Pavadinimą papildžiusios TA raidės išsišifruoja į frazę „Time Attack“. Tikriausiai aiškinti, ką tai reiškia, nebūtina. Kiekvienas bent kiek automobiliais besidomintis žmogus šią frazę yra girdėjęs. Tai – versija, geriau pritaikyta užfiksuoti geresniam trasos įveikimo laikui.

Pranešama, kad tokių modelių bus pagaminta tik 33. Mažoka, ypač žinant, kad naujausios kartos „Corvette ZR1“ yra gaminami nuo 2009-ųjų – šie modeliai tikrai neskirti tik kelioms dešimtims išrinktųjų.

Amerikiečiai tvirtina, kad „Time Attack“ versija turi tą patį 8,4 litro V10 variklį su 640 AG bei 832 Nm, tuo tarpu amortizatoriai pakeisti standesniais, sumažintas automobilio svoris, o X formos stabilizatorius po variklio dangčiu pagamintas iš anglies pluošto. SRT pakeitė ir automobilio stabdžius, ratlankius bei padangas.

„Viper TA“ kainuos 120,5 tūkst. JAV dolerių (320 tūkst. Lt) – gerokai brangiau (18 tūkst JAV dolerių) už bazinius „Viper“, tačiau 5 tūkst. JAV dolerių pigiau už „Viper GTS“. Tai – retas atvejis pramonėje, kai greitesnis automobilis, nors ir turi prastesnę įrangą, yra pigesnis. TA yra vos 11 kg lengvesni už GTS modelius, tačiau įdomu tai, kad siekdami sutaupyti kuo daugiau svorio amerikiečiai kelis šimtus gramų sveriančius ženkliukus iškeitė į kelis gramus sveriančius lipdukus. Pigu, ar ne?

Šviežiai iškeptas „SRT Viper TA“ pateko į „Motor Trend“ kompanijos rankas (apie konfliktą po pirmojo „SRT Viper GTS“ bandymo galite skaityti čia). Ar su šiuo automobiliu SRT divizijai pavyko nukauti „Corvette ZR1“, galite pamatyti pateiktame vaizdo siužete. Jeigu manote, kad „Laguna Seca“ trasoje abu šiuos amerikietiškus automobilius aplenktų koks „Nissan GT-R“ ar „Porsche GT3“, siūlome susipažinti su trasos įveikimo laikų lentele (nekreipkite dėmesio į pirmąją vietą – per vieną sekundę šio žiedo apsukti tikrai neįmanoma).