Antrus metus iš eilės „Autoplius Fast Lap“ lenktynės kraustėsi į atnaujintą „Audruring“ trasą Estijoje, greta Parnu miesto. Šįkart pasirinkta neįprasta data – birželio 23-ia, Joninės, – atnešė daug netikėtumų ir permainingą orą.

„Time attack“ – per mažai klasių

Dalyviai pradėjo nuo „Time attack“ važiavimų – seniausios „Autoplius Fast Lap“ rungties. Čia išryškėjo vienas netikėtumas – kelis metus „Autoplius Fast Lap“ čempionu tapęs Jonas Poškus į Estiją grįžo stipriai atnaujintu „Mitsubishi Lancer Evo VIII“. Dar lengvesniu ir dar galingesniu nei anksčiau „Evo“ J.Poškus Parnu trasos ratą įveikė per 1 min. 19,811 sek. Artimiausio konkurento, Ugniaus Žiedavičiaus („Mitsubishi Lancer Evo V“), laikas – 1 min. 24,707 sek.

Penkios sekundės! Pirmą nuo antros vietos skiria toks pat, kiek ir antrą vietą – nuo aštuonioliktos. J.Poškus savo pavyzdžiu įrodo, kad renginio organizatoriams vertėtų pamąstyti apie naują klasę. Pavyzdžiui, „700+ HP“. 

Kartu su lyderiais trasa dalinosi ir silpnesnius bei tik dviem ratais varomus automobilius vairuojantys lenktynininkai. „PRO 2500+“ klasėje trečią vietą užėmė Mindaugas Rickevičius su BMW 3 „chuliganke“, ketvirtas liko Gytis Vaitulionis su „Subaru Impreza WRX STI“, o penktas – Andrius Firantas su „Honda S2000“. 

„Race“ atkaklumas

Tokių atkaklių „Race“ varžybų „Autoplius Fast Lap“ istorijoje dar nebuvo. Turbūt. Tai – lenktynės ne dėl greičiausio rato, o dėl pozicijų. Azartiškesnės ir patrauklesnės žiūrovams ir mažiau nuspėjamos už „Time Attack“. 

Čia dalyviai startavo dvejose grupėse – vienoje, „civicų“ grupėje, varžėsi 10 „Honda Civic“ modelių, tarp kurių įsiterpė vienas kitas BMW ar „Renault“. Kitoje grupėje – visi galingiausieji. Čia su 200 AG nieko nenustebinsi, vargu ar kam padarytų įspūdį ir 300 AG.

Abi grupės, kuriose – po keliolika dalyvių – važiuoja du kartus. Vieną kartą jų startinės pozicijos išrikiuojamos pagal kvalifikacijos laikus, o antrą kartą – pagal pirmųjų lenktynių finišo pozicijas. Tik pirmas dešimtukas sukeičiamas vietomis, tad, pavyzdžiui, Mantas Neverdauskas pirmame „civicų“ klasės „Race“ važiavime užėmė pirmą vietą, o antrame startavo iš dešimtos. Ką tai duoda? Daug lenkimų ir vaizdų žiūrovams.

Antrasis „civicų“ „Race“ važiavimas pasižymėjo dviejų šiauliečių kova – Manto Neverdausko ir Deivido Sakalausko. Lenktynių lyderis keitėsi kone kiekviename rate, tačiau D.Sakalauskas šįkart pasižymėjo stipresniais nervais ir aplenkė M.Neverdauską likus vos dviems posūkiams iki finišo.

Galingesnėje „Race“ klasėje – dar atkaklesnė kova. G.Vaitulionis dėl pirmos vietos kovojo su U.Žiedavičiumi, o dėl trečios – N.Urbonavičius su M.Rickevičiumi. Kol du pešasi, į kovą įsivelia ir trečias – T.Tunyla. Jis, atsilikęs po starto, kiekviename vėlesniame rate keliais metrais priartėdavo prie peštynių dėl trečios vietos, tačiau iki podiumo nenusikapstė – liko ketvirtas, penktoje vietoje palikęs N.Urbonavičių.

Susikaupimo patikrinimas „Super Lap“ 

Vienintelis šansas parodyti gerą rato įveikimo laiką. Geriausius laikus „Time Attack“ parodžiusiems sportininkams – nervinis išbandymas pačioje lenktynių pabaigoje. Dalyviams „Super Lap“ – tarsi saldainis, patikrinantis jų sugebėjimą susikoncentruoti ir išspausti viską, kas yra įmanoma, vieninteliame rate. 

„Pro“ klasėje čia vėl lygių neturėjo J.Poškus, vienintelį ratą įveikęs per 1 min. 20,942 sek. Antras – „Panevėžio gangu“ (kartu su N.Urbonavičiumi bei U.Žiedavičiumi) pramintos kompanijos atstovas G.Vaitulionis, nuo J.Poškaus atsilikęs tris sekundes. Trečias – „Super Lap“ važiavime geriausią savo rezultatą sugebėjęs parodyti T.Tunyla.