Dvi dienas trukusio renginio nugalėtoju tapo „Startline Chip Tuning“ komandos atstovas Andrius Vasiliauskas, važiuojantis 3 serijos BMW (E46) bolidu. Antras liko „NP Team“ narys Povilas Lencevičius, trečias – „14 Motoring“ narys Erikas Ulasas. Abu sportininkai važiavo 3 serijos BMW E30 pagrindu sukonstruotais bolidais.

Kaip po apdovanojimų ceremonijos pasakojo varžybų nugalėtojas A.Vasiliauskas, paskutinis finalinis važiavimas buvo itin sudėtingas. Keblumų sukėlė pasibaigę abi renginio dienas naudotos padangos. Buvo sprendžiama dilema – važiuoti su besibaigiančio protektoriaus jau sumontuotomis padangomis, ar keisti jas į turimas platesnes.

„Pasitariau su komandos draugais ir visgi nusprendėme dėtis naujas padangas. Buvo labai sunku ir gal pirmą kartą per varžybas vienoje vietoje išsitiesinau. Aišku, kad teisėjai tą matė, tačiau varžovas darė daugiau klaidų, o aš važiavau korektiškiau“, – komentavo varžybų laimėtojas.

A.Vasiliauskas pasidžiaugė, kad kitaip nei daugelyje varžybų, kuriose jam teko dalyvauti šiais metais, pavyko išvengti rimtesnių technikos gedimų. Kiek sunkiau sekėsi antroje vietoje likusiam P.Lencevičiui, kuriam prieš finalinį važiavimą perdegė kuro siurblio saugiklis. Kol mechanikai ieškojo gedimo, publikai finalinio važiavimo teko palaukti.

„Street“ lygoje poriniuose važiavimuose savo jėgas išbandyti teisėjai leido tik keturiems vairuotojams. Iš jų geriausiai sekėsi visuomet agresyviai važiuojančiam, tačiau saugos lankų vis nemontuojančiam „Shark Energy Team“ nariui Kasparui Skrindai. Latvis finale įveikė Klaipėdos klubo „Drift Devil“ narį Donatą Macpreikšą. Trečias liko savo treniruočių 3 serijos „BMW Compact“ vairavęs Artūras Ravluškevičius.

Nors „Pro“ lygoje buvo sudaryta pilna TOP16 porinių važiavimų lentelė, varžybų kulminacijoje sekmadienio popietę sudalyvauti pavyko ne visiems. „RBS Motorsport“ komandos nariui Kęstučiui Petroniui dalyvių parado pasivažinėjimo po Klaipėdą šeštadienio vakarą metu trūko greičių dėžės korpusas.

Latvis Raivis Bodmanis per porinių važiavimų treniruotes trenkėsi į betoninius atitvarus pirmajame posūkyje. Lūžusias galines kairės pusės šakes dar buvo bandoma keisti, tačiau į varžybas sportininkas taip ir negrįžo. Taip be kovos į TOP8 pateko „Apuokas Racing Team“ narys Arnoldas Bernackas vairuojantis 3 serijos BMW ir naujai sukonstruotą „Nissan 200SX“ ir „Chevrolet Corvette“ hibridą vairuojantis latvis Oskaras Bredikas.  

Karmos dėsnių poveikiu galima įvardinti A.Bernacko pasirodymą TOP8 važiavimuose. Pastangos pabėgti nuo priešininko E.Ulaso baigėsi smūgiu į šaligatvio bortelį 180 laipsnių posūkio išvažiavime. Incidento metu pažeista galinė pakaba nebeleido sportininkui tęsti varžybų.

Kiek netikėti buvo TOP16 kovos tarp Edgaro Petravičiaus ir Elvijaus Kezio rezultatai. Geriausią rezultatą kvalifikacijoje pademonstravusiam latviui sekti paskui gerokai lėtesnį sportininką pasirodė pernelyg sudėtingas uždavinys. Paskutinėje trasos kilpoje nebeturėdamas kur dėtis jis buvo priverstas staigiai stabdyti ir tiesiog apsisuko.