Viktoras DaukšasViktoras Daukšas, Autoplius.lt vystymo vadovas

Sveiki,

įsibėgėjusią vasarą lengvųjų automobilių rinka tradiciškai pasitinka perjungusi kiek žemesnę pavarą. Tai natūralu. Ypač po sėkmingo 2011 metų antrojo ketvirčio, kuris pažymėtas rekordais, kylančiomis automobilių kainomis ir padidėjusiu sandorių skaičiumi.

Žvelgiant į šių metų balandžio-birželio mėnesių rezultatus, galima jau drąsiai teigti, kad lengvųjų automobilių rinka bunda, nepaisydama nei sezoniškumo, nei ore dar tvyrančių ekonominio nuosmukio pasėkmių.

Apie visa tai sužinosite perskaitę ketvirtąjį „Barometro“ leidinį, kurį parengėme kruopščiai atrinkę ir susisteminę įdomiausius bei aktualiausius VĮ „Regitra“, Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacijos „Transeksta“ ir Autoplius.lt duomenis, apibendrinę dabartinę situaciją, pateikę savo įžvalgas ir prognozes.

Tranzitinių automobilių skaičius antrąjį ketvirtį pasiekė naują rekordą – apie 42,7 tūkst. ir net 85,5 proc. viršijo 2008 metų antrojo ketvirčio rezultatus.

Apžvelgiame 2011 metų antrąjį ketvirtį, kuris parduodamų automobilių rinkoje buvo ypač dinamiškas. Už tai vertėtų padėkoti verslininkams iš Rytų šalių – Rusijos, Baltarusijos, Kazachstano. Dėl jų aktyvumo tranzitinių automobilių skaičius minėtu laikotarpiu pasiekė naują rekordą – apie 42,7 tūkst. ir net 85,5 proc. viršijo 2008 metų antrojo ketvirčio rezultatus, kurie iki šio buvo nepasiekiami. Verta atkreipti dėmesį, kad vidutinė naudoto automobilio kaina antrajį ketvirtį, lyginant su 2010 metų ketvirtuoju ketvirčiu, padidėjo beveik 9 proc.

Žinoma, liepos 1 d. įsigaliojusi Rusijos, Baltarusijos, Kazachstano bendra muitų sąjunga Lietuvos automobilių rinkoje įneš pasikeitimų. Pagrindinis jų – stipriai sumažės tranzitinių automobilių skaičius.

Tiesa, jau liepos pirmosiomis dienomis portale parduotų automobilių vidutinė kaina, lyginant su antruoju šių metų ketvirčiu, smuktelėjo nuo 2 iki 8 proc. Tai reiškia, kad įsigyti automobilį lietuviams yra palankesnės galimybės nei pastaruosius du ketvirčius.

Vertėtų pasidžiaugti, kad bendras sandorių skaičius praėjusį ketvirtį ūgtelėjo beveik ketvirtadaliu (iki 108,1 tūkstančio), o didžiausią įtaką tam turėjo net 55 proc. padidėjęs naujai į šalį įvežamų automobilių kiekis.

Tai – tik nedidelė dalis II ketvirčio duomenų ir apibendrinimų, kuriuos visus rasite „Barometre“. Šį kartą leidinys dar labiau struktūruotas, apžvelgiantis tiek naudotų, tiek naujų automobilių pardavimus, Lietuvos automobilių parką ir tranzitinius automobilius.

Turiningo važiavimo „Barometro“ kelyje, o jeigu prireiks daugiau nuorodų – teiraukitės!



1 Automobilių rinka toliau bunda
Naujų ir naudotų automobilių rinkos dydis šalyje

Naujų ir naudotų automobilių rinkos dydis šalyje

Šaltinis: Autoplius.lt ir VĮ „Regitra“

Šių metų antrąjį ketvirtį padaugėjo naujai į šalį įvežtų, parduotų į kitas valstybes, perparduotų šalyje registruotų automobilių ir naujų automobilių sandorių. Viso Lietuvoje įvyko 108 tūkstančiai automobilių pirkimo ir pardavimo sandorių – tai beveik ketvirtadaliu (23,8 procento) daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2010 metais.

Tokiam augimui daugiausiai įtakos turėjo naujai į šalį įvežtų automobilių sandoriai, kurių kiekis ūgtelėjo net 55 procentais. Susumavus naudotų ir naujų automobilių pirkimą šių metų antrąjį ketvirtį, iki „prieškrizinių“ 2008 metų rodiklių trūko vos 3,3 procento. Nors naudotų automobilių pardavimai antrąjį ketvirtį šalyje jau pralenkė 2008 m. analogiško laikotarpio rodiklius, naujų automobilių rinka nuo to laikotarpio vis dar atsilieka 50,6 proc.

Rinkos augimui daugiausia įtakos padarė naujai įvežtų automobilių sandoriai, kurių lyginant su 2010 m. tuo pačiu laikotarpiu, padaugėjo net 14 tūkstančių.

Visų sandorių skaičius Lietuvoje kitimas

Visų sandorių skaičius Lietuvoje kitimas

Šaltinis: Autoplius.lt ir VĮ „Regitra“

Naudotų automobilių sandorių įvyko už 1,19 mlrd. Lt, o naujų – už beveik 0,24 mlrd. Lt

Iš sandorių grafiko matyti, jog automobilių rinka, kaip ir antrąjį praėjusių metų ketvirtį, toliau „bunda“ po du metus trukusio sąstingio. Bendras sandorių skaičius dar nepasiekė 2008 metų rodiklių, tačiau visiškai prie jų priartėjo.



Vidutinės naudotų ir naujų automobilių kainos

Vidutinės naudotų ir naujų automobilių kainos

Šaltinis: Autoplius.lt ir VĮ „Regitra“

Antrąjį ketvirtį Autoplius.lt portale pardavinėta automobilių už 2,08 milijardo litų. Autoplius.lt vertinimu, vidutinės naudotų ir naujų automobilių kainos balandžio-birželio mėnesiais buvo atitinkamai 11,4 tūkstančio ir 66,4 tūkstančio litų.

Naudotų automobilių kainų pokyčiams didelę įtaką padarė Lietuvos automobilių rinką užplūdę baltarusiai ir pirkėjai iš kitų Muitų sąjungos valstybių (Rusijos ir Kazachstano) – jie skubėjo įsigyti naujesnius nei 10 metų automobilius iki liepos 1-osios, kai įsigaliojo naujoji muitų tvarka ir mokesčiai šioms šalims. Dėl užsieniečių anšlago naudotų automobilių kainos antrajį ketvirtį lyginant su paskutiniu praėjusių metų ketvirčiu padidėjo beveik dešimtadaliu.

Naudotam automobiliui įsigyti reikia skirtin septynis vidutinius atlyginimus.

Automobilių rinkos apyvarta siekė 1,44 mlrd. litų

Išnagrinėjus per dvi pirmąsias liepos savaites atliktus pradinius įvykusių sandorių skaičiavimus Autoplius.lt portale, pastebime, kad parduotų automobilių kainos, palyginus su 2010 m. II ketvirčio vidutinėminis automobilių kainomis pagal metų grupes, sumažėjo nuo 2 iki 8 proc. Daugiausiai atpigo 5 – 10 metų automobiliai. Taigi akivaizdu, kad dabar įsigyti automobilį yra palankesnė situacija negu praėjusį ketvirtį.

Naujų automobilių vidutinė kaina lyginant su pirmuoju ketvirčiu sumažėjo keliais procentais. Šį sumažėjimą lėmė tai, kad buvo parduota šiek tiek daugiau pigesnių ar paprasčiau sukomplektuotų automobilių.

Naujų ir naudotų automobilių sandorių vertė Lietuvoje 2011 antrąjį metų ketvirtį buvo 1,44 milijardo litų. Balandžio-birželio mėnesių apyvarta buvo 0,26 mlrd. litų didesnė nei sausio-kovo dėl kelių priežasčių: parduota daugiau automobilių, o taip pat padidėjo ir vidutinė naudoto automobilio kaina.

Statistikos departamento pirmojo ketvirčio duomenimis, vidutinis darbo užmokestis Lietuvoje buvo 1613 litų „į rankas“. Tad nesunku paskaičiuoti, jog naudotam automobiliui įsigyti reikia skirti net septynis vidutinius atlyginimus.

Parduotų automobilių kiekio palyginimas su apyvarta

Parduotų automobilių kiekio palyginimas su apyvarta

Šaltinis: Autoplius.lt ir VĮ „Regitra“

Beveik pusę (45,4 proc.) rinkos apyvartos litais sudaro automobiliai iki penkerių metų senumo

2011 metų antrąjį ketvirtį Lietuvoje daugiausia (33,6 proc.) parduota 11-15 metų amžiaus automobilių. Sandoriuose užfiksuota tik 14,3 proc. (I ketvirtį – 12,9 proc.) jaunesnių nei penkerių metų automobilių, tačiau jie sudaro beveik pusę (45,4 proc.) visos rinkos apyvartos.

2011 metų balandžio-birželio mėnesiais įvyko beveik 3 procentais daugiau naujesnių nei 10 metų ir 3 procentais mažiau senesnių nei 16 metų automobilių sandorių. Tai – požymiai, kad Lietuvos automobilių parkas po truputį jaunėja.


2 Automobilių parkas jaunėja
Lietuvos automobilių parkas

Lietuvos automobilių parkas

Šaltinis: Autoplius.lt ir “Transeksta”

Antrąjį ketvirtį vidutinis automobilio amžius sumažėjo iki 14,4 metų.

Lietuvos automobilių parką šių metų birželį sudarė 1,18 mln. registruotų lengvųjų automobilių. Jų skaičius šalyje, lyginant su 2011 metų pirmuoju ketvirčiu, nepakito, tačiau vidutinis automobilio amžius sumažėjo iki 14,4 metų (buvo 14,6 metų). Tačiau nuo Europos Sąjungos šalių vidurkio vis dar atsiliekame daugiau nei 6 metais.

Vidutinis amžius kito todėl, kad 1,5 proc. sumažėjo senesnių nei 16 metų ir 0,6 proc. padaugėjo automobilių iki 10 metų amžiaus kiekis. Tad galima teigti, kad Lietuvos automobilių parkas po truputį jaunėja.

Asociacijos "Transeksta" duomenimis, Lietuvos keliais daugiausia važinėja automobiliai, kurių amžius yra nuo 11 iki 20 metų (61,3 proc.). Tik vienas iš dešimties automobilių šalyje yra naujesnis nei 5 metų.


3 Didesnis sandorių skaičius

Naudoti automobiliai sudaro didžiąją dalį rinkos – 96,6 procento. Lyginant antrąjį ketvirtį su tuo pačiu laikotarpiu pernai, naudotų automobilių sandorių įvyko 22 proc. daugiau – taip pat pasiektas ir netgi viršytas 2008 metų lygis. Naudotų automobilių sandorių kiekis, remiantis pastarųjų ketverių metų tendencijomis, turėtų didėti ir kitus du ketvirčius.

Lietuvoje registruotų automobilių sandoriai

Lietuvoje registruotų automobilių sandoriai

Šaltinis: Autoplius.lt ir VĮ „Regitra“

Daugiau nei pusė (56,7 tūkst.) iš visų 108 tūkst. antrąjį metų ketvirtį įvykusių sandorių susiję su perparduotais Lietuvoje registruotais automobiliaiais.

Daugiau nei pusė (56,7 tūkst.) iš visų 108 tūkst. antrąjį metų ketvirtį įvykusių sandorių susiję su Lietuvoje registruotais automobiliais. Tai yra tokie sandoriai, kai vienas mūsų šalies pilietis parduoda automobilį kitam Lietuvos gyventojui. Šių sandorių kiekis yra pastovus, stabilus ir turintis tendenciją augti – lyginant su praėjusių metų antruoju ketvirčiu, 2011 metais tokio tipo sandorių skaičius padidėjo 7,3 proc.

Lietuvoje registruotų automobilių sandorių ir toliau daugės, nes žmonės vis daugiau dėmesio skiria savo transporto priemonėms ir keičia senus automobilius į naujesnius.

„Top 10“ perkamiausių naudotų automobilių

„Top 10“ perkamiausių naudotų automobilių

Šaltinis: Autoplius.lt ir VĮ „Regitra“

Naudotų automobilių pirkėjų skonis Lietuvoje jau daug metų nesikeičia – ne vienerius metus šalyje daugiausia parduodama naudotų vokiškos markės automobilių. 2011 metų antrasis ketvirtis – ne išimtis. Net 8 iš pirmų 10 vietų pagal pardavimų kiekius užėmė „Volkswagen“, „Audi“ ir „Opel“ gamintojų automobiliai.

Šių metų balandžio-birželio mėnesiais daugiausia parduota „Volkswagen Passat“, kurių vidutinis amžius – 15,2 metų. Antroje vietoje perkamiausių automobilių rikiuotėje žengia „Volkswagen Golf“ (vid. amžius – 16 metų), trečioje – „Audi 80“ (vid. amžius – 20,9 metų).

Daugiausiai naujai į šalį įvežamų automobilių nuolatinei registracijai atvyksta iš Vokietijos, nes tai labai didelį automobilių parką turinti ir geografiškai patogioje vietoje esanti šalis.

Šalys, iš kurių dažniausiai įvežami automobiliai

Šalys, iš kurių dažniausiai įvežami automobiliai

Šaltinis: Autoplius.lt ir VĮ „Regitra“

Naujai į šalį įvežami automobiliai yra beveik ketveriais metais jaunesni nei eksploatuojami Lietuvoje

Naujai į šalį įvežti automobiliai yra beveik ketveriais metais jaunesni nei eksploatuojami Lietuvoje. Vidutinis pirmą kartą šalyje įregistruoto naudoto lengvojo automobilio amžius – 10,7 metų. Antrąjį šių metų ketvirtį tokių užregistruota 39,5 tūkst. – perpus (55,1 procento) daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2010 metais, tačiau šis skaičius dar nepasiekė to paties laikotarpio 2008-aisiais rezultatų: vis dar atsiliekama 15 procentų.

Iš Vokietijos ir Olandijos atvykstančių automobilių vidutinis amžius yra atitinkamai 11,7 ir 11,5 metų, tuo tarpu iš Italijos ir Prancūzijos atvežami daugiau nei dviem metais naujesni automobiliai. Nors iš Vokietijos statistiškai atvyksta senesni automobiliai, jie dažniausiai yra labiau tinkamos Lietuvos klimatui komplektacijos ir labiau prižiūrėti nei iš Italijos, Prancūzijos ar Olandijos atvežamos transporto priemonės.

Pagrindiniai naujai į šalį įvežamų automobilių (nuolatinei registracijai) pirkėjai yra lietuviai, tad šių sandorių augimas rodo, kad rinka grįžta į įprastas vėžias, o gyventojai pradeda pirkti naujesnius automobilius. Trečiąjį ketvirtį lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augimas išliks, tačiau jis prognozuojamas nuosaikesnis dėl vasaros atostogų sezono ir mažesnio automobilių verslininkų aktyvumo šiltuoju metų laiku.


4 Naujų automobilių poreikis auga
Naujų automobilių pardavimai antraisiais metų ketvirčiais

Naujų automobilių pardavimai antraisiais metų ketvirčiais

Šaltinis: Autoplius.lt ir VĮ „Regitra“

Naujų automobilių per 2011 metų antrajį ketvirtį parduota beveik dvigubai daugiau (94,3 proc.) nei per tą patį laikotarpį 2010 metais. Nauji automobiliai sudaro tik labai mažą dalį visų sandorių Lietuvoje (3,4 proc.), tačiau lyginant apyvartas, naujiems automobiliams išleidžiama beveik penktadalis (17 proc.) visos automobilių rinkos pinigų.

Vidutinė parduoto naujo automobilio kaina antrąjį ketvirtį buvo 66,4 tūkst. litų. Nors jų pardavimai išaugo beveik dvigubai, jie vis dar perpus (50,6 proc.) atsilieka nuo 2008 metų balandžio-birželio mėnesių rezultatų. Vis tik vidutinį atlyginimą uždirbantiems lietuviams toks pirkinys yra sunkiai „įkandamas“ – naujo automobilio įsigijimui Lietuvoje lietuviui reikėtų skirti net 41, latviui 43, o estui tik 30 mėnesių atlyginimą. Net ir norint pirkti pigiausią šiuo metu rinkoje siūlomą naują automobilį („Dacia Logan“, kurio bazinės komplektacijos kaina – 26 599 Lt), prireiktų 16 mėnesių vidutinių lietuviškų atlyginimų.

Net ir norint pirkti
pigiausią šiuo metu rinkoje siūlomą naują automobilį prireiktų 16 mėnesinių vidutinių lietuviškų atlyginimų.

Pagrindiniai naujų automobilių pirkėjai yra juridiniai asmenys, tad pastaruosius dvejus metus dėl ekonominio sunkmečio ir automobilių finansavimo nebuvimo naujų automobilių pardavimai buvo praktiškai sustoję. Atsigaunant verslui ir atsirandant palankesnėms finansavimo sąlygoms, didėja ir naujų automobilių poreikis.

Nors naujų automobilių rinkoje pastebima didesnė paklausa, tačiau automobilių trūkumas salonuose vis dar jaučiamas. Naujų automobilių būtų galima parduoti daugiau, tačiau gamyklų pajėgumai vis dar per maži. Pagrindinė to priežastis – ekonominis sunkmetis, kurio metu naujų automobilių pardavimai ženkliai nukrito ir privertė karpyti automobilių gamintojų išlaidas. Taip pat nemažai įtakos padarė pavasario pradžioje Japoniją talžęs cunamis, nes ten gaminama daug automobilių sudedamųjų dalių.

Užsakius naują automobilį, tektų palaukti nuo 3 iki 9 mėnesių: pavyzdžiui, „Nissan Qashqai“ ir „Nissan Juke“ į pirkėjo rankas pakliūtų tik po 4 mėnesių, „Volkswagen Golf“ bei „Peugeot 3008“ laukti tektų iki trijų, o, pavyzdžiui, užsakytos komplektacijos „Škoda Octavia“ ar „Volkswagen Passat“ į Lietuvą atkeliautų vos po 9 mėnesių.

Trečiąjį ketvirtį naujų automobilių pardavimai toliau sugrįžinės į 2008 metų lygį, tačiau kilimas iki to meto lygio užtruks – 2008-ųjų rodikliai buvo labai „išpūsti“ dėl tuo laikotarpiu siūlytų patrauklių automobilių finansavimo sąlygų.

„Top 10“ perkamiausių naujų automobilių

„Top 10“ perkamiausių naujų automobilių

Šaltinis: Autoplius.lt ir VĮ „Regitra“

Pirmoje perkamiausių naujų automobilių sąrašo vietoje jau ilgą laiką įsitaisęs „Nissan Qashqai“ (kaina nuo 58 300 LT),. Lyderiavęs rinkoje 2010 metais, pirmosios pozicijos šis modelis neužleidžia ir šiemet. Į antrąją vietą pakilo „Nissan Juke“ (kaina nuo 52 990 LT) – šis automobilis kone iškart po jo pasirodymo Lietuvoje tapo vienu populiariausiu naujų modelių šalyje. Iš populiariausių sąrašo jau ilgą laiką nesitraukia ir „Volkswagen Golf“ (kaina nuo 48 671 LT), „Volkswagen Passat“ (kaina nuo 69 892 LT) bei „Škoda Octavia“ (kaina nuo 51 190 LT) modeliai.

Kadangi naųjų automobilių rinka Lietuvoje yra labai maža, geriausiai parduodamų modelių Top 10 gali kisti kiekvieną ketvirtį priklausomai nuo to, kurio prekės ženklo atstovai pasieks geresnių pardavimų rezultatų. Taip pat naujų automobilių pardavimams vis dar didelės įtakos turi ir automobilių reeksportas, t.y. naujų automobilių salonai parduoda automobilius į kitas šalis.


5 Tranzitinių automobilių rekordai

Tranzitinių (laikinai šalyje registruotų) automobilių sandorių skaičiaus tendencijas po Lietuvos įstojimo į Šengeno erdvę sudėtinga vertinti, nes, panaikinus sienas tarp Šengeno zonos valstybių narių, tranzitiniai automobiliai neberegistruojami pasieniuose.

Lyginant 2011 metų antrąjį ketvirtį su tuo pačiu laikotarpiu pernai, tranzitinių automobilių padaugėjo 144,5 proc. – iki 42,7 tūkst.. Šių metų antrojo ketvirčio rezultatai pralenkė 2008 metų lygį ir jį viršijo net 85,5 proc.

Išaugusį pirkėjų iš užsienio susidomėjimą rodo ir Autoplius.lt apsilankymų statistika – antrajį 2011 metų ketvirtį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2010-aisiais, apsilankymų skaičius iš užsienio valstybių toliau didėjo. Didžiausias lankytojų srautas buvo iš Baltarusijos, Rusijos, Latvijos, Estijos ir Jungtinės Karalystės. Lyginant šių ir praėjusių metų antruosius ketvirčius, Autoplius.lt portalo lankytojų iš Baltarusijos buvo 80 procentų, iš Rusijos – 73 proc., iš Kirgiztano – 153 proc., iš Kazachstano – net 330 proc. daugiau.

Šalys, į kurias dažniausiai išvežami automobiliai iš Lietuvos

Šalys, į kurias dažniausiai išvežami automobiliai iš Lietuvos

Šaltinis: Autoplius.lt ir VĮ „Regitra“

Iš šalies išvežamų automobilių sandorių skaičius 2011 metų antrąjį ketvirtį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 15,4 proc. – iki 8,2 tūkst. Lyginant su 2008 metais, tokių sandorių padaugėjo 40,6 proc.
62 procentai automobilių yra išvežami į Muitų sąjungos šalis: Rusiją, Baltarusiją, Kazachstaną.

Trečiąjį šių metų ketvirtį, atlikus pastarųjų penkerių metų rezultatų analizę, galima tikėtis dar geresnių rinkos rezultatų nei 2010 m. trečiąjį ketvirtį.

Lietuvoje registruotų automobilių sandorių turėtų nuosekliai daugėti – Lietuvos piliečiai pardavinės automobilius vieni kitiems, t. y. aktyvės vidinė šalies rinka. Naudotų į Lietuvą įvežamų automobilių kiekis 2009 ir 2010 metais buvo gana mažas, tad atsigaunant šalies ekonomikai galime tikėtis ir didesnio naujai įvežtų automobilių sandorių skaičiaus.

Naudotų į Lietuvą įvežamų automobilių >kiekis 2009 ir 2010 metais buvo gana mažas,> tad atsigaunant šalies ekonomikai galime tikėtis ir didesnio naujai įvežtų automobilių sandorių skaičiaus.

Naujų automobilių pardavimai turėtų toliau didėti, tačiau grįžimas į 2008 m. lygį užtruks . Pardavimų augimą lėtins mažiau palankios automobilių finansavimo sąlygos ir ilgi užsakytų automobilių pristatymo terminai.

Tranzitinių automobilių kiekis trečiąjį ketvirtį gerokai kris, nes nuo liepos 1 dienos „užsidarė“ Rytų šalių sienos, buvusios pagrindiniu pardavimų augimą skatinusiu veiksniu. Įvesti daug didesni muitų mokesčiai, dėl kurių Muitų sąjungos valstybėms nebeapsimoka įvežti senesnių automobilių. Liepos pradžioje Autoplius.lt lankomumo statistika rodo, kad vizitų iš Baltusijos sumažėjo 82 procentais, lyginant su kovo mėnesiu, kai užfiksuotas didžiausias apsilankymų skaičius.

Tikėtina, kad tranzitinių automobilių sąstingis truks ne mažiau nei pusmetį, kol verslas suras naujus pardavimo kanalus. Jau dabar užmezgami glaudesni verslo santykiai ir vystoma prekyba su Ukraina, Moldova, Latvija ir Estija.


„Autoplius barometras“ – ketvirtinis lankomiausio transporto skelbimų portalo Autoplius.lt leidinys, skirtas verslo partneriams, portalo lankytojams ir žiniasklaidai. Kartu tai pirmasis rinkoje naujų ir naudotų lengvųjų automobilių rinkos apžvalgos leidinys, kuriame apžvelgiamos pagrindinės ketvirčio rinkos tendencijos, remiantis Valstybės įmonės „Regitra“, Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacijos „Transeksta“ ir Autoplius.lt duomenimis.

Autoplius.lt – lankomiausias transporto skelbimų portalas Lietuvoje, užimantis lyderio pozicijas rinkoje jau 8 metus. Skelbimų kiekis portale viršija 130 tūkstančių. „GemiusTraffic“ duomenimis, birželio mėnesį portale apsilankiusių unikalių lankytojų skaičius viršijo 1,1 milijono. 2011 metų antrąjį ketvirtį portale Autoplius.lt buvo pardavinėjama automobilių daugiau nei už 2,08 mlrd. litų.

Autoplius.lt administruoja ir tobulina bendrovė UAB „Plius“, priklausanti norvegų žiniasklaidos koncernui „Schibsted“. Šis koncernas valdo vienus didžiausių skelbimų portalų visame pasaulyje, veikiančių 26 šalyse. 2010 m. „Schibsted“ buvo pripažintas trečiu stipriausiu skelbimų portalų valdytoju pasaulyje po šios srities gigantų „eBay“ ir „Craigslist“.

Daugiau informacijos:
Viktoras Daukšas, Autoplius.lt vystymo vadovas
Mob. tel. +370 615 57007
El. p. viktoras@plius.lt
www.autoplius.lt

Pagarbiai

Viktoras Daukšas,
Autoplius.lt vystymo vadovas

Autorių teisės į šią medžiagą priklauso UAB „Plius“, todėl naudojant ją būtina nurodyti Autoplius.lt kaip šaltinį.