Suomija yra žinoma dėl „Nokia“ mobiliųjų telefonų, „Nokian“ padangų, „Fiskars“ kirvių, „Finnair“ avialinijų, „Neste“ degalinių, YIT statybos įmonės ir dar daugelio kitų. Vos 5 milijonus gyventojų turinčios šalies vardą pasaulyje puikiai reprezentuoja ir automobilių sportas. Šalis turėjo ne vieną F-1 lenktynininką, iš kurių net trys tapo pasaulio čempionais (Keke Rosbergas, Mika Hakkinenas ir Kimi Raikkonenas), o ralyje šios šalies atstovai žiba aukščiausiame lygyje pastaruosius trisdešimt metų. 2016-ųjų pradžioje suomiai buvo lyderiai ir pagal pergales WRC etapuose (170), tačiau prancūzai po dviejų Sebastienų (Loebo ir Ogier) eros juos beveik pavijo su 166 laimėjimais.

Ari Vatanenas

Jis dar dabar vadinamas greičiausiu auksinės ralio eros, „Group B“, lenktynininku. A. Vatanenas pasižymėjo važiavimo „ant ribos“, o kartais ją ir peržengdavo. Ne visi incidentai jam baigėsi sėkmingai – avarija 1985-ųjų Argentinos ralyje su „Peugeot 205 T16“ suomiui vos nekainavo gyvybės.

Juha Kankkunenas

Šis suomis yra vienintelis pasaulyje, sugebėjęs iškovoti WRC titulus su trimis skirtingomis komandomis: „Peugeot“, „Lancia“ ir „Toyota“. Viso jis geriausiu ralio vairuotoju pasaulyje buvo pripažintas keturis kartus.

Pirmą kartą jis triumdavo 1986-aisiais su „Peugeot“, paskutiniaisiais „Group B“ metais. Tačiau persėdęs į lėtesnius „Group A“ automobilius, Juha nesutriko – 1987-aisiais ir 1991-aisiais jis buvo greičiausias su „Lancia“, o 1993-aisiais – su „Toyota“. Karjerą suomis baigė 2002-aisiais, turėdamas 23 WRC pergales savo sąskaitoje.

Tommi Makinenas

Neįspūdingai pradėjęs savo karjerą, 1987-1995 metais iškovodamas tik vieną pergalę WRC etape, nuo 1996 iki 1999 šis suomis atskleidė visą potencialą. Tapęs „Mitsubishi“ vairuotoju, jau pirmaisiais sėdėjimo prie šio automobilio vairo metais (1996 m.),  jis tapo WRC čempionu, nugalėjęs penkiuose iš devynių WRC etapų. Kiti trys metai – dar trys čempiono titulai.

Timo Makinenas

Šie lenktynininkai neretai painiojami, tačiau Timo lenktyniavo kitoje eroje. Žvaigžde jis tapo pakviestas į MINI komandą, kai šios vadovas Stuartas Turneris nusprendė pakviesti į komandą keletą suomių.

Per karjerą jis keturis kartus nugalėjo WRC etapuose, tačiau čempionu netapo nei karto. Labiausiai jis išgarsėjo, kai 1967-ųjų Suomijos 1000 ežerų ralyje jo MINI kapotas atsivėrė, o jis važiavo iškišęs galvą pro šoninį langą. 

Jari-Matti Latvala

Praėjus keturiems dešimtmečiams po S. Turnerio sprendimo kviesti į savo komandą suomius, ta pačia taktika pasinaudojo „Ford“. Šio tūkstantmečio pradžioje prie „Ford“ vairo sėdėjo Marcusas Gronholmas, Mikko Hirvonenas, Toni Gardemeisteris bei Jari-Matti Latvala. Kuris jų greičiausias? Abejonių nekyla – J.M. Latvala.

2002-aisiais pradėjęs profesionalo karjerą WRC būdamas vos 17-os metų, jis visateisiu „Ford“ vairuotoju tapo 2007-aisiais. 2013-aisiais jis persikėlė į „Volkswagen“, kur varžosi su geriausiu šių laikų WRC lenktynininku Sebastienu Ogier – šiam duetui dabartiniame WRC neprilygsta niekas.