Profesionaliausios automobilių sporto komandos Lietuvoje „General Financing-Autopaslauga by Pitlane“ lenktynininkas Benediktas Vanagas pravėrė savo techninės bazės vartus. Už jų – ne vienas šimtus tūkstančių eurų kainuojantis automobilis, kurie naudojami įvairioms lenktynėms Lietuvoje ir užsienyje.

Vasara B.Vanagui bus labai intensyvi: jau kitą savaitę komanda išvyks į ralio maratoną Italijoje, liepos viduryje dalyvaus „Eneos 1000 km“ lenktynėse Palangoje, rugpjūčio pradžioje laukia „300 lakes rally“ Zarasuose, o vasaros pabaigoje – ralio maratonas Lenkijoje. 

Klasikiniame ralyje B. Vanago šturmanė yra Greta Germanavičiūtė, o su kuo važiuos ralio maratonuose Italijoje ir Lenkijoje, lenktynininkas dar neatskleidžia. Dukart Dakare su B. Vanagu važiavęs Andrejus Rudnickis į Lietuvos komandą greičiausiai nebegrįš. 

„Eneos 1000 km“ lenktynėse B. Vanagas kitų lenktynininkų dar neatskleidžia, tačiau, 15min.lt žinomis, jais gali būti olandai broliai Bleekemolenai. Vienas jų, Sebastiaanas, jau yra dalyvavęs šiose lenktynėse, o kitas, Jeroenas, pastaraisiais metais dalyvavo įvairiose varžybose Europoje.

„Dėl Dakare patirtos traumos teko pakeisti planus. Norėjau dalyvauti visuose „Rally-raid“ maratonuose (10 etapų šiemet), tačiau šiandien jau keturi yra praėję. Norint siekti aukštų rezultatų, dalyvauti visuose jau neapsimoka, tad išsirinkome tik du“, – kalbėjo lenktynininkas.

Nors pagrindinis B.Vanago ir visos komandos tikslas išlieka vienas – kuo geresnis pasirodymas Dakaro maratone sausio mėnesį, jo kelyje šiemet pasitaikys ne vienos varžybos. Visų jų tikslas vienas – atgauti sportinę formą po rankos traumos.

„Bandžiau skriausti „Toyota Hilux“ Dakare, o jis atsilygino tuo pačiu“, –pusmečio senumo istoriją prisiminė B. Vanagas, kai vairuodamas automobilį susilaužė riešą.

Garaže – daugiau nei vienas automobilis

Komanda patalpas išsinuomojo LRT studijos teritorijoje, kuo B.Vanagas labai džiaugiasi. Tai – pats miesto centras, o ir teritorija saugoma valstybės.

„Iš viso čia turime apie 800 kv. m, tačiau automobiliai laikomi tik mažoje patalpoje“, – kalbėjo jis.

Komanda už poros metų planuoja kraustymąsi – 2017-aisiais turėtų būti pastatyta nauja techninė bazė, kur turėtų tilpti visos komandos transporto priemonės. Lenktynininkas juokavo, kad komandai reikalinga tokia sterili aplinka, kurią turi tik chirurgai.

Transporto priemonių komanda turi ne vieną. Trys lenktyniniai automobiliai, žiedinėms lenktynėms skirtas „Porsche 911 997 GT3“, raliui naudojama „Subaru Impreza WRC“ bei ralio maratonuose naudojamas „Toyota Hilux“ – tik geriausiai matomas fasadas. Prie šios trijulės, kurių kiekvienas modelis kainuoja kelis šimtus tūkstančių eurų, prisijungia dar keli „Toyota Land Cruiser“ visureigiai, MAN techninis automobilis bei didžiulis „Fleetwood Revolution“ kemperis.

Antradienį B.Vanagas pristatė ir naująjį savo kasdieninį automobilį – „Toyota Land Cruiser V8“. Jis pakeis anksčiau naudotą „Mercedes-Benz G55 AMG“. Tiesa, valstybinis numeris liko tas pats – BEN 055. Lenktynininkas prisiminė, kad šį valstybinį numerį gavo trisdešimtojo gimtadienio proga.

„Šie automobiliai užima aukščiausias vietas gamyklinių automobilių įskaitoje Dakare. Pamenu, vairuodamas „OSCar“ su pavydu žvelgdavau į pro šalį skriejančius „Land Cruiser“, – sakė B.Vanagas.

Straipsnio autorius: Paulius Sviklas