Kai kurie superautomobiliai paprasčiausiai neįsivaizduojami su turbokompresoriais. Didelių atmosferinių motorų melodija, reakcija į akceleratoriaus paspaudimą, atrodo, yra nepakeičiama, tačiau „Ferrari“ supranta, kad ši priverstinio oro pripūtimo technologija yra pats geriausias kelias į ateitį.

„Turbokompresoriai ir moderni tiesioginio kuro įpurškimo technologija yra teisingas kelias į ateitį. Tokių pat dinaminių savybių ir patrauklių degalų sąnaudų neišgausite iš jokio atmosferinio variklio“, – įsitikinęs „Ferrari“ vadovas Amadeo Felisa.

Kompanijos vadovas „Top Gear“ portalui taip pat patvirtino, kad kitos kartos „Ferrari California“ turės variklius su turbokompresoriais.

„Šiandieniniai „California“ pasižymi puikiomis dinaminėmis savybėmis, tačiau siekdami neatsilikti nuo evoliucionuojančios pramonės turime naudoti priverstinio oro pripūtimo technologiją“, – teigė jis.

Visgi, bene didžiausia neigiama turbokompresorių įtaka superautomobiliams yra garsas. Laisvą išmetamųjų dujų pašalinimą stabdo turbokompresoriaus sparnuotė, tačiau italo manymu, jie ras būdą, kaip išspręsti garso problemą. „Kantrybės. Viską pamatysite su laiku“, – teigė jis.

Tuo tarpu hibridinės technologijos gamykliniuose „Ferrari“ nenumatomos. Amadeo Felisa atskleidė, kad „LaFerrari“ super-hibridas buvo eksperimentas ir analogiškos sistemos įprastuose modeliuose būtų pernelyg brangios. Kompanijos vadovo nuomone, visi modeliai su V12 motorais negaus nei hibridinių, nei priverstinio oro pripūtimo technologijų.