„Startas, spaudi kiek gali, kiek eina, net ratų neprasukinėji ir visvien – nupučia kaip vėjas. Lygtais į „drifto“ varžybas užsirašėm dalyvaut, o pralošiam drage iki jų“, - po „Autoplius“ Lietuvos „drifto“ čempionato „UpHill Pro“ etapo kalbėjo „Republic-NP Team“ pilotas Povilas Lencevičius. Identišką faktą patvirtino ir kiti pakalbinti „Pro“ pilotai – pavyti Andrių net nuo starto linijos pasidarė arba sunku, arba neįmanoma.

Itin konkurencingą automobilį pasiruošęs daugkartinis Lietuvos „drifto“ karalius ramus – taisykles jo automobilis atitinka, padangų apribojimo taip pat yra paisoma, tad negebėjimas prisivyti yra daugiau konkurentų problema, nei jo pačio. Tiesa, magiškų burtų BMW vis dar negamina ir vairuoti jį tenka, tad antrąjame čempionato etape Andrius liko trečias – daugiau ar mažiau dėl savo paties agresyvaus važiavimo išprovokuotos klaidos.

„Mes suprantame, jog techniniai reikalavimai yra laisvi, tačiau toks techninis atotrūkis gerokai smugdo pačių varžybų įdomumą. Kai negali net starte pasivyti varžovo, nėra smagu dalyvauti ir tai po truputį veda Latvijos „PRO“ lygos keliu“, – toliau pasakoja Povilas. 

Šiuo metu Andriaus Vasiliausko bolidas išvysto apie 930 arklio galių ir 1100 niutonmetrų sukimo momentą. Arčiausiai šių skaičių esančių lenktynininkų automobiliai, kaip Andriaus Čibirkos ar „UpHill Pro“ etapo nugalėtojo Manto Kulvinsko, vis tik nusileidžia savo jėgainėmis bent per 200 arklio galių. 

„Istorija juk paprasta: kol Timas ir Darius (Drifter.LT) nesportavo, o Čibirka dalyvavo su savo 300 arklio galių nepasiekiančiu bolidu, Andrius virto čempionu. Timui grįžus, Vasiliauskas jau pradėjo „bombintis“ variklį ir tai sunkiai pasivaržydavo su lygiaverčiu automobiliu – visi atsimename incidentą „UpHill“ trasoje, kai Timas tiesiogiai pademonstravo savo greičio pranašumą įvažiuodamas į Andriaus BMW. Tada Čibirka „atsisuko arklių“, Mantas Kulvinskas „atsisuko arklių“ ir Kęstutis Kelpša taip pat „pasileido“ atitinkamą automobilį ir „bičiulis“ podiumą pradėjo matyti kaip savo ausis, tad natūralu, kad „eurai išėjo į trasą“ ir dabar visiems teks mąstyti, kaip pasistumti su savo technika, tam kad vėl lygiavertiškai varžytis“, – pasakoja neįvardintu panoręs išlikti šonaslydžio senbuvis.

Šis pilotų galvos skausmas kiek aprims jau po savaitės Klaipėdoje įvyksiančiame „Klaipėda Drift City“ renginyje. Miesto gatvių viadukais išdėstyta trasa nesuteiks tiek vietos įsibėgėjimui, kiek suteikė „UpHill Pro“, tad kuklesnį arklio jėgų bagažą valdantys pilotai kiek ramiau kvėpuoja ir tikisi, jog bent čia pavyks „pagauti“ Andrių Vasiliauską ir jo žvėrišką BMW.