Nesenai pasirodęs 208 GTI įrodė, kad „Peugeot“, nors ir laukusi daug metų, žino kaip pagaminti „hot hatch“ automobilį ir taip sujudinti automobilių pasaulį. Šanchajaus automobilių parodoje bus pristatytas „308 R Hybrid“, neleidžiantis suabejoti prancūzų gebėjimu gaminti karštus hečbekus.

 

Po šio automobilio kapotu... 500 arklio galių. Taip, tai kone 70 arklio galių daugiau negu BMW M4. Visa ši jėga iš kuklaus 1,6 litro darbo tūrio variklio, sujungtu su dviem elektriniais motorais. Rezultatas – „hot-hatch“ automobilis su puse tūkstančio arklio galių.

Hibridinis 308 R turi tą patį benzininį variklį kaip ir RCZ R, išvystantį 270 AG. Jis sujungtas su priekiniais ratais. 308 turi dar du elektrinius variklius, kiekvienas jų išvysto po 115 AG. Vienas jų sujungtas su priekine ašimi, kitas – su galine.

Tiek galios pakanka, kad šiuo keturiais ratais varomu „Peugeot“ iki 100 km/val būtų galima įsibėgėti per maždaug 4 sekundes. „Peugeot“ skelbia, kad automobilis išvystys maksimalų 250 km/val. greitį, su vienu litru benzino jūs nuvažiuosite apie 40 kilometrų (7,1 l/100 km), o aplinką užteršite 70 g CO2 vienam kilometrui.

Apautas 19 colių skersmens ratais, kurių padangų plotis - 235 mm, svers apie 1 550 kilogramų. Kaip hečbekui, šis skaičius didelis, bet 500 arklio galių viską atperka. Bent jau važiuojant tiesiai.

Kaip ir dauguma „Peugeot“ koncepcinių automobilių, kurie kolkas realizuoti tik kompiuterio ekrane, automobilis bus dažomas dviem spalvomis. Priekis – mėlynas, galas – pilkas. Atstovai skelbia, kad dažai bus fluoresenciniai su mikroskopiniais stiklo gabaliukais.

Jūs galėsite pasirinkti, kaip norite važiuoti: vien į galinę ašį perduodamomis 115 arklio galių, ar pilnu pajėgumu – su 500 arklio galių palyda.

Tiksli automobilio serijinės gamybos data kol kas nežinoma. Kaip ir faktas, ar šis modelis išvis bus gaminamas.