„Nissan“ Lietuvoje pagerino dar vieną Guinnesso rekordą - ant vieno automobilio užklijuota daugiausiai lipdukų. Rekordui įgyventinti pasirinktas naujasis „X-Trail“.

Įmonė tęsia tradiciją kasmet pagerinti po vieną Guinnesso rekordą. 2013 m. gruodžio mėn. „Nissan“ suteikė 12 „Note“ automobilių tam, kad būtų pasiektas „Guinness“ pasaulio rekordas – daugiausiai vieno žmogaus patemptų automobilių.

Naująjį rekordinį projektą įgyvendinti apsiėmė grupelė jaunų entuziastų. Vedami Vyčio Šliažo, ant naujojo „X-Trail“ užklijavo net 14 637 skirtingo dizaino lipdukų su įvairiomis frazėmis ir ženklais. 

Rekordo siekta ištisą savaitgalį viename iš Vilniaus prekybos centrų. Kasdien, po 12 valandų, 10 žmonių komanda ant „X-trail“ klijavo lipdukus, o visą klijavimo ir lipdukų skaičiavimo procesą fiksavo vaizdo kamera. Vėliau įrašai buvo perduoti rekordus registruojančiai agentūrai „Guinness“. Praėjus mėnesiui rekordą agentūra patvirtino fraze „You are officially amazing“, ką išvertus iš anglų kalbos reiškia – „Esate oficialiai nuostabūs“. 

„Atlikome išties didelį darbą. Džiugu, kad „Guinness World Records“ agentrūra patvirtinimo rekordą, – džiaugėsi Vytis Šliažas, šio rekordo iniciatorius. – Vienų iš mano kuruojamų mokymų metu, kurie padeda jauniems žmonėms tobulinti vadybos įgūdžius, gimė šio rekordo idėja. Projektas apėmė ne tik patį rekordą –  kartu su komanda mokėmės ugdyti ir tobulinti savo asmeninius vadybos įgūdžius – ieškojome renginio vietos, automobilio, užmezgėme kontaktą su „Guinness World Record“ agentūra ir, be abejo, siekėme pačio rekordo. Esame labai patenkinti, kad „Nissan“ sutiko dalyvauti projekte ir prisidėjo prie šios idėjos įgyvendinimo”.

„Guinness World Records“ pasaulį skatina, įtraukia ir linksmina nuo 1955 metų. Ši organizacija paprastus žmones įkvepia neįprastiems poelgiams. 

„Mūsų verslo vizija yra tapti išskirtine pasaulio rekordų siekimo organizacija, – sako Alistairas Richardsas, „Guinness World Records“ vykdantysis direktorius. – Mūsų misija yra atrasti, išmatuoti ir patvirtinti pasaulio geriausiuosius ir tokiu būdu skatinti įprastus žmones neįprastiems poelgiams“.