „Mano Plius“ aplinkoje atidarę bet kurį savo skelbimą, jo ID numerį rasite po skelbimo komentaru. Jei skelbimo paiešką atlikote bendroje paieškoje, skelbimo viduje taip pat rasite skelbimo ID numerį.

Neregistruotiems vartotojams. Bendroje paieškoje atlikus skelbimo paiešką pagal pagrindinius skelbiamo objekto parametrus, atidarius skelbimą po skelbimo komentaru rasite „Skelbimo ID“ numerį.


26. Ką reiškia raidės S, N, L, prie Autoplius.lt skelbimų?

S – skelbime nurodoma transporto priemonė nėra daužta;
N - skelbimas yra patalpintas arba atnaujintas ne vėliau kaip prieš 7 dienas;
L - transporto priemonė parduodama ir lizingo būdu;
+- - Skelbimo iškėlimo paslauga, kurią galite užsisakyti kuriant ar redaguojant skelbimą. Iškelti skelbimai rodomi aukščiau už paprastus skelbimus, su kuo daugiau pliusų skelbimas iškeltas tuo aukštesnėje pozicijoje ji rodomas.


27. Kaip tapti Autoplius.lt partneriu?

Rubrikoje Sprendimai verslui užpildykite kontaktinę informaciją. Jei atsiųsti kontaktiniai duomenys bus teisingi, Jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu arba mobiliuoju telefonu susisieks mūsų pardavimų vadovas. Detalesnė informacija: sprendimai-smulkiam-verslui.


28. Ar yra galimybė užsisakyti skelbimo prenumeratą?

Taip. Šią paslaugą galite užsisakyti elektroniniu paštu. Ji teikiama nemokamai. Skelbimus galima prenumeruoti pagal savo „Išsaugotas paieškas“. Suformavus paiešką, skelbimų sąrašo gale rasite mygtuką „Išsaugoti šią paiešką". Išsaugojus, Jums bus pasiūlyta užsiprenumeruoti skelbimus pagal šią paiešką. Laiškus su naujienomis apie prenumeruojamus skelbimus gausite 30 dienų nuo prenumeratos peržiūros. Prenumeratos galite atsisakyti el. laiške arba prisijungę prie savo paskyros.


29. Ar yra galimybė išsisaugoti suformuotas paieškas?

Taip. Suformavus paiešką skelbimų sąrašo gale rasite mygtuką „Išsaugoti šią paiešką. Kitą kartą sugrįžus į Autoplius.lt pagal išsaugotas paieškas sistema automatiškai atliks paiešką ir pažymės skelbimus kurių Jūs dar nematėte.


30. Paslėpiau savo aktyvų skelbimą. Ar jo galiojimo trukmė prasitęs?

Ne, paslėpus aktyvų skelbimą jo galiojimo laikas nesikeičia ir neprailgėja.

Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su autoplius.lt slapukų politika. Daugiau apie slapukus.
X