Didžiausias pasaulyje automobilių gamintojas „Toyota“ į vidutinio dydžio segmentą Europoje nusprendė įžengti su „Avensis“ modeliais. Galima drąsiai teigti, kad į „Passat“ klasę japonai pataikė – „Avensis“ yra vienas iš populiariausių „Toyota“ markės modelių Europoje.

Tokia tendencija pastebima ir Lietuvoje – maždaug 1,3 mln. automobilių parke „Avensis“ yra populiariausias japoniškas automobilis – šalyje jų daugiau nei 22,6 tūkst.

Prie modelio sėkmės stipriai prisidėjo „Toyota“ sprendimas dizaino užduotis perleisti Prancūzijoje dislokuotai komandai – mat, jų suvokimas, kaip turi atrodyti į Europos rinką orientuotas modelis yra šiek tiek geresnis nei japonų.

2003-aisiais pristatytas modelis su trenksmu įėjo į rinką. Automobilio saugumą „Euro NCAP“ bandymuose ekspertai įvertino 5 žvaigždutėmis – tai buvo pirmas iš tolimųjų rytų atkeliavęs modelis, pelnęs maksimalų įvertinimą. „Toyota“ sprendimas montuoti vairuotojo kelius apsaugančias oro pagalves pasiteisino su kaupu.

Kai 2004 metais Japonijos pramonės gigantė iš savo Europai skirtos gamos išėmė „Camry“ modelius, būtent „Avensis“ perėmė didžiausio „Toyota“ sedano titulą. Bent jau Europos rinkoje – tiek Japonijos, tiek JAV rinkai buvo gaminami ir gerokai didesni sedanai.

Antroji „Avensis“ karta vairuotojus įtikino ne tik dėl praktiškų savybių ar ekonomiškumo, bet ir dėl tvirto, aukštos kokybės surinkimo. Išsirinkus net ir senesnį nei 10 metų automobilį galima pastebėti, kad viduje panaudotos medžiagos yra atsparios dilimui, o mechaniniai mazgai taip pat sutverti atlaikyti labai didelį krūvį.

Praėjus trims metams nuo gamybos pradžios „Toyota“ antrąją „Avensis“ kartą nusprendė atnaujinti ir 2006-aisiais pristatė šiek tiek atjaunėjusį automobilio veidą. Tačiau pokyčiai ties kosmetika nepasibaigė – po variklio gaubtu buvo montuojami naujesni bei galingesni D-4D dyzeliniai varikliai, kurie 125 AG į priekinius varančiuosius ratus perdavė per visiškai naują 6 laipsnių mechaninę transmisiją.

2003-2009 metais gamintus „Toyota Avensis“, parduodamus skelbimų portale Autoplius.lt, galite peržiūrėti paspaudę šią nuorodą.

Didžioji dauguma Lietuvoje parduodamų antros kartos „Toyota Avensis“ yra su dyzeliniais varikliais, o populiariausias šio modelio kėbulo tipas – universalas. Tai parodo, kad Lietuvos vairuotojų prioritetų viršūnėje dominuoja praktiškumas ir ekonomija.

Autoplius.lt konkrečiau pateikia patarimus, kaip išsirinkti dyzelinį 2003-2009 metų „Toyota Avensis“.

„Toyota Avensis“ automobilio privalumai:

  • Didelė pasiūla
  • Komfortiška ir patikima važiuoklė
  • Ekonomiški varikliai

 

„Toyota Avensis“ automobilio trūkumai:

  • Galimi purkštukų ir generatorių gedimai
  • Variklio galvos tarpinės nusidėvėjimas
  • Galimi ABS sistemos gedimai
  • Galimi turbokompresorių bei kondicionieriaus gedimai

 

Perkant „Toyota Avensis“ atkreipti dėmesį:

  • Purkštukų būklę
  • Patikrinti, ar gerai veikia variklio aušinimo sistema
  • Kruopščiai patikrinti važiuoklės būklę

 

APŽVALGA: