Rašyti atsakymą  Skelbti temą 

Saab 9-3 II

Autorius Pranešimas
TankistasX
Naujas dalyvis
*


Pranešimai: 1
Prisijungė: Feb 2015
Statusas: Atsijungęs
Pranešimas: #1
Saab 9-3 II

Saab 9-3 II, 2004m 2,2 TID 92kw, klausimas kyla apie siu metu modelį variklis, vaziuokle dalys pliusai minusai tik turinciu rimti ir protingi atsiliepimai...!?

2015-02-14 20:29
Surasti visus šio vartotojo pranešimus Cituoti šią žinutę atsakyme
MindaugasV85
Naujas dalyvis
*


Pranešimai: 1
Prisijungė: Jan 2017
Statusas: Atsijungęs
Pranešimas: #2
RE: Saab 9-3 II

Variklis.
a) Pabėgantis degimo kampas (dėl išsitampiusios grandinės). Nusipirkus automobilį, gali tekti pasireguliuoti, jeigu nesikuria kai temperatūra arti 0 ir + dar nekaitina žvakių. Testas: atjungi aušinimo skysčio temperatūros daviklio fyškę ir taip priverstinai pakaitini žvakes (gali užsidegti CE). Jei žvakių pakaitinimas padeda, reiškiasi pabėgęs degimo kampas. Reguliavimo kaina apie 60EUR, tik reikia rasti meistrą, kuris tuo klausimu dirba, nes daug kas kalba nesąmones...
b) Sėda kuras kai nėra sandarumo purkštukų kakliukų salnykėliuose. Testas: jungi rankinę pompą (ne kompresorių) prie grįžtamo kuro šlangutės (į variklio pusę, ne į siurblio) ir nestipriai papūti - jeigu girdi burbuliuojant tepalą, tai teks pasikeisti tarpinęs. Medžiagų kaina apie 50EUR + kokios 4 val darbo jei neprasuki kokio varžto.
c) Siurblys nemėgsta ilgo sukimo užvedant, t.y. gali nudegti elektrinė dalis (pramuša tranzą). Tad išdeginus visą kurą, geriau nebandykit užkurti ant starterio, o užsisiurbkit kurą (arba su kompresorium į baką pūskit atsukę kokį vamzdelį į purkštuką...).
d) EGR vožtuvas. 200k ir atsisveikinam. Vienintelis rekomenduojamas variantas - išprogramuot.
e) Škyvas. Savąjį keičiau ties kokiais 300k. Tik Corteco, kiti vargu ar laikys. Į Febi net nežiūrėk.

Važiuoklė
a) Pakankamai primityvi, pakankamai patikima. Tikrinam galinius silentblokus, amortizatorių būklę, priekinių diskų būklę, rankinį trosą (ar nepžeistas, ar nestringa). Taip pat ar netraška granatos, jei keisti, tai tik į SKF.

Spynos
a) Viena įkyriausių problemų kai prie didesnių karščių ar šalčių pradeda nebeveikti durelių užraktai (nuo pultelio ar mygtuko). Spynelės neardomos, tai keist tik į naujas. Gedimo priežastis spėju bus pozicijos kontaktuose (mikrikuose). Bet kokiu atveju padarinėjus duris rankiniu būdu jos po to pradeda veikti ir vėl problema dingsta mėnesiui, pusei metų ar ilgiau..
b) Užvedimo spynelė. Su laiku gali apsinešti užvedimo spynelės kontaktai. Darbo 2-3 valandoms. Darbų sėkmė turbūt kokie 90%.

Tikrini intercoolerį ar neprakiuręs.

Tikrini galinių lempų fyškes ar gerai kontaktuoja (gali būti pradėję svilti).

Tikrini ar neišlaužyti priekinių artimųjų šviesų lempučių laikikliai (man teko keisti ant lauko per šalčius tai nulaužiau fiksatorių, tai dabar kiekvieną kartą terliojuosi su dirželiais, kad laikytųsi lemputė...).

Tikrini ar neišlaužtą oro pūtimo anga į galines sėdynes (kur tarp priekinių sėdynių). Gali būti, kad galiniai keleiviai vis praspiria į tą vietą...

Tikrini ar veikia galinio lango šildymas, t.y. ar visos juostelės kaista. Pas sedanus pirmus trys yra AM antena, likusios FM.

Tikrini ar nėra problemų su Audio įranga ir ar esama komplektacija tenkina. Norėsi ką nors dasidėti - gali tekti pavargti ir nemažai išleisti.

Tikrini vairuotojo sėdynės išsidėvėjimą, ypač kairį šoną ar nepraplyšę.

Tikrini ar nebuksuoja sankaba. Jei pjausi "šliurėmis" tai ir nebuksuojanti sankaba gali pradėt buksuoti prie aukštų apsukų (~4500). Tai dar nereiškia, kad sankaba į pabaigą (su tokia važiuoju jau ketvirtus metus (100.000+ km).

Tikrini ar nesibaladoja smagratis. Naujo kaina kosminė. Mano originalus, juntamos mini pasidaužymas užgesinant nuo pat pirkimo, bet kol kas nepanašu, kad progresuotų.

Laiku keiti tepalus (13-15k, jokių 25-30k longlife). Auto drožiu kone kasdien, pajudu dar su šaltu motoru... Kol kas jokių problemų. Grandinė dviguba, tai jei auto prižiūrėtas (laiku keisti tepalai), manau kad problemų neturėsi (maniškis nubėgęs jau beveik 400k).

Silpnos artimos šviesos. Reikia poliruoti lempą, reflektorius... Tokia pagalba neilgam - teko girdėti, kad tik keliems mėnesiams. Tai geriau dairaisi į auto su xenon.

Tikrini ar tenkina salono izoliacija, t.y. ar netraška, nebraška važiuojant nelygia kelio danga.

Jeigu važinėsi ramiai, laiku aptarnausi, tai tikrai patvarus auto.

2017-01-11 14:57
Surasti visus šio vartotojo pranešimus Cituoti šią žinutę atsakyme
Rašyti atsakymą  Skelbti temą 

Siųsti šią temą draugui
Prenumeruoti šią temą | Pridėti temą į patikusių dokumentų sąrašą

Pereiti į:

Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su autoplius.lt slapukų politika. Daugiau apie slapukus.
X