Sekite mus youtube.com plus.google.com
Ginas Trinkūnas | 2016-10-02 13:30:00

Naujasis „Citroen C4“ - prancūzų atsakas populiariesiems vokiečiams

Hečbekas yra kone populiariausias automobilio kėbulas žmonėms gyvenantiems miesto ritmu. Jie nėra dideli, bet yra pakankamai praktiški. Jų pasirinkimas yra itin platus. Lietuvoje naujų hečbekų kainos prasideda nuo 8 tūkst. eurų ir kyla iki 54 tūkst. eurų.

Kiekvienas gali rasti kažką kas pateisintų poreikius ir atitiktų jų skonį. Lietuvos automobilių parką daugiausia sudaro vokiškų automobilių markės. Todėl natūralu, kad perkant naują automobilį norisi išbandyti kažką naujo. Šį kartą Autoplius.lt išbandė antros kartos „Citroen C4“.

„Citroen C4“ savo kelionę pradėjo 2004 metais. Pirmos kartos „C4“ buvo gaminamas šešerius metus kai 2010 metais buvo pristatytas naujos kartos modelis, kuris 2015 metais įgavo keletą išvaizdos pokyčių. Naujos kartos „Citroen C4“ neberasite išskirtinio vairo su nesisukančia centrine dalimi.

Įsėdus į naująjį „Citroen C4“ nesijauti įmestas į neaiškių mygtukų jūrą. Visus mygtukus bei svirteles rasite tose vietose kur jas ir tikėtumėtės rasti. Jų funkcionalumas keblumų nesudaro ir neverčia atkakliai vartyti instrukcijos puslapių. Centrinėje konsolėje esantis daugiafunkcinis ekranas matosi aiškiai ir ryškiai net ir saulėtą dieną, o sutemus jo šviesa neblaško. Jame rasite navigaciją, kontaktų knygą, muzikos valdymą.

Taip pat prijungus savąjį išmanųjį telefoną naujasis „Citroen C4“ taps planšete su keturiais ratais, kurioje galėsite naršyti internete. Tačiau tiems, kurie pripratę, kad jų išmanieji įrenginiai veikia žaibišku greičiu gali pastebėti kiek lėtoką daugiafunkcinio ekrano veikimą.

Vienas iš mažų „C4“ perliukų yra variklio užvedimas. Pasukus raktelį tikiesi trumpos pauzės prieš automobiliui atgyjant, bet „C4“ su „BlueHDi“ dyzeliniu varikliu tos pauzės paprasčiausiai nėra. Atrodo lyg automobilis tik ir laukia, kada gi pasuksite raktelį ir važiuosite.

„Citroen C4“ variklių gamoje rasite 1.2 litro benzininį variklį su 110 arba 130 AG. Iš dyzelinių variklių gamos galite rinktis 1.6 litro dyzelinį variklį, kurių galia svyruoja nuo 92 iki 120 AG. Galingiausia „C4“ modelio versija yra su 2.0 litrų dyzeliniu varikliu, kuris išvysto 150 AG.

„Autoplius.lt“ bandytas modelis buvo aprūpintas 1.6 litro dyzeliniu varikliu turinčiu 120 AG. Jau po kelių minučių važiavimo suprantame, kad galios šiam prancūzui tikrai užtenka. Pavaros jungiasi sklandžiai ir užtikrintai, o sankabos pedalas minasi lengvai ir kelionės piko metu netaps varginančiomis treniruotėmis. Nemėgstantiems žaisti su pavarų svirtimi „Citroen C4“ turi ir 6 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Daugiafunkcinis ekranas rodė vidutines 5,7 litro degalų sąnaudas. Efektyvesniam degalų taupymui yra ir puikiai veikianti „start&stop” sistema, kuri praverčia stovint spūstyse.

Antros kartos „Citroen C4“ lengva vairuoti. Dideli langai suteikia puikų matomumą. Žibintai ne tik atrodo futuristiškai, bet ir puikiai apšviečia kelią. Kad geriau matytumėte kur važiuojate, sukant vairą užsidega apatinis priešrūkinis žibintas taip papildomai apšviesdamas posūkį. Sportiškas vairas maloniai jaučiasi rankose, o greičiau įveikiant posūkį automobilis stovi stabiliai ir nesvyra kaip kokia prancūziško ąžuolo statinė. Tačiau tai nėra automobilis skirtas vairavimo entuziastams. Važiuojant nelygiu keliu visas didesnes duobes galima pajusti per vairą. Pakaba nėra labai standi, bet laivo siūbavimo taip pat neprimins.

Kitas pagyrimas, kurio nusipelnė antros kartos „C4“ yra komfortas. Priekinės sėdynės visose komplektacijose yra šildomos ir jose jautiesi patogiai net ir ilgesnėse kelionėse. Papildomoje įrangoje galima užsisakyti ir sėdynes su masažo funkcija. Gale keleiviai jausis taip pat patogiai, vietos yra tiek kojoms tiek galvai, tačiau trys suaugę keleiviai jausis kiek įsprausti.

Antros kartos „Citroen C4“ medžiagų kokybė tapo solidesnė ir artimesnė premium segmentui. „C4“ netrūksta įvairių dydžių dėtuvių. Bagažinės talpa pateisins Jūsų kasdieninius poreikius, o esant būtinybei visada galima nulenkti galines sėdynes.

Naujasis „Citroen C4“ siūlo patogias keliones su judriais varikliais už mažesnę nei konkurentų kainą. Tačiau antros kartos „C4“ neteko šarmo, kurį turėjo pirmos kartos modelis. Bet jei norite „Citroen“ su cinkeliu galite rinktis ekstravagantiškąjį „Citroen DS4“.

Komplektacijos
Live
Nuo 14 000 €
Pastovaus greičio palaikymo sistema, Priešrūkiniai priekiniai, Radijo imtuvas, Šildomos priekinės sėdynės Plačiau »
Feel
Nuo 15 100 €
Dviejų zonų automatinis oro kondicionerius, Elektra valdomi galiniai langai, Elektrinis šoninių veidrodėlių užlenkimas, Navigacinė sistema, Pastovaus greičio palaikymo sistema, Priešrūkiniai priekiniai, Radijo imtuvas, Šildomos priekinės sėdynės Plačiau »
Special
Nuo 17 250 €
Dviejų zonų automatinis oro kondicionerius, Elektra valdomi galiniai langai, Elektrinis šoninių veidrodėlių užlenkimas, Kritulių jutiklis, Navigacinė sistema, Pastovaus greičio palaikymo sistema, Priešrūkiniai priekiniai, Radijo imtuvas, Šildomos priekinės sėdynės Plačiau »
Shine
Nuo 18 250 €
Dviejų zonų automatinis oro kondicionerius, Elektra valdomi galiniai langai, Elektrinis šoninių veidrodėlių užlenkimas, Kritulių jutiklis, Navigacinė sistema, Pastovaus greičio palaikymo sistema, Priekinės sėdynės su masažo funkcija, Priešrūkiniai priekiniai, Radijo imtuvas, Šildomos priekinės sėdynės, „Bi-Xenon” priekiniai Plačiau »
Oficialus Citroen atstovas susisieks su Jumis dėl bandomojo važiavimo.











Jūsų užklausa sėkmingai nusiųsta. Atstovai su Jumis susisieks asmeniškai.
1 / 24
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su autoplius.lt slapukų politika. Daugiau apie slapukus.
X