Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K)
- 1. Kaip prisiregistruoti Autoplius.lt ir tapti nauju vartotoju?
- 2. Kaip redaguoti skelbimą?
- 3. Pamečiau redagavimo kodą. Ką daryti?
- 4. Pamiršau paskyros slaptažodį. Ką daryti?
- 5. Kas yra Pliusas ir kiek jis kainuoja?
- 6. Ar galima atlikti apmokėjimą už įsigyjamus Pliusus ne iš to mobilaus telefono numerio, kuris registruotas Autoplius paskyroje?
- 7. Kaip apmokėti skelbimą ar paslaugas Pliusais?
- 8. Kiek kainuoja skelbimo talpinimas Autoplius.lt portale?
- 9. Kaip tapti Autoplius.lt partneriu?
- 10. Įkėliau nuotraukas į skelbimą, bet jų nerodo.
- 11. Įkėliau nuotraukas, bet jų kokybė suprastėjo.
- 12. Pardaviau prekę greičiau, nei baigėsi skelbimo galiojimas. Ar galiu susigrąžinti pinigų likutį arba įkelti kitą prekę?
- 13. Ar paslėpus skelbimą jo galiojimo laikas prasitęsia?
- 14. Išsirinkau prekę, bet skelbimas ištrintas arba jo galiojimo laikas pasibaigęs. Ar galiu gauti pardavėjo kontaktus?
- 15. Išjungus portalą dingsta mano atliktos paieškos.
- 16. Esu registruotas vartotojas, tačiau dingo mano senos paieškos.
- 17. Kaip gauti sąskaitą faktūrą?
1. Kaip prisiregistruoti Autoplius.lt ir tapti nauju vartotoju?
Pagrindinio puslapio viršuje, dešinėje pusėje nuspauskite mygtuką „Prisijungti“. Atsidariusiame dialogo lange pasirinkite „Registruotis“. Atsidariusiame registracijos lauke (registracija) pasirinkite registracijos būdą: el. paštu arba mobiliuoju telefonu. Mobilaus telefono atveju registraciją reikia patvirtinti kodu, kurį gausite SMS žinute. Suveskite prašomus duomenis, patvirtinkite, kad susipažinote ir sutinkate su taisyklėmis. Spauskite mygtuką „Registruotis“.Sveikiname, tapote Autoplius nariu!
2. Kaip redaguoti skelbimą?
Jei norite redaguoti skelbimą ir turite Autoplius.lt paskyrą:
Norėdami redaguoti skelbimą turėtumėte prisijungti prie paskyros. Paspauskite šią nuorodą (prisijungimas). Įveskite paskyroje registruotą telefono numerį arba el. pašto adresą ir pasirinkite „Tęsti“. Įveskite slaptažodį ir spauskite „Prisijungti“. Patekę į skelbimo anketą, savo skelbimą rasite paskyros skiltyje „Mano skelbimai“. Ten galėsite jį redaguoti, trinti arba užsakyti papildomas paslaugas.
Jei norite redaguoti skelbimą ir turite redagavimo kodą:
Norėdami prisijungti prie skelbimo su gautu „Redagavimo kodu“, paspauskite šią nuorodą (prisijungimas). Pasirinkite skiltį „Redaguoti skelbimą“ ir į laukelį „Redagavimo kodas“ įveskite gautą kodą. Spauskite „Redaguoti“. Prisijungę savo skelbimą rasite paskyros skiltyje „Mano skelbimai“. Ten galėsite jį redaguoti, trinti arba užsakyti papildomas paslaugas.
3. Pamečiau redagavimo kodą. Ką daryti?
Kiekvienam skelbimui, net neregistruotam, yra sukuriama paskyra. Pagrindinio puslapio viršuje, dešinėje pusėje nuspauskite mygtuką „Prisijungti“. Atsidariusiame dialogo lange pasirinkite „Redaguoti skelbimą“. Pasirinkite nuorodą „Priminti redagavimo kodą“ ir įveskite skelbime naudotą telefono numerį arba el. pašto adresą. Spauskite „Priminti“ ir Jūsų pasirinktu būdu atsiųsime priminimą su Jūsų patvirtinimo kodu, kurio pagalba pasieksite savo skelbimus.
4. Pamiršau paskyros slaptažodį. Ką daryti?
Pagrindinio puslapio viršuje, dešinėje pusėje nuspauskite mygtuką „Prisijungti“. Atsidariusiame dialogo lange įveskite paskyroje naudojamą telefono numerį arba el. pašto adresą ir spauskite „Tęsti“. Pasirinkite nuorodą „Priminti slaptažodį“. Priklausomai nuo to, ar įvedėte telefono numerį arba el. pašto adresą tuo kontaktu gausite patvirtinimo kodą, kurį reikia įvesti. Dabar įveskite naują slaptažodį ir spauskite „Išsaugoti ir tęsti“.
5. Kas yra Pliusas ir kiek jis kainuoja?
Pliusas - tai Autoplius.lt paskyros kreditai, kuriais galite atsiskaityti už čia teikiamas mokamas reklamos paslaugas. Vieno Pliuso įsigijimo kaina priklauso nuo to, kokiu būdu pildoma Pliusų sąskaita:
- mobiliuoju telefonu siunčiant trumpąsias žinutes 1 Pliusas kainuoja nuo 1.35 € iki 1.49 €, priklausomai nuo pildomų Pliusų skaičiaus;
- atsiskaitant mokėjimo pavedimu per banką internete ir mokant banko kortele - 1 Pliusas kainuoja 1.00 € . Išsamesnę informaciją apie Pliusų įsigijimo būdus ir konkrečių paslaugų kainas rasite prisijungę kaip registruotas vartotojas prie Autoplius.lt. Savo paskyroje nuspaudę nuorodą Pildyti sąskaitą;
6. Ar galima atlikti apmokėjimą už įsigyjamus Pliusus ne iš to mobilaus telefono numerio, kuris registruotas Autoplius paskyroje?
Ne. Apmokėjimas nebus atliktas ir Jūsų Pliusų sąskaita nebus papildyta. Iš bet kokio mobilaus telefono numerio galite apmokėti tik skelbimo aktyvavimą ar papildomų paslaugų užsakymą, tačiau pirkti Pliusus galite tik iš paskyroje registruoto telefono numerio.
7. Kaip apmokėti skelbimą ar paslaugas Pliusais?
Priėję prie skelbimo ar paslaugos apmokėjimo žingsnio pasirinkite trečią apmokėjimo būdą Pliusais. Atsidariusiame lange paspauskite „Apmokėti“.
Pasirinkimą apmokėti Pliusais matysite tik jeigu Pliusų likutis bus lygus ar didesnis už mokėjimui reikalingą sumą.
8. Kiek kainuoja skelbimo talpinimas Autoplius.lt portale?
Skelbimo talpinimas Autoplius.lt portale kainuoja nuo 1.79€. Kaina kinta priklausomai nuo pasirinktos skelbimo kategorijos (pvz. automobiliai, automobilių dalys, krovininis transportas ir kt.), pasirinktos skelbimo galiojimo trukmės, parduodamos transporto priemonės kainos. Tikslią Jūsų skelbimo talpinimui taikomą kainą matysite užpildę skelbimo duomenis arba galite pasitikrinti kainoraštyje. Dažnu atveju dedant daugiau skelbimų naudinga pasinaudoti verslui skirtais partnerysčių pasiūlymais.
9. Kaip tapti Autoplius.lt partneriu?
Rubrikoje Sprendimai verslui užpildykite kontaktinę informaciją. Jei atsiųsti kontaktiniai duomenys bus teisingi, Jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu arba mobiliuoju telefonu susisieks mūsų pardavimų vadovas. Detalesnė informacija: Sprendimai verslui.
10. Įkėliau nuotraukas į skelbimą, bet jų nerodo.
Patikrinkite ar Jūsų bandomos įkelti nuotraukos atitinka Autoplius.lt reikalavimus. Jūs galite įkelti iki 30 nuotraukų. Maksimalus nuotraukos dydis 16MB. Galimi nuotraukų formatai JPG, GIF, PNG.
11. Įkėliau nuotraukas, bet jų kokybė suprastėjo.
Greičiausiai įkėlėte vertikalias (stačias) nuotraukas. Numatytasis formatas yra horizontalios (gulsčios) nuotraukos, todėl sistemai tenka suspausti Jūsų nuotraukas, kad jos tilptų į horizontalų formatą. Priartinus rodomas nuotraukos originalas, todėl vėl matoma gera kokybė. Reikėtų arba apkarpyti turimas nuotraukas, kad jos būtų horizontalios arba nufotografuoti prekę iš naujo.
12. Pardaviau prekę greičiau, nei baigėsi skelbimo galiojimas. Ar galiu susigrąžinti pinigų likutį arba įkelti kitą prekę?
Jei Skelbimo sandoris įvyksta anksčiau nei pasibaigia skelbimo galiojimas (pavyzdžiui, transporto priemonė parduodama) pinigai už nepanaudotą laikotarpį nėra grąžinami ir nėra perkeliami kitam Skelbimui apmokėti. Įvykus Skelbimo sandoriui negalite skelbti naujo (kito) Skelbimo vietoje seno Skelbimo. Parduotos prekės skelbimas turi būti ištrintas, kad neklaidintų pirkėjų.
13. Ar paslėpus skelbimą jo galiojimo laikas prasitęsia?
Ne. Paslėpus aktyvų skelbimą jo galiojimo laikas nesustoja ir neprasitęsia.
14. Išsirinkau prekę, bet skelbimas ištrintas arba jo galiojimo laikas pasibaigęs. Ar galiu gauti pardavėjo kontaktus?
Apgailestaujame, tačiau mes negalime suteikti informacijos apie skelbimą, kuris yra ištrintas arba jo galiojimas yra pasibaigęs. Tokio pobūdžio informacijos suteikimas yra galimas tik gavus oficialų prašymą iš policijos ar teismo.
15. Išjungus portalą dingsta mano atliktos paieškos.
Tikriausiai naršote Autoplius.lt portale neprisijungę prie paskyros. Tuomet Jūsų naršyklei ištrynus laikinuosius duomenis dingsta ir paieškos. Rekomenduojame užsiregistruoti paskyrą, tuomet Jūsų atliktos paieškos bus saugomos ir mūsų duomenų bazėje. Taip paieškų neprarasite.
16. Esu registruotas vartotojas, tačiau dingo mano senos paieškos.
Autoplius.lt automatiškai išsaugomų paieškų kiekis yra ribojimas. Savo paskyroje galite turėti iki 10 automatiškai išsaugotų paieškų. Sukūrus 11-ą paiešką, seniausiai naudota paieška yra ištrinama ir vietoje jos išsaugoma naujoji. Šis ribojimas yra netaikomas paieškoms, kurias pasižymite širdele, arba esate užsisakę naujų skelbimų prenumeratą.
17. Kaip gauti sąskaitą faktūrą?
Sąskaitą faktūrą galite užsakyti skelbimo apmokėjimo aplinkoje pažymėję laukelį „Reikalinga sąskaita faktūra“ ir įvedę rekvizitus. Sąskaitą taip pat galima užsakyti paštu [email protected]. Laiške nurodykite mokėjimo datą, mokėjimo sumą ir rekvizitus. Sąskaitos išrašomos ir atsiunčiamos el. paštu per 10 darbo dienų.