Vakar lankiausi „NP Team“ „drifto“ komandos būstinėje. Vyrus radau dirbančius, ruošiančius savo automobilius ateinančioms varžyboms. Šiuo metu komanda naudoja trečios serijos BMW (E46) su 600 arklio galių išvystančiu varikliu ir beveik 400 arklio galių turintį, 900 kg sveriantį BMW Z3.

Komanda susikūrė turėdama vieną BMW „trečiuką“ (E30), dar vadinamą „chuliganke“, o šiuo metu ir varžybos Lietuvoje jau ne riba. 

„Mūsų automobiliai ir vairuotojai jau pakankamai pasiruošę užsienio varžyboms“, – teigė vienas komandos įkūrėjų Linas Ramoška. Nors treniruotėms ne visada atsiranda pinigų ir praktika varžybų trasose vyksta tik diena iki pačių varžybų, tačiau vairuotojų drąsa ir sugebėjimai veda visai neblogų pasiekimų link.

Komanda džiaugiasi, kad jau turi keletą rėmėjų, kurie bent minimaliai palengvina gyvenimą, tačiau pagrindinės lėšos sportui keliauja iš pačių komandos narių piniginių. Darbo automobilio paruošimui taip pat netrūksta, tad vyrai po kasdieninių darbų kasdien keliauja į garažą ir dirba iki išnaktų. Dėl to komandai rūpesčių nekyla – vaikinams patinka visą laisvą laiką skirti automobilių arba savo įgūdžių tobulinimui. 

„Mes proto neknisam. Dirbam rimtai ir atsakingai“, – atšovė Linas. 

„Juk mūsų komandos pavadinimas tai ir reiškia – neknisk proto. Mes dažnai vartodavome šį pasakymą, tad taip ir susikūrė „NP team“, – pridūrė komandos atstovas. 

Paklausęs komandos ar jie patys modifikuoja savo automobilius, atsakymą gavau vienareikšmišką: „Taip“. 

„Tik į variklių vidurius nagų nekišame. Neapsimoka. Yra daug talentingesnių šios sferos žinovų, tad jiems variklius ir patikime“, – teigė BMW Z3 vairuotojas Povilas Lencevičius, stovėdamas prie metalo staklių, kur buvo gaminama nauja važiuoklės detalė. Jis „Autoplius Lietuvos drifto čempionate“ po dviejų etapų užima ketvirtą vietą. Kiti „NP Team“ komandos atstovai – Tadas Adomaitis ir Džiugas Matusevičius užima atitinkamai 10 ir 16 vietas.

„Mes taip pat kuriame įvairias važiuoklės detales ir jas išbandome trasoje, po to, jei nesame visiškai patenkinti, modifikuojame ar kuriame iš naujo tol, kol pasiekiame norimą rezultatą. Tad naudodami savo automobiliuose ar pardavinėdami savo dalis kitiems, esame įsitikinę savo gaminio kokybe“, – pasakojo Linas.

„Prie „NP Team“ norėtų prisijungti tikrai nemažai žmonių, tačiau pamatę kiek vargo, pinigų ir laiko įdedame į tai, ką darome, visiems noras dingsta“, – linksmai pasakoja komandos atstovai. 

„O kadangi mūsų kolektyvas susikūrė iš draugų kompanijos,  tad žmogus, norintis prie mūsų prisijungti, pirmiausia turėtų tapti mūsų draugu, o tik po to galėtume mąstyti apie jo priėmimą į komandą“, – neslėpė „NP Team“ nariai.

Paklausti, į kokio tipo turnyrus jie taikosi, net nemąstydami vaikinai atsakė konkrečiai: „Tikrai ne į tuos „šou“, kuriuose visi susirenka parodyti, kaip moka „saulutes paišyti“ ir padangas be reikalo deginti. Mums tai atrodo nereikalingas laiko ir pinigų švaistymas bei dėmesio trūkumas. Mes į šį sportą žiūrime rimtai ir stengiamės dalyvauti kuo rimtesniuose renginiuose.“ 

„NP Team“ pasakojo, jog dar neturėjo nei vieno nelaimingo atsitikimo ir vadina tai didžiule sėkme.  „Šis sportas reikalauja daug drąsos, atsidavimo ir sugebėjimų. Juk į staigų posūkį įvažiavus 160 km/val. daug kas gali atsitikti“, – pasakojo Povilas.

Ateities planai? „Žiūrėkit mūsų varžybas ir viską sužinosit“, – pokalbį baigė draugų kompanija, evoliucionavusi į automobilių sporto komandą. Artimiausios varžybos, kuriose pasirodys „NP Team“ – birželio 21 dieną vyksiantis trečias „Autoplius Lietuvos drifto čempionato“ etapas Vilniuje, BRC aikštelėje.

Straipsnio autorius: Aivaras Tadas Overlingas/GAZAS.LT