Sekmadienio treniruotes varžybų dalyviai pradėjo taip pat, kaip ir šeštadienį – su lietumi. Kvalifikacijos pradžioje didelė dalis trasos vis dar buvo šlapia, tačiau po pietų daugiau kritulių nebebuvo ir važiuojant trečiajam sportininkų ketvertukui beveik visa trasa jau buvo sausa.

Pirmą kartą priešais prekybos centrą esančiame kelyje, lygiagrečiai Ozo g. suformuota trasa buvo pakankamai plati, kad dalyviai lengvai tilptų važiuodami įvairiausia technika, tačiau tik tuomet, jei nedarė klaidų. Pastarosios dalyviams pirmajame etape kainavo labai brangiai.

{video|6548}

Vienas iš pirmųjų tuo įsitikino „Drifter.lt“ komandos narys Ronaldas Ramoška, jau pirmajame kvalifikaciniame važiavime vožtelėjęs savo „Nissan 200SX“ (S14a) dešiniuoju šonu. Patyrusiems komandos mechanikams sutvarkius automobilį galiausiai ji grįžo į trasą.

Pamėginusių tai viena, tai kita puse atsiremti į bortelius šeštadienio vakarą buvo daug. TOP16 važiavimuose po nesėkmingo pradinio slydimo pirmajame posūkyje Manto Kulvinsko 3 serijos BMW (E30) neteko galinio buferio, o sulankstytą išmetimo sistemą norint tęsti važiavimus teko pjauti lauk.

Puikiai porinius važiavimus pradėjęs vienas iš šalies „drifto“ karalių Kęstutis Petronis tame pat pirmajame posūkyje vožtelėjo savo „Nissan 200SX“ (S14) priekį ir dėl sulankstytos vairuotojo pusės pakabos nebegalėjo tęsti varžybų. Efektingai važiavęs Andrius Vasiliauskas antrajame posūkyje panašiu stiliumi atsisveikino su savo 3 serijos BMW (E46) dešinės pusės galiniu ratu ir viskuo kas jį jungia prie kėbulo.

Bortų kietumą dieną prieš varžybas konstruoti baigtu 3 serijos BMW (E30) bolido kairiuoju galiniu ratu išbandė ir varžybų prizininkas Povilas Lencevičius. Pastarajam prieš mažąjį finalą prireikė papildomų penkių minučių prie to laiko, kurį „NP Team“ komanda turėjo po paskutinio važiavimo, idant mechanikai spėtų sutvarkyti automobilį.

Be konkurencijos didžiausio publikos palaikymo sulaukė Artūras Ravluškevičius. Vairuotojas nesėkme pradėjo šeštadienio treniruotes, kuomet po smūgio į šaligatvio bortą pirmajame posūkyje teko imtis „Nissan 200SX“ (S13) remonto. Treniruočių trūkumas akivaizdžiai turėjo įtakos ir jo pasirodymui kvalifikacijoje.

„Užkeiktą“ pirmąjį posūkį sportininkui pavyko įveikti tik trečiuoju bandymu. Viena iš nesėkių teisėjų buvo „nurašyta“, kadangi dėl organizatorių klaidos į trasą išvažiavo civilinis juodas 5 serijos BMW (E39) universalas. Visgi vieno sėkmingo bandymo A.Ravluškevičiui pakako tam, kad patektų į porinius važiavimus.

TOP16 dideliam publikos džiaugsmui jis dėl važiavo kaip tikras nutrūktgalvis. Tapo pirmuoju ir vieninteliu varžybų dalyviu sugebėjusiu priekiniais ratais užvažiuoti ant vidinėje trečiojo posūkio dalyje esančio šaligatvio. Poriniuose važiavimuose vėl trenkęs į automobilį šonu į šaligatvio bortą jis taip pat gali būti laikmas rekordininku pagal incidentų pirmajame posūkyje skaičių.

Kvalifikaciniuose važiavimuose teisėjai geriausiai įvertino E.Ulasą, kuriam skyrė 91,3 balo. Antras liko A.Vasiliauskas (89,3 balo), trečias – itin techniškai nuo pirmojo pajudėjimo į trasą važiavęs A.Čibirka (88,3 balo). Įdomu tai, kad jei praėjusių metų Lietuvos „drifto“ karaliaus klaida, po kurios buvo apgadintas jo 3 serijos BMW (E46) pagrindu sukonstruotas bolidas, visi trys geriausiai kvalicikacijoje pasirodę sportininkai būtų tapę varžybų prizininkais.